Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Грешка на heater booster


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 30 December 2019 - 10:45

Здравейте колеги, сега застудя и дойде време на подгревателя. При диагностика на Delphi ми излиза това съобщение за ел подгревателя на антифриза. Някой може ли да помогне ce78d59d4513c5fa5313f77d2cf09524.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 01 January 2020 - 21:30

И на мен ми седи тая грешка...от 2 години вече. Няма проблем, карай си и си свиркай.:)
  • 0

#3 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 02 January 2020 - 21:45

А дали работи подгревателя?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 03 January 2020 - 08:38

Не.
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 03 January 2020 - 20:32

освен че не работи няма и да искаш да то оправиш

като чуеш цената


  • 0

#6 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 03 January 2020 - 23:31

Има ли друг вариант за пускането му. Мн трудно загрява двигателя и колата гори като джип


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 04 January 2020 - 09:40

Бенцовете по принцип бавно загряват и бавно изстиват. Поне по старите дизели... Тоя подгрев е за много ниски температури.
Колко да гори, кой двигател в кое купе и в кои условия?
  • 0

#8 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 04 January 2020 - 10:52

Седан, 2.2 143 коня. Много трудно загрява, във Варна се кара и гори 10. Ужасно трудно постига работна температура и затова се насочим към реотана


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 January 2020 - 11:29

Разхода е доста голям ако колата е с ръчни скорости.
Ако е автоматик и я караш на кратки разстояния е по-скоро нормален.
Реотана няма да ти смъкне разхода много.Той се включва при запалване на автомобила и при температура по-ниска от +5°С или както е настроен(мисля че имаше няколко вариянта).
Една печка (мокра) с дистанционно би вършила повече работа.Бяха към 1000лв.втора употреба рециклирани с поставянето.
Но първо трябва да си оправиш разхода ако е нужно.
  • 0

#10 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 04 January 2020 - 14:30

Виж си термостата по-добре.
  • 0

#11 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 04 January 2020 - 15:53

Сменях го миналия Април, а малкия преди месец.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 GOCATA

GOCATA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    MERCEDES C220 W203

Posted 05 January 2020 - 10:51

Колега аз съм със същият мотор автомат и при мен беше същият проблем със достигането на работна температура.Имаш и втори термостат отпред на радиатора до малкото радиаторче ако не ти се сменя и за пробата дали е от него колкото и съранно да звъчи се слага в маркуча задължително между радиатора и термостата 10мм съчма аз го направих колата започна да си достига градосите без да прегрява дори и на място да я оставя по 20 мин да работи след като вече е достигнала работната температура.
  • 1

#13 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 06 January 2020 - 13:05

Аз го смених с нов малкия термостат. Парното идва доста бързо, но загрява до 90 градуса след 1 час градско каране. Това не ми изглежда да е добре


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 06 January 2020 - 21:50

Така като чета ми се струва че големия термостат не работи правилно.
Случвало ми се е нов оригинален Беер да се случи дефектен.
Пак не загряваше.
  • 0

#15 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 06 January 2020 - 22:06

Смених го с Maile и е скъпичак. Не ми се иска да го сменям ако не съм сигурен, а само предполагам. Може ли да се провери чрез диагностика или друг начин, освен пипане дали е топъл маркуча към радиатора?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users