Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Айрматик w211 малко помощ


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 Bigpimpin

Bigpimpin

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W211 E500 M113

Posted 06 January 2020 - 22:43

Привет на всички, Днес ми излезе тази грешка “visit workshop” и ми направи впечетление, че колата се вдига отпред повече от обичайното а задницата не ,дори е прекалено ниска отзаде.
Най интересното е че като се покара малко от лявата или дясната страна отзад се вдига до нормално ниво но само от едната страна.
Някой имал ли е подобен проблем ?
Колата е 211ка Е500

Attached Files


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 07 January 2020 - 09:42

Привет!Много често проблема е в помпата на еърматика,но може и да е в някой клапан.Трябва да се прочете с диагностика.
  • 0

#3 Martin_8104

Martin_8104

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E 240 2005г
Garage View Garage

Posted 07 January 2020 - 10:17

Здравей,може и възглавница да е,щом така кляка и в движение.проверия както казва колегата. Аз ходих тук  https://www.smatic.net/  и ми я рециклираха едната с 2 г. гаранция.Продават и нови. Успех.Пиши после какво е станало


  • 0
Мартин Куловски

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 07 January 2020 - 19:49

Здравей,може и възглавница да е,щом така кляка и в движение.проверия както казва колегата. Аз ходих тук  https://www.smatic.net/  и ми я рециклираха едната с 2 г. гаранция.Продават и нови. Успех.Пиши после какво е станало


Освен ако едновременно и двете възглавници са се спукали.
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 07 January 2020 - 20:43

по ми прилича на грешка в кан комуникацията

ама диагностиката ще покаже


  • 0

#6 Vminev1997

Vminev1997

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes e220 w211 и cls 320 w219
Garage View Garage

Posted 14 April 2020 - 17:43

Здравейте, при мен понякога също се появява тази грешка, колата е cls 320 w219 и от време на време светва тази грешка, когато спра и натисна копчето за спорт 1 или 2 (понеже е отпред и отзад на въздух) колата се смъква без проблеми, също и когато натисна копчето, което е за повдигане, тогава изписва vehicle rising и се качва. Направи ми впечатление, че някой път ако съм я оставил на спорт 1 и я карам и след това светне тази грешка след определено време и колата е малко по-вдигната от нормалното, все едно е на комфорт. На диагностика няма никакви грешки, дори тази не е запаметена понеже има дни когато светва на 3 паления 2 пъти и после има 1-2 седмици когато не свети. Компресора го рециклирах преди 3 месеца понеже беше светнала същата грешка, но тогава светеше постоянно и компресора не работеше. След като го смених мина се 1 месец и започна този път от време на време да свети. На диагностика единственото, което се забелязва е, че компресора малко по-бавно качва колата когато се гледат стойностите, т.е. трябва му малко повече време, но ми казаха, че е възможно да е понеже е рециклиран и да го карам докато не изгори пак и тогава вече с нов. Ако някой има някакви предположения или се е сблъсквал с подобна ситуация, ще се радвам да сподели. :) 


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2020 - 19:37

Според мен проблема е в компресора.
Честно да кажа,когато си взех колата с въздушното компресора беше рециклиран и гаранционен.Гаранцията беше година.Един месец по-късно компресора започна да надува бавно и да има подобни проблеми.Рециклираха ми го отново на преференциална цена,но аз предпочетох да си купя нов.Стария си стои в кутията рециклиран,но надали ще го ползвам отново.
  • 0

#8 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 14 April 2020 - 21:05

И според мен проблема е в компресора. Но не поддържам мнението за нов. Моя го рециклирах преди 2 години и работи като нов.
Кофти е ако е рециклиран от човек който не знае как, и в това има тънкости.
Сега идва и момента, че за да работи дълго и безпроблемно компресора останалата част от системата трябва да е добре, да не пада от тръгнала възглавница, клеясала връзка, заминал клапанен блок, навременна смяна на въздушния филтър на самия компресор

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 14 April 2020 - 21:42

И според мен проблема е в компресора. Но не поддържам мнението за нов. Моя го рециклирах преди 2 години и работи като нов.
Кофти е ако е рециклиран от човек който не знае как, и в това има тънкости.
Сега идва и момента, че за да работи дълго и безпроблемно компресора останалата част от системата трябва да е добре, да не пада от тръгнала възглавница, клеясала връзка, заминал клапанен блок, навременна смяна на въздушния филтър на самия компресор
Sent from my EML-L29 using Tapatalk

И моя го прави Вабонти :)
Знаеш ли на колко време се сменя филтъра на компресора?
Къде се намира?
  • 0

#10 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 15 April 2020 - 08:18

Моя първия път го правиха също Вабонти, но предполагам заради това, че имат много работа може да са го претупали. Искара около 6м. След това си го направих аз и нямам ядове.

Филтъра се намира до компресора. Като свалиш кората която е под предната броня и ще го видиш. От към шофьорската страна е при W211, а при W220 е от към пасажерската страна. Зависи колко си сръчен се сменя за под 15 мин. 

Четох преди време сервизен бюлетин, че се сменя 1 път в годината. Аз го сменям преди зимния сезон.

Нов OEM 25 кинта, а от магазин 12-13лв. Не мисля, че има нужда от ОЕМ филтър, въпреки че първия път точно такъв сложих, а стария не бе сменян години преди мен и вътре беше като камък станал самия филтър.

A2203200069 е ОЕМ номера, като филтъра е двупосочен. а номера на MANN е WK32/6 Като напишеш номера на MANN да не те притеснява, че пише fuel filter. 


Edited by Bewolf, 15 April 2020 - 08:23 .

  • 1

#11 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Posted 15 April 2020 - 11:33

Привет на всички, Днес ми излезе тази грешка “visit workshop” и ми направи впечетление, че колата се вдига отпред повече от обичайното а задницата не ,дори е прекалено ниска отзаде.
Най интересното е че като се покара малко от лявата или дясната страна отзад се вдига до нормално ниво но само от едната страна.
Някой имал ли е подобен проблем ?
Колата е 211ка Е500

Според мен е клапанен блок.


  • 0

#12 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 15 April 2020 - 21:50

Клапанния блок се проверява лесно. Разчака въздушната линия от страната на компресора и ако издиша значи е клеясал и не задържа. Тръбичката се слага във чаша с вода и си показва веднага. Има ли мехури - лошо.


  • 0

#13 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Posted 16 April 2020 - 14:00

Не знаех, че така се прави проверката, благодаря, ще го запомня, но според мен това е главния симптом и препоръчвам да се започне първо от там проверката


  • 0

#14 Vminev1997

Vminev1997

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes e220 w211 и cls 320 w219
Garage View Garage

Posted 16 April 2020 - 14:33

Когато стана първия път при мен и беше отказал компресора, го рециклираха там и след 10 дни излезе пак същата грешка, закарахме я и казаха, че бил изгорял, платих отново за моторче 250 лв. и го смениха пак и тогава почнаха да се чудят дали не е проблема в бутилката с въздуха да изпуска от там и заради това да работи постоянно, но дори не знаеха къде са намира. След като го смениха тогава около месец нямаше проблеми и дойдохме до днешни дни когато свети от време на време, закарах я в Поликраище имат сервиз на Мерцедес за въздушно окачване, понеже там ги познавам, нямаше запаметена грешка в компютъра и единствено на стойностите при работа на компресора, беше малко по-бавен, но казаха да го карам така докато не се скапе тотално и тогава вече ако ще го рециклирам ще е при тях или направо нов..


  • 0

#15 Vminev1997

Vminev1997

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes e220 w211 и cls 320 w219
Garage View Garage

Posted 26 April 2020 - 18:33

Здравейте отново, очевидно светването на malfunction от време на време, е просто забавяло "смърта" на компресора, което се случи и вчера. Моля за мнения относно дали пак рециклиран, понеже този който взех рециклиран уж (не моя стария ами направо друг) изкара 3 месеца и ми излезе около 300 лв. или по-добре нов направо...


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users