Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

А208 CLK200 автомат 1999Понякога при подаване на газ двигателя реагира бавно със закъснение. След изключване и запалване пак понякога се оправя.

clk 200 w208 бавно реагира губи мощност

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Posted 24 July 2019 - 11:21

Странен проблем , както си карам колата изведнъж започва да реагира със закъснение : подавам газ до долу и оборотите се вдигат за 7-8 секунди. Мощност си има , но със голямо закъснение. След като изгася и запаля  нещата в повечето случаи се оправят. Това става без никаква закономерност понякога няколко дни е супер, а понякога няколко пъти на ден. Ако някой е имал подобен проблем приемам всякакви практически  съвети без " иди на диагностика" Диагностиката е ясна , но от опит в повечето случаи разглежда проблема в мноооого широк аспект и ме кара да подменям 10 неща , които не решават проблема.

 


  • 0

#2 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
Garage View Garage

Posted 21 August 2019 - 13:44

Аз съм с CLK270 CDI W209 и имам същия проблем. Имах проблеми с турбото и геометрията и един от майсторите каза, че може да са свързани нещата. Тази седмица ще я карам да я гледат, като ми кажат диагноза ще пиша каква е, може да ти е полезна с нещо. 


Edited by licheff, 21 August 2019 - 13:44 .

  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 21 August 2019 - 13:52

...

Компресор ли ти е колата или атмосферка? Газ има ли или е на бензин? Инсталацията около дросела ти поглеждал ли си я? Преди 10ина години все още се държеше при 208иците, но напоследък виждам 209ки с проблемни кабелни снопове, така че съм далеч от мисълта, че 208 е подмината от проблема.
Нормално е да искат да ти я прочетат първо. Ти какво очакваш... на кристална топка ли да гадаят? Твоята за жалост се чете трудно с друго, освен СТАР, понеже е от предното поколение и универсалните диагностики тип "Delphi" се задъхват там.

Най-простото е да се огледа датчика за педала на газта, който се намира при двигателя (интересна кола, нали)? :)
Но за да можем да те насочим... трябва да предоставиш адски много информация, а не просто 208 автомат :)

Също не е лоша идея да почнеш да инвестираш в диагностика, за да почнеш да се ориентираш сам.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Posted 21 August 2019 - 15:41

Благодаря , и аз мисля, че трябва да се погледне дросела и задвижката му. Инсталацията за мое учудване е перфектна.При 210 ките е постоянен проблем , но при мен е добре.Потенциометъра на газта го смених първо - без резултат. Но пък от някое време проблема изчезна.Колата е цлк 200 без компресор,100 киловата, без газ, двигател 111945. Колкото до диагностиките не съм съвсем съласен. Уреда е добър в кадърни ръце. Досега поне в Плевен не съм срещал. От 25-6 години съм сменил 7 автомобила Мерцедес. Пет шест пъти съм опирал до сервиз ( по скоро от мързел и липса на време) и само в два от случаите са ми свършили работа. В другите случаи пораженията бяха повече от ползите.Електромеханик съм макар и не авто но мога да чета техническа литература и да слушам. Затова се оитвам да се справя сам или със съвети от патили хора. Още веднъж Ви благодаря за коментара. Ако напипам нещо ще пиша.


  • 1

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 21 August 2019 - 16:18

на прима виста ми идва TPS-a. Сензора за позиция на пеперудата на дросела.
 
Пробвай рестартиране на крайните позиции на TPS-a.
 
Даваш на контакт (втори, преди палене).
Натискаш педала на газта до дъното и държиш 5 сек поне.
Държиш педала натиснат и махаш контакта (връщаш на първи контакт).
Отпускаш педала.
 
Махаш ключа и изчакваш поне минута да си изключи модулите.
 
Това на теория е хамалския начин за калибриране на позициите.
 
Имаш ли Check Engine светещ?
 
Най-лесно е да избършеш адаптациите с диагностика, за да може да се рестартират и ре-калибрират. Затова имам предвид че трябва да оправиш сам нещата.
Идеята е, че не знае максимална позиция, затова си мисли, че подаваш плавно газ.

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 22 August 2019 - 10:46

 С радост бих помогнал с диагностика, но съм в София. Там имате ли представителство на Мерцедес? Би трябвало да се справят с диагностиката, дори и да я прочетат само, пак е ориентир. "Живи" данни относно позицията на дросела и MAF сензора също ще са полезни.

 Иначе точно такива симптоми съм имал с M111.960 и там проблема беше в инсталацията, специфично тази на дросела и по-късно се разбра, че и датчика за позиция на дросела е 'чао'.


Edited by rado_penev, 22 August 2019 - 10:55 .

  • 0

#7 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 22 August 2019 - 13:38

Аз, ако правилно съм разбрал първият пост, мисля, че става въпрос за буксуване на кутията.

Ако не, за мен е дросел. На тоя велик, неразрушим двигател съм му сърбал попарата с дросел и инсталации и всички други недомислици.

Edited by ЦецоКолев, 22 August 2019 - 13:39 .

  • 0

#8 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Posted 15 September 2019 - 12:43

Причината се оказа много прозаична - бензиновата помпа понякога блокира механически за малко и това естествено се отразява на налягането в рейката.


  • 1

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 15 September 2019 - 17:34

Много полезно инфо, благодаря. Явно им дойде времето след 20 години и на тези помпи :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 milko_panov

milko_panov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 230CE 1990
    Mercedes Benz 200 CLK Cabrio 2001
    Daihatsu Cuore 0.6 1996
    BMW 525 TDS
    Rover 75 CDT

Posted 16 September 2019 - 18:08

Да бе , понякога човек се лъже. Имах съмнения но статичното измерване не даде нищо. Трябваше да карам няколко дни с изведен манометър за да съм сигурен в роблема. :yeah


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: clk 200, w208, бавно реагира, губи мощност

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users