Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Газов инжекцион на двигатели с директно впръскване


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 04 август 2022 - 08:32

Да пораздвижа темата с оглед на високите цени на бензина и изминали 3г от посления пост. Аз съм с 2014 GL450 (x166) и се заинтересувах от възможностите за газифициране. Видях, че Prins Direct LiquiMax (DLM) предлагат 6 и 8 цилиндрови ГИ течна фаза за директно впръскване, но за съжаление GL-a не фигурира в списъка им! До колкото разбирам се използват бензиновите инжектори за впръскване на газта или поне така пише тук. Та въпросът ми е- някой знае ли дали към днешна дата това е възможно и който го прави?


  • 0

#17 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 04 август 2022 - 08:54

Относно използването на бензинови инжектори/помпа- ICOM JTG HP пише, че ги използват! Интересно е, че след 2011 не виждам някакво развитие (или поне така им пише на сайта). За неразбиращите като мен остава въпроса- защо тогава не се прави за 6 и 8 цилиндриви, а само за 4 цилиндрови ДВГ?


Този пост е редактиран от karataccc: 04 август 2022 - 08:57

  • 0

#18 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 август 2022 - 09:28

Относно използването на бензинови инжектори/помпа- ICOM JTG HP пише, че ги използват! Интересно е, че след 2011 не виждам някакво развитие (или поне така им пише на сайта). За неразбиращите като мен остава въпроса- защо тогава не се прави за 6 и 8 цилиндриви, а само за 4 цилиндрови ДВГ?

Защото се следи пазара и се разработват системи които ще се монтират масово.На семинар сме задавали този въпрос и колко и обидно да звучи Бг не им е голям пазар а интереса към такива коли идва точно от тук.В Румъния където им е голям пазар(беше и Украина всъщност) се монтира масово на 4ц автомобили околу 3 до 5 годишни,всеки месец излизат нови и нови но сякаш Mercedes и BMW са на последно място

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#19 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 август 2022 - 10:12

Защото се следи пазара и се разработват системи които ще се монтират масово.На семинар сме задавали този въпрос и колко и обидно да звучи Бг не им е голям пазар а интереса към такива коли идва точно от тук.В Румъния където им е голям пазар(беше и Украина всъщност) се монтира масово на 4ц автомобили околу 3 до 5 годишни,всеки месец излизат нови и нови но сякаш Mercedes и BMW са на последно място

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk

А относно системата  Prins Direct LiquiMax (DLM) , удачна ли е ? Или и при тях помпата гори след 30-40 000 км. заради "хубавата" ни газ.


  • 0

#20 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 04 август 2022 - 14:11

Сега се загледах във всички големи мотори (6 и 8 цилиндрови), които са листнати в каталога на Prins. Като гледам всички те са атмосферни (naturally aspirated), докато M278 е с две турбини. Това ли е вероятната причина за "не става"-нето? 


  • 0

#21 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 август 2022 - 11:11

Проблем доколкото знам е емулацията и алгоритъма на пиезо инжекторите

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2022 - 13:10

Времената на пръскане на инжекторите за директно впръскване са от друг порядък  - може би 1-2 мс.

 

Освен всичко има по няколко впръсквания на работен такт, едно подготвително, едно основно (примерно 15 градуса преди ГМТ), и може да има и едно допълнително.


Този пост е редактиран от Subsonic: 11 август 2022 - 13:11

  • 0

#23 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 12 август 2022 - 12:18

Явно ще си почакаме ако въобще го дочакаме момента, в който ще има ГИ за 8цил. ДВГ (директно впръскване).


  • 0

#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 12 август 2022 - 12:49

Има течна фаза на Prins

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#25 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2022 - 21:20

Prins са готини уредби, старата ми кола беше с Prins VSI-1, и отделен емулатор за инжекторите.
Само че цените им са малко по-дебели..
Не знам с по-новите как е, но VSI-1 бачкаше само с дюзи на Keihin, бяха 300 лева бройката (не помня цвят, мисля че бяха оранжеви), колата беше БМВ Е46 2000, 150 коня 6 цилиндъра. Не е с директно, ама все пак от Prins съм много доволен.
Изобщо не се усещаше как прехвърля на газ, и си вървеше добре.
Новият собственик я е карал да му я “настройват” - в момента мени обороти и тресе, гасне в движение, свети чека…. Не знам какво са пипали - налягането играе между 2.4 и 3.2 бара. И не се влияе при опит за регулиране от изпарителя.

За директно впръскване съм говорил с БРЦ Пловдив, те работят и с Prins - според тях най-доброто за директно е Prins.
Но на съседа А8-цата никой не се навива да я прави - двигателят бил JBV (или нещо подобно), и никой не се навива :)
  • 0

#26 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 август 2022 - 23:30

На това БМВ, дето няма живи набори, една дюза - 300 кинта, абе ти нещо в час по математика не си ли ходил. Изрежи го тоя принц, сложи една нормална газова, тя е за икономия, не е за гъзария.

Този пост е редактиран от prokopi69: 12 август 2022 - 23:31

  • 0

#27 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 август 2022 - 11:27

Не съм много съгласен с комегата dkmi123 но всеки си има мнение

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#28 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2022 - 17:50

На това БМВ, дето няма живи набори, една дюза - 300 кинта, абе ти нещо в час по математика не си ли ходил. Изрежи го тоя принц, сложи една нормална газова, тя е за икономия, не е за гъзария.

 

Колата отдавна не е моя, а и така си я купих :)

Предния собственик се е оръсил, не аз.

Цената на дюзите я разбрах като се наложи да ги сменям.. и вместо смяна ги рециклирах.


  • 0

#29 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2022 - 17:55

Не съм много съгласен с комегата dkmi123 но всеки си има мнение

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk

 

Prins-а си има доста кахъри, вярно е :) Ама аз поне бях доволен. 

Иначе, далечната вече 2018-а като я взех правеше проблеми, и така и не намерих тогава кой в Пловдив да я погледне, та се наложи да си я оправям сам.

 

Сега на  CLS-а съм с BRC, само че той не е с директно.

Така и не намерих читав CGI, иначе на такъв се бях спрял... 


  • 0

#30 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 август 2022 - 20:09

Е BRC нямат единични инжектори и не могат да ги сложат близо до бензиновите а всеки знае защо трябва да са близо.Не се заяждам ама критерия за доволни не си ти понеже не си само ти, целта е от 100човека 100 да са дпволни. Преди години така собственик на МБ се хвали от Ланди и после сцдругата му кола бра ядове и разбра за какво му говоря.Ако бяха добри бих ги ползвал не робувам на марка но са доста назад, за Принс не искам да говоря имат и мн добри неща и много прехвалени но ми харесват че копират добрите неща и напредват.В течната фаза са вложили всички разработки но това е като с електричките с неясно бъдеще, всъщност на взички вече ни се изясняват много неща но щом си доволен безаварийно пожелавам

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни