Грешка на heater booster
Започната от filchew, 30 дек 2019 - 10:45:43
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 декември 2019 - 10:45
Здравейте колеги, сега застудя и дойде време на подгревателя. При диагностика на Delphi ми излиза това съобщение за ел подгревателя на антифриза. Някой може ли да помогне
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 01 януари 2020 - 21:30
И на мен ми седи тая грешка...от 2 години вече. Няма проблем, карай си и си свиркай.
#3
Публикувано 02 януари 2020 - 21:45
А дали работи подгревателя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 03 януари 2020 - 08:38
Не.
#5
Публикувано 03 януари 2020 - 20:32
освен че не работи няма и да искаш да то оправиш
като чуеш цената
#6
Публикувано 03 януари 2020 - 23:31
Има ли друг вариант за пускането му. Мн трудно загрява двигателя и колата гори като джип
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 04 януари 2020 - 09:40
Бенцовете по принцип бавно загряват и бавно изстиват. Поне по старите дизели... Тоя подгрев е за много ниски температури.
Колко да гори, кой двигател в кое купе и в кои условия?
Колко да гори, кой двигател в кое купе и в кои условия?
#8
Публикувано 04 януари 2020 - 10:52
Седан, 2.2 143 коня. Много трудно загрява, във Варна се кара и гори 10. Ужасно трудно постига работна температура и затова се насочим към реотана
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 04 януари 2020 - 11:29
Разхода е доста голям ако колата е с ръчни скорости.
Ако е автоматик и я караш на кратки разстояния е по-скоро нормален.
Реотана няма да ти смъкне разхода много.Той се включва при запалване на автомобила и при температура по-ниска от +5°С или както е настроен(мисля че имаше няколко вариянта).
Една печка (мокра) с дистанционно би вършила повече работа.Бяха към 1000лв.втора употреба рециклирани с поставянето.
Но първо трябва да си оправиш разхода ако е нужно.
Ако е автоматик и я караш на кратки разстояния е по-скоро нормален.
Реотана няма да ти смъкне разхода много.Той се включва при запалване на автомобила и при температура по-ниска от +5°С или както е настроен(мисля че имаше няколко вариянта).
Една печка (мокра) с дистанционно би вършила повече работа.Бяха към 1000лв.втора употреба рециклирани с поставянето.
Но първо трябва да си оправиш разхода ако е нужно.
#10
Публикувано 04 януари 2020 - 14:30
Виж си термостата по-добре.
#11
Публикувано 04 януари 2020 - 15:53
Сменях го миналия Април, а малкия преди месец.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Публикувано 05 януари 2020 - 10:51
Колега аз съм със същият мотор автомат и при мен беше същият проблем със достигането на работна температура.Имаш и втори термостат отпред на радиатора до малкото радиаторче ако не ти се сменя и за пробата дали е от него колкото и съранно да звъчи се слага в маркуча задължително между радиатора и термостата 10мм съчма аз го направих колата започна да си достига градосите без да прегрява дори и на място да я оставя по 20 мин да работи след като вече е достигнала работната температура.
#13
Публикувано 06 януари 2020 - 13:05
Аз го смених с нов малкия термостат. Парното идва доста бързо, но загрява до 90 градуса след 1 час градско каране. Това не ми изглежда да е добре
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 06 януари 2020 - 21:50
Така като чета ми се струва че големия термостат не работи правилно.
Случвало ми се е нов оригинален Беер да се случи дефектен.
Пак не загряваше.
Случвало ми се е нов оригинален Беер да се случи дефектен.
Пак не загряваше.
#15
Публикувано 06 януари 2020 - 22:06
Смених го с Maile и е скъпичак. Не ми се иска да го сменям ако не съм сигурен, а само предполагам. Може ли да се провери чрез диагностика или друг начин, освен пипане дали е топъл маркуча към радиатора?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни