Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Поддръжка на w220 s600 в сравнене с по-малките мотори.

w220 s600 поддръжка

  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 martoly

martoly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:Севлиево

Публикувано 05 декември 2019 - 12:57

Здравейте,

Въпросът ми е конкретен. Какви са цените при поддръжката на този определен модел - Mercedes w220 S600. Говорим за фейслифтов такъв.

- Някой има ли лично наблюдение как вървят цените за най-стандартните неща - като обслужване на двигател, окачване(АВС), спирачки и подобни? 

 

- Къде бихте съветвали евентуално преглед/обслужване/ремонт?

 

- Дали създава често проблеми и ако да с какво?

 

- В сравнение с S500 или S55 (отново facelift) колко по-проблемен е 6-литровият и съответно колко по-скъп?

 

Благодаря!


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2019 - 14:20

S55 и S500 са много по-добри варианти. Първо този 600 не върви чак толкова много (в сравнение с предишния) ,второ частите са брутално скъпи и нямат много алтернативи. Последно преди около 4г. търсих бубина за такъв мотор и цената беше 2400лв ,а те са 2бр. Другото е ,че няма никакъв звук , като цяло за мен този мотор е пълна котва. Най-добре ако искаш бърза , добре звучаща и надеждна S класа е да вземеш 55АМГ. Щом си тръгнал да търсиш подобен клас кола ,няма нужда да ти обясняваме какви финанси изисква ,так че желая успех.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 martoly

martoly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:Севлиево

Публикувано 05 декември 2019 - 14:29

Основната причина, поради която гледах за 600 беше не толкова мощността, колкото екстрите, с които е.
Напълно доволен ще съм и на 500, но има малко с екстрите, който имат големите мотори. АВС или шито табло, например. 
Гледах една обява за 500 Дезинио и обмислям да и хвърля едно око скоро време.

Иначе се замислих за 600 след като видях тази обява: https://www.mobile.b...55&slink=dclkuj

 

Иначе всеки плаши с тея пари по колата, кое колко скъпо било, което си е малко притеснително  :closed


  • 0

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 05 декември 2019 - 15:09

И аз не виждам смисъл от 600. 20% по-добър от 500, но 200% по-скъп от него. Ако парите не са проблем, добър двигател е, много. Освен бобините, които са скъпи, но вече има и алтернативи, проблемът на този мотор е, че моторният отсек му малее и за всякакви ремонти си трябва разглобяване и човек с по два лакетя на ръка и стави от локум, а такива вземат скъпо. W220 не е бил проектиран за 12 цилиндъра. Така че ако си имаш средства и голям мерак, вземай, корав мотор е като цяло. Аз лично ако исках 500 коня бих си вземал 55-ца. И те са бъкани с екстри и са доста по-леки за ремонт и DIY ако щеш.

Едит:
Тази, която си пуснал е пълен скрап, а и парите не са и малко за нашите ширини.

Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 05 декември 2019 - 15:10

  • 0

#5 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2019 - 17:02

Трудно, но изкачат и 500-ки с много екстри аз бая време търсих докато я намера и да е в запазено състояние.

Замисли се дали искаш да е Long  разликата е едиствено за този който седи отзад там е по широко и е с много малко по малък багажник спрямо нормалната а за паркирането си става по трудно също.


  • 0

1110907.png


#6 martoly

martoly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:Севлиево

Публикувано 05 декември 2019 - 18:17

Искаше ми се да е лонг, да. Иначе глдах една доста запазена 430-ка, която си беше със сравнително доста екстри, но не беше лонг(все пак имаше подгрев отзад).
АВС окачване предлагано ли е като опция на всички модели или само вискоките класове са го имали? 
Иначе, намеря ли 500 с екстрите, които търся, въобще не се бутам да е 55 компресор, не са ми притрябвали 500 коня като цяло.

Попадали ли сте на подобни обяви? Тъй като ги преглеждам редовно и общо взето сравнително често изкачат w220, но повечето са или дизелови, или са постнички откъм екстри.


Този пост е редактиран от martoly: 05 декември 2019 - 18:18

  • 0

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 декември 2019 - 20:25

тази която си я пуснал още по снимки не бих отишъл да я гледам - изглежда зле... въпреки опита да я лъснат

 

иначе фейсов 600 е 500кс битурбо. - бубини, свещи(24 бр), управление на бубините. това е по скъпото. 55 компресор се води по добър мотор(не си мисли че нещата му са като на 500 - всичко е много по скъпо...). въпрос на личен избор е, и единия и другия са скъпи, да не говорим че са вече стари... 600 обикновенно е с всички екстри или почти всички заводско...

 

всичко може да ти създаде проблеми. всяка стара кола си е риск.

 

при 220 е въпрос да намериш читав гледан екземпляр по възможност на по малко км. не се хващай за лъскавия. влизане в сервиз под 1к лв няма... иначе вече всичко се прави...

 

https://suchen.mobil...d0-c968751a94cd


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: w220, s600, поддръжка

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни