Най интересното е че като се покара малко от лявата или дясната страна отзад се вдига до нормално ниво но само от едната страна.
Някой имал ли е подобен проблем ?
Колата е 211ка Е500
Posted 06 January 2020 - 22:43
Posted 07 January 2020 - 09:42
Posted 07 January 2020 - 10:17
Здравей,може и възглавница да е,щом така кляка и в движение.проверия както казва колегата. Аз ходих тук https://www.smatic.net/ и ми я рециклираха едната с 2 г. гаранция.Продават и нови. Успех.Пиши после какво е станало
Posted 07 January 2020 - 19:49
Здравей,може и възглавница да е,щом така кляка и в движение.проверия както казва колегата. Аз ходих тук https://www.smatic.net/ и ми я рециклираха едната с 2 г. гаранция.Продават и нови. Успех.Пиши после какво е станало
Posted 07 January 2020 - 20:43
по ми прилича на грешка в кан комуникацията
ама диагностиката ще покаже
Posted 14 April 2020 - 17:43
Здравейте, при мен понякога също се появява тази грешка, колата е cls 320 w219 и от време на време светва тази грешка, когато спра и натисна копчето за спорт 1 или 2 (понеже е отпред и отзад на въздух) колата се смъква без проблеми, също и когато натисна копчето, което е за повдигане, тогава изписва vehicle rising и се качва. Направи ми впечатление, че някой път ако съм я оставил на спорт 1 и я карам и след това светне тази грешка след определено време и колата е малко по-вдигната от нормалното, все едно е на комфорт. На диагностика няма никакви грешки, дори тази не е запаметена понеже има дни когато светва на 3 паления 2 пъти и после има 1-2 седмици когато не свети. Компресора го рециклирах преди 3 месеца понеже беше светнала същата грешка, но тогава светеше постоянно и компресора не работеше. След като го смених мина се 1 месец и започна този път от време на време да свети. На диагностика единственото, което се забелязва е, че компресора малко по-бавно качва колата когато се гледат стойностите, т.е. трябва му малко повече време, но ми казаха, че е възможно да е понеже е рециклиран и да го карам докато не изгори пак и тогава вече с нов. Ако някой има някакви предположения или се е сблъсквал с подобна ситуация, ще се радвам да сподели.
Posted 14 April 2020 - 19:37
Posted 14 April 2020 - 21:05
Posted 14 April 2020 - 21:42
И моя го прави ВабонтиИ според мен проблема е в компресора. Но не поддържам мнението за нов. Моя го рециклирах преди 2 години и работи като нов.
Кофти е ако е рециклиран от човек който не знае как, и в това има тънкости.
Сега идва и момента, че за да работи дълго и безпроблемно компресора останалата част от системата трябва да е добре, да не пада от тръгнала възглавница, клеясала връзка, заминал клапанен блок, навременна смяна на въздушния филтър на самия компресор
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Posted 15 April 2020 - 08:18
Моя първия път го правиха също Вабонти, но предполагам заради това, че имат много работа може да са го претупали. Искара около 6м. След това си го направих аз и нямам ядове.
Филтъра се намира до компресора. Като свалиш кората която е под предната броня и ще го видиш. От към шофьорската страна е при W211, а при W220 е от към пасажерската страна. Зависи колко си сръчен се сменя за под 15 мин.
Четох преди време сервизен бюлетин, че се сменя 1 път в годината. Аз го сменям преди зимния сезон.
Нов OEM 25 кинта, а от магазин 12-13лв. Не мисля, че има нужда от ОЕМ филтър, въпреки че първия път точно такъв сложих, а стария не бе сменян години преди мен и вътре беше като камък станал самия филтър.
A2203200069 е ОЕМ номера, като филтъра е двупосочен. а номера на MANN е WK32/6 Като напишеш номера на MANN да не те притеснява, че пише fuel filter.
Edited by Bewolf, 15 April 2020 - 08:23 .
Posted 15 April 2020 - 11:33
Привет на всички, Днес ми излезе тази грешка “visit workshop” и ми направи впечетление, че колата се вдига отпред повече от обичайното а задницата не ,дори е прекалено ниска отзаде.
Най интересното е че като се покара малко от лявата или дясната страна отзад се вдига до нормално ниво но само от едната страна.
Някой имал ли е подобен проблем ?
Колата е 211ка Е500
Според мен е клапанен блок.
Posted 15 April 2020 - 21:50
Клапанния блок се проверява лесно. Разчака въздушната линия от страната на компресора и ако издиша значи е клеясал и не задържа. Тръбичката се слага във чаша с вода и си показва веднага. Има ли мехури - лошо.
Posted 16 April 2020 - 14:00
Не знаех, че така се прави проверката, благодаря, ще го запомня, но според мен това е главния симптом и препоръчвам да се започне първо от там проверката
Posted 16 April 2020 - 14:33
Когато стана първия път при мен и беше отказал компресора, го рециклираха там и след 10 дни излезе пак същата грешка, закарахме я и казаха, че бил изгорял, платих отново за моторче 250 лв. и го смениха пак и тогава почнаха да се чудят дали не е проблема в бутилката с въздуха да изпуска от там и заради това да работи постоянно, но дори не знаеха къде са намира. След като го смениха тогава около месец нямаше проблеми и дойдохме до днешни дни когато свети от време на време, закарах я в Поликраище имат сервиз на Мерцедес за въздушно окачване, понеже там ги познавам, нямаше запаметена грешка в компютъра и единствено на стойностите при работа на компресора, беше малко по-бавен, но казаха да го карам така докато не се скапе тотално и тогава вече ако ще го рециклирам ще е при тях или направо нов..
Posted 26 April 2020 - 18:33
Здравейте отново, очевидно светването на malfunction от време на време, е просто забавяло "смърта" на компресора, което се случи и вчера. Моля за мнения относно дали пак рециклиран, понеже този който взех рециклиран уж (не моя стария ами направо друг) изкара 3 месеца и ми излезе около 300 лв. или по-добре нов направо...
0 members, 2 guests, 0 anonymous users