Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Избор на CLK W209 500 / 320

CLK 500 320

  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Reigon

Reigon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Русе

Posted 13 October 2019 - 18:25

Здравейте колеги напоследък започнах да се оглеждам по ЦЛК-та W209. Като цяло на пазара в момента няма нищо което да ми грабва окото кой знае колко. Преди месец/два имаше една фейсливтова от Пловдив която най-вероятно е продадена вече (имаше доста екстри и изглеждаше обещаващо). За сега се целя в фейсливтова 320-ка с повечко екстри (подгрев, кожа, парктроник и опционално ел-седалки / щора / дистроник). Но напоследък започнах да обмислям и 500 като вариант. Но при 500 не съм запознат за какви пари може да се намери читав екземпляр днес попаднах на тази: https://www.mobile.b...568373122310176. Но нямам представа дали цената е адекватна (на мен ми се струва ниска за 500). Очаквах хубавите да започват от 13 нагоре, но може би ги надценявам. Другото което забелязвам при някои ЦЛК-та било то 320 или 500 е че има екземпляри който изглеждат доста ниски (увиснали) отзад, докато има такива които стоят високи / вдигнати (това го забелязвам независимо от това дали са авангард или елеганс пакета, за които знам че има разлика в окачването).


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 13 October 2019 - 19:41

Американка със своите плюсове и минуси.
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 14 October 2019 - 09:29

http://forums.mbclub...00/#entry423739

Чети от тук нататък.

Грешно знаеш, че има разлика в окачването м/у авангард и елеганс при W209, но не пречи да се повтаря тази глупост през годините. От 208 фейс нататък няма значение.

Има разлика в конкретната опция на окачването, която е поръчана от завода (напр. Sports Suspension).

Всичко останало може да са пружини, цигании, умора на материала и т.н.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Reigon

Reigon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Русе

Posted 14 October 2019 - 10:07

Благодаря колега, изчетох го, като цяло явно се бях заблудил за окачването, но сега като се досетя като проверявах един ВИН на една елеганс 320-ка имаше и включено Sport Suspension и ми направи впечатление още тогава.  За сега се оглеждам повече за фейсови отколкото за 500 но остават опция, а тая горната я забелязах че е американка и ми се вижда малко изморена. 

 

Вчера видях тази: https://www.cars.bg/...9cd0f5e09798568която мяза на нещо, но е леко гола от към екстри. Но такива нови вносове с неясна история и собственици са съмнителни.


Edited by Reigon, 14 October 2019 - 10:21 .

  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 14 October 2019 - 22:46

Ако ще е фейсова аз бих гледал CLK350. По-модерен мотор и кутия.


  • 1

#6 Reigon

Reigon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Русе

Posted 15 October 2019 - 07:29

Ако ще е фейсова аз бих гледал CLK350. По-модерен мотор и кутия.

 

Обмислял съм го но просто не искам да си вкарвам автогол със М272 (вериги, зъбчатки, балансиращ вал и т.н, ако ще е от тази серия мотори бих избрал М271)  и 7-г троника (тук ребилд или по генерален ремонт може да струва 35-50% от автомобила). Според мен М112 може би е най-подходящ двигател от гледна точка на разход на гориво и вървеж, разходи и т.н. (Без да включвам М271, който също е голям кашкавал както 272, по-икономичен е от М112, но и слаб за това тежко купе). 


Edited by Reigon, 15 October 2019 - 07:30 .

  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 15 October 2019 - 07:35

Ти си знаеш. Бих разгледал тази.

 

https://www.mobile.b...43&slink=crxuw1

 

Ако е същата за която си мисля колегата cyberpig1 може да се включи. Но със сигурност карането на 7г е по-голямо удоволствие от 5г.


  • 1

#8 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,027 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
Garage View Garage

Posted 15 October 2019 - 09:47

Ти си знаеш. Бих разгледал тази.

 

https://www.mobile.b...43&slink=crxuw1

 

Ако е същата за която си мисля колегата cyberpig1 може да се включи. Но със сигурност карането на 7г е по-голямо удоволствие от 5г.

 

wow 

 

моята красавица пак е в продажба. 

 

 

Колата е страхотна и цената и е добра според мен. 

Гледам, че се продава от момчето което я купи от мен. т.е не е сменила 10 нови собственици, пекари на хляб, мед. сестри или дядовци :) 

 

Един обстоен преглед в сервиз. Уточняване на всички разходи да стане перфектна ( ако бъдещ собственик държи на това ) и пазарлък.

 

При мен докато беше колата влиза 2 пъти в Балкан Стар. Сменен входящ колектор. Сменено всичко нужно за отстраняване на проблема с балансиращия вал. 

Сменени свещи, термостат и други консумативи. 

 

Колата за мен беше невероятно удоволствие за шофиране. При нужда винаги има достатъчно сила и въртящ момент. Може да се кара спокойно и да е тиха, или да се настъпи и да ѝ се чуе гласа. Универсална кола с място за много багаж - падат облегалките на задните седалки, което вече май си е голяма екстра.

 

Разход - колкото толкова :) да речем нормално каране извънградско 8-10, градско 12-16 

 

Аз я продадох защото мотор се опита да ми отвори задна дясна врата и не исках да се занимавам със сервизи, защото подозирах че ще я намразя тази кола след това (нещо от което сега страдам с една от колите си. седи в гаража криво сглобена и боядисана с плюнка предница)


Edited by cyberpig1, 15 October 2019 - 10:02 .

  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 15 October 2019 - 10:16

Бяха забавни времена :) Колата наистина беше много хубава.

Глей колко е яко, и двете са в продажба от собствениците след нас, по едно и също време.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#10 Reigon

Reigon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Русе

Posted 15 October 2019 - 20:17

cyberpig1

 

Благодаря, за мнението колеги, @cyberpig1 може ли малко повече информация за колата, просто от любопитство се сещам за следните няколко въпроса: 

1. На колко км си я продал

2. Коя година е продадена

4. Км реални ли са, от лошите снимки не може да се прецени лесно

5. Проблеми с веригите, или просто превантивно си сменил нещата по вала. 

6. Това за мотора което си писал към края на поста, имала е блъсната врата ли ? Или нещо по-сериозно ?

 

Само да вметна че я бях погледнал съвсем бегло когато се показа като обява. Но веднага първото което ми мина през главата е че цената е твърде малка  (нещо което хората рядко се сещат е в нея влизат разходи като каско, данъци, винетки и т.н изключая ремонтни разходи, с други думи ако ги махнем от нея то колата реално струва 8-8.5к +/- ?? :wacko ), за 350 ако автомобила е запазен и добре поддържан, а като видях малкото и лошо направени снимки директно излязах от обявата. Имам предвид давам пример със следната: https://www.mobile.b...567800538698816като пример с който може да сравним. Която е на много повече км, НО има добре направени снимки (с високо качество) , снимки от много ъгли, показващи различни елементи по колата, добро написано описание. Цената е по-висока, но реалната цена на добре поддържана 350-ка е според мен би била около 12-13к. (регистрирана и платена, от частно лице)


Edited by Reigon, 15 October 2019 - 20:27 .

  • 0

#11 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,027 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
Garage View Garage

Posted 15 October 2019 - 21:39

1. 182000км

2. август 2016

4. докато е била при мен - да.  на базата на всички проверки и на общото състояние интериор и екстериор/ходова част

5. светеща чек енджин лампа. БС смениха зъбно колело на бал вал и каквото около него имаше нужда. веригата не беше за смяна тогава (2012г около 155000км)

6. удар от средата на колата отдясно, до задния калник. затва се шегувам че се опита да ми отвори “задна дясна врата”. много лек удар. на практика освен ламарините, капачката на резервоара и срязан борд на задна дясна гума, нямаше някакви големи проблеми нито по стъклата, нито ходова част.  мотора тръгваше напреко на платното без да има право и без да ме “види” и като минах покрай него ме уцели и видях маториста и матора да се търкалят зад колата.

 

снимките в обявата наистина не са привлекателни. има хора които нямат усет как да си представят колата реално, но за сметка на това има магьосници, които и най големия кенеф така ще го снимат и опишат на обява, че лига да пусне човек. 

на твое място бих я видял наживо и бих поговорил с настоящия собственик.


  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: CLK, 500, 320

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users