Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Възможна смяна на задни "фиксирани" седалки с електрически?

w220 електрически задни седалки смяна на седалки

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 martoly

martoly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:Севлиево

Публикувано 08 юли 2019 - 12:21

Здравейте,

 

Насочил съм се към закупуване на w220(щом наближи този момент още повече очаквайте тема с въпроси за сервизи преди и след закупуване :D). Проблемът е, че съм си харесал s500, не толкова заради конете ами чисто заради повечето му екстри спрямо останалите модели. Какъв е проблема? Ами разхода е доста голям проблем. Не ми се искаше да е на газ поради причини, които моного хора биха спорили с мен, и за това като че ли отпадна този вариант(или пине докато не приема факта, че не е толкова зле да караш S500 с газова).

 

Та какво остана s320 cdi. Доста от моделите, които гледам нямат някой екстри, които са далеко от "необходими" в една кола, но пък защо да ги няма.

Въпросът ми беше следният: може ли да се заменят задните седалки, със същите, но електрически и с подгрев? Ако да - от какъв модел да се търсят такива, дали може от всеки или трябва да си е пак от същият (примерно пак от 320 cdi), има ли значение дали ще са от фейслифтов модел или не(аз съм си решил твърдо да е фейслифтов), къде могат да го направят това, срещу какви цени(грубо) и т.н.

 

Също ще съм благодарен за съвети от собственици на такива автомобили ;)

 

Поздрави, 

Мартин.


  • 0

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2019 - 13:17

Привет,

 

Поздравления за решението и успех в търсенето.

Като начало горещо препоръчвам фейслифта при 220, както М113 (500) мотора. разхода на бензина не е много по голям от този на дизела, като сложиш и турбо, агр, дюзи и всички узложнявания на края на вечерта няма да са ти по ниски разходите.

Нека някой със 320 дизел да сподели. Аз лично имам 55 компресор, и там разликата е 1 литър на 100км повече от стандартния 500. Тествано при магистрално каране Пловдив - София на темпомат един зад друг.

 

Относно седалкте, може да вземеш от всеки един вариант двигател, и доколкото знам при задните седалки няма разлика между преди и след фейслифта. Ще ти трябват освен седалките и бутоните, заедно с модулите на вратите и инсталацията от бушоните до копчетата мисля че има разлика и в кората под стъклото. Изглежда лесна работа, но изисква време, правил съм го на 140ка... и си е доста игра.

 

Кой може да ти го направи... попитай първо този, който ти продава седалкуте, дали няма да иска.

 

Успех в търсенето и се насочи към нещо, което има екстрите, които искаш! 


  • 0

#3 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 08 юли 2019 - 16:18

Ако разходът ти е, цитирам - "доста сериозен проблем" - тази кола не е за теб - приятелски съвет от собственик на такава.... Темата е многократно коментирана тук - потърси и прочети - ще ти стане ясно защо ти давам такъв съвет...


  • 4

#4 martoly

martoly

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:Севлиево

Публикувано 08 юли 2019 - 17:29

Ако разходът ти е, цитирам - "доста сериозен проблем" - тази кола не е за теб - приятелски съвет от собственик на такава.... Темата е многократно коментирана тук - потърси и прочети - ще ти стане ясно защо ти давам такъв съвет...


Чел съм доста такива теми тук. Смятам, че е прекалено относително това мнение. Казах го, от гледна точка на това, че между 20 градско и 12 има едни 8 литра, който ако ги обърнеш в лева/месец - това са пари, които предпочитам да ги дам за по-качествено обслужване на самата кола от колкото в горивото ѝ и/или да се занемарява автомобилът.

Все пак ще се радвам да чуя личният ти опит с 5-те литра в това отношение. ;)

Този пост е редактиран от martoly: 08 юли 2019 - 17:39

  • 0

#5 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 08 юли 2019 - 18:43

Мнението ми изобщо не е относително - ще го разбереш като си купиш W220...

 

За разхода - всичко зависи от това, дали ще се возиш кротко за кеф в града или ще си го мериш с другите - "вижте ме колко бързо мога да стигна от тоя светофар до другия"... Колата е почти 2 тона и е нормално ако тръгваш на кик-даун да направиш 20/100 и нагоре. С кротко каране прави около 14/100 и без много висене в задръствания... Извън града на дълъг път по магистрала с темпомат със 150км/ч прави около и под 12/100 - зависи от трафика и релефа на пътя.... ако тръгнеш да гледаш колко може да вдигне.... може и да не стигнеш до Бургас с един резервоар (а той е 85 литра).... Без особен зор с един резервоар отивам от София до Лименария на Тасос и успявам да се върна до Гоце Делчев със светнала резерва... Един път си направих много неразумен експеримент - успях да стигна дори до Добринище по същия маршрут, но почти на изпарения т.е. някъде около 11/100 го бях докарал (с карането по Тасос)... На аватарната ми снимка  разходът е реален (9.7/100) - та и такива разходи са възможни при подходящи условия разбира се,

 

Относно поддръжката и ремонтите не мога да дам съвет - ползвам само оригинални части на Мерцедес и заради това ти казах, че ако разхода на гориво ти е проблем не е за теб тази кола. В момента чакам части за сервиз Б - всички течности по колата, филтри, свещи, кабели, спирачни дискове, накладки, сп. маркучи и разни други дреболии - сметката е малко под 5000 с отстъпката.... Един амортисьор е около 3 бона оригинален - да, рециклират ги като им изчезва функцията за втрърдяване и карат около година - две, а строши ли се един не се сменя само той - най-правилно и 4-те, компромисен вариант - по чифтове - предни - задни.... компресор на окачването - около 900... охладителен радиатор - 1500... Естествено има и други чаркалаци на пазара.... всеки решава сам за себе си какво да си купи и какви рискове да поема.... Без Стар диагноза - забрави да я поддържаш тази кола - ако нямаш лична такава и не можеш сам да си я гледаш - всяко закачане е към ХХХ кинта по кварталните гаражчета (нека някой по-запознат да даде по-точна информация) - за официалните сервизи да не говорим.  Та така - и преди съм го писал - самата покупка на колата не е никакъв проблем в момента (ако изключим факта, че в БГ читави такива за продажба вече НЯМА)... Интересното започва след това.... Успех!


  • 9

#6 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2019 - 09:54

+1 за Коментара на Колето.

Дори и да решиш да не обслужваш с оригинални МБ части, правилната поддръжка за S320CDI няма да е по-изгодна от тази на S500. Дизела има куп агрегати, които на тази възраст искат подмяна и са доста скъпички, като DPF, Комплект 6 дюзи, Турбо, AGR.

Относно разхода на 320 дизел - 8литра на 100км градско ми се струва силно оптинистичен.

Моят на CL55AMG в София беше 17,5 - 18,5 с каране в трафик. Не съм киквал на всеки светофар, но пък и когато ми е потрябвало ускорение не съм се въздържал от натискане на газт-та. 

Цената на покупката и разходите за гориво са най-малкия проблем при 220 (освен ако не си такси)

Търси хубава кола с история и малко собственици - макс 2ма.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w220, електрически задни седалки, смяна на седалки

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни