Грешка на heater booster
Started by filchew, 30 Dec 2019 - 10:45:43
26 replies to this topic
#1
Posted 30 December 2019 - 10:45
Здравейте колеги, сега застудя и дойде време на подгревателя. При диагностика на Delphi ми излиза това съобщение за ел подгревателя на антифриза. Някой може ли да помогне
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 01 January 2020 - 21:30
И на мен ми седи тая грешка...от 2 години вече. Няма проблем, карай си и си свиркай.
#3
Posted 02 January 2020 - 21:45
А дали работи подгревателя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Posted 03 January 2020 - 08:38
Не.
#5
Posted 03 January 2020 - 20:32
освен че не работи няма и да искаш да то оправиш
като чуеш цената
#6
Posted 03 January 2020 - 23:31
Има ли друг вариант за пускането му. Мн трудно загрява двигателя и колата гори като джип
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Posted 04 January 2020 - 09:40
Бенцовете по принцип бавно загряват и бавно изстиват. Поне по старите дизели... Тоя подгрев е за много ниски температури.
Колко да гори, кой двигател в кое купе и в кои условия?
Колко да гори, кой двигател в кое купе и в кои условия?
#8
Posted 04 January 2020 - 10:52
Седан, 2.2 143 коня. Много трудно загрява, във Варна се кара и гори 10. Ужасно трудно постига работна температура и затова се насочим към реотана
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Posted 04 January 2020 - 11:29
Разхода е доста голям ако колата е с ръчни скорости.
Ако е автоматик и я караш на кратки разстояния е по-скоро нормален.
Реотана няма да ти смъкне разхода много.Той се включва при запалване на автомобила и при температура по-ниска от +5°С или както е настроен(мисля че имаше няколко вариянта).
Една печка (мокра) с дистанционно би вършила повече работа.Бяха към 1000лв.втора употреба рециклирани с поставянето.
Но първо трябва да си оправиш разхода ако е нужно.
Ако е автоматик и я караш на кратки разстояния е по-скоро нормален.
Реотана няма да ти смъкне разхода много.Той се включва при запалване на автомобила и при температура по-ниска от +5°С или както е настроен(мисля че имаше няколко вариянта).
Една печка (мокра) с дистанционно би вършила повече работа.Бяха към 1000лв.втора употреба рециклирани с поставянето.
Но първо трябва да си оправиш разхода ако е нужно.
#10
Posted 04 January 2020 - 14:30
Виж си термостата по-добре.
#11
Posted 04 January 2020 - 15:53
Сменях го миналия Април, а малкия преди месец.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 05 January 2020 - 10:51
Колега аз съм със същият мотор автомат и при мен беше същият проблем със достигането на работна температура.Имаш и втори термостат отпред на радиатора до малкото радиаторче ако не ти се сменя и за пробата дали е от него колкото и съранно да звъчи се слага в маркуча задължително между радиатора и термостата 10мм съчма аз го направих колата започна да си достига градосите без да прегрява дори и на място да я оставя по 20 мин да работи след като вече е достигнала работната температура.
#13
Posted 06 January 2020 - 13:05
Аз го смених с нов малкия термостат. Парното идва доста бързо, но загрява до 90 градуса след 1 час градско каране. Това не ми изглежда да е добре
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Posted 06 January 2020 - 21:50
Така като чета ми се струва че големия термостат не работи правилно.
Случвало ми се е нов оригинален Беер да се случи дефектен.
Пак не загряваше.
Случвало ми се е нов оригинален Беер да се случи дефектен.
Пак не загряваше.
#15
Posted 06 January 2020 - 22:06
Смених го с Maile и е скъпичак. Не ми се иска да го сменям ако не съм сигурен, а само предполагам. Може ли да се провери чрез диагностика или друг начин, освен пипане дали е топъл маркуча към радиатора?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users