![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/6b9feb940175c2a698ce396ee79c1059?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Щракане при подаване на газ Е320 ЦДИ 2003
Започната от devilx, 01 май 2019 - 16:03:47
55 мнения по тази тема
#31
Публикувано 18 май 2019 - 20:30
Не мисля че се вижда веригата през капачката
#32
Публикувано 18 май 2019 - 21:04
При 642 се вижда, но първите 642
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#33
Публикувано 18 май 2019 - 21:39
OM648
#34
Публикувано 18 май 2019 - 22:30
Потвърждавам, на ОМ642 се вижда.
#35
Публикувано 19 май 2019 - 11:48
Е да де,ама на колегата колата е 648 мотор,все пак е написъл че е 2003 година
#36
Публикувано 24 май 2019 - 16:10
След.незнам.си колко часа ровенеее накрая пак няма успех...
Проблемът си стои и ни можем да го открием..
В.движение като се смени скоростта и оборотите станат по бавни и чукането сякаш се забавя.. дали няма да се окаже че е от кутията..може ли да чука от там заради не сменено масло..
Толкова хора обикалях как не може да се открие незнам.. в движение сякаш повече се чува... на място не толкова.. направо всички се отчайват
Какво да направя сега? При друг майснор ли да отида
Проблемът си стои и ни можем да го открием..
В.движение като се смени скоростта и оборотите станат по бавни и чукането сякаш се забавя.. дали няма да се окаже че е от кутията..може ли да чука от там заради не сменено масло..
Толкова хора обикалях как не може да се открие незнам.. в движение сякаш повече се чува... на място не толкова.. направо всички се отчайват
Какво да направя сега? При друг майснор ли да отида
#37
Публикувано 24 май 2019 - 20:22
А ти провери ли това което ти написах по в началото на темата?
Този пост е редактиран от mimo160: 24 май 2019 - 20:22
#38
Публикувано 25 май 2019 - 13:12
А ти провери ли това което ти написах по в началото на темата?
Казах на майстора но той ми каза че няма какво да чука на вакум помпата или на другата помпа .. нали става въпрос за тези помпи отпред на двигателя?
#39
Публикувано 25 май 2019 - 15:34
Е щом така казва,той е майстора,само да ми каже ,ако снимката по нагоре която е качил колегата е като на твоя мотор,да ми нарисува вакум помпата.Става дума за гнп-то,той и тоя който свали моята се чеша доста по главата ,и за първи път виждаше това там да се счупи на две.Явно като удари милион км и се уморява.Не бой се карай така ,щом не му се разглабят три болта ,то АКО е от него,с времето и вибрацийте които се получават ще се разхлаби помпата от вътрешните болтове, ще протече ,и пак ще се наложи сваляне и ще се установи това ли е бил проблема.Аз така разбрах нещата и звука който се чуваше след като поработи колата десетина минути.
Този пост е редактиран от mimo160: 25 май 2019 - 15:39
#40
Публикувано 25 май 2019 - 16:09
Незнам все си мисля че може да е от Автомата, но дали може да се реши проблема със смяна на маслото незнам.. това че го прави D R но не и на P.. мисля че има някво значение.. Може би като загрее маслото на скоростите може да има някво значение знам ли..
#41
Публикувано 27 май 2019 - 22:54
Не съм ходил на друг майстор тази седмица, но днес реших да да си покарам колата S, до сега беше на W.. промени се звукът на чукането.. сякаш стана по дебел и не чак толкова много се чува.. това към кое се отнася към двигателя или към скоростната кутия.. Ако е към скоростната кутия дали ще се оправи само със смяна на маслото..
#42
Публикувано 28 май 2019 - 09:54
Когато колата е на S (Standard) или някои му казват Summer - тръгва от първа предавка, когато е на W (Winter) - тръгва от втора предавка и ги сменя на по-ниски обороти. Ако си на W обаче и натиснеш педала на долу, ще върне на първа предавка. Също има разлика в задната предавка на двата режима.
P.S.: Никой не може да каже дали ще се оправи само със смяна на маслото. Нивото замерихте ли ?
Този пост е редактиран от Dimitar_AMG: 28 май 2019 - 09:55
#43
Публикувано 28 май 2019 - 12:53
Дори да се окаже че е от ск.кутия,само със смяна на масло,няма начин да се оправи механична повреда.Не съм ходил на друг майстор тази седмица, но днес реших да да си покарам колата S, до сега беше на W.. промени се звукът на чукането.. сякаш стана по дебел и не чак толкова много се чува.. това към кое се отнася към двигателя или към скоростната кутия.. Ако е към скоростната кутия дали ще се оправи само със смяна на маслото..
Нито с добавки.
#44
Публикувано 28 май 2019 - 13:14
Да де ясно е, но дали се отнася към скоростната кутия това W и S.. там ли да търся причината? Или пак не се изключва двигателя при този случай
#45
Публикувано 28 май 2019 - 13:52
След толкова обикаляния по майстори и незнам къде още.. реших да се допитам и до чуждестранните форуми.. и от там идват разни мнения..
1. Един разправя че имал нещо подобно и е възможно да е от торка на кутията.. излекувал е проблема със смяна на Филтър Масло на Автомата. Също така моделите преди 09.2003 са има ли проблеми с постъпването на охлаждаща течност заради дефектни радиатори..
2. Аз не съм дизелов човек, но знам малко за тях, мисля, че имате проблем с инжекторна помпа. Тъй като дизелите ускоряват чрез добавяне на повече гориво, системата на помпата / инжектора избутва повече гориво. Тъй като вашият шум присъства само на ускорение, мисля, че това сочи към това. Когато пуснете педала на газта, основната инжекторна помпа започва да прави нищо, така че шумът да изчезне. Що се отнася до студените срещу горещи, които могат да се променят толеранси или нещо такова. Не знам дали моделът има един главен инжектор, който след това избутва горивото към цилиндрите или в системата за впръскване на портове, където инжекторът е точно в отделните цилиндри. Ако всичко е в една основна единица, то това е експлоатационно и вероятно трябва да бъде възстановено. Ако това е система с индивидуални инжектори, тогава получавате стари стетоскопи лекари или купувате евтин, това е най-добрият приятел на механиката, за да открие откъде идват шумовете. Те всъщност ги продават в магазините за авточасти. Или използвайте парче пластмасови или гумени тръби, които не са толкова удобни, но работят. Когато двигателят работи и единият край на ухото ви започне да се движи около областите на двигателя, за да разберете откъде идва шумът. Нека приятелят ви оперира. Трябва да сте в състояние да го стесните, без да се налага да отидете на дилър. Късмет.
3.Първото видео звучи като повдигащо устройство, което не се изпомпва, маслото не се променя по график, използвайте високо перилен препарат за почистване. Използвайте високо почистващо масло или почистващо средство за повдигане за 1000 км, за да помогнете за почистване. Не използвайте евтино масло, винаги синтетично.
Второто видео звучи като, че липсва част от вашата изпускателна система, може би дупка.
п.с. Използвах гугъл преводач и съжелявам за неграмотността.
Майстори провери маслото на скоросттите и каза че е добре, но знам ли колко вярно е измервал.. иначе аз не съм сменял маслото на автомата.
Този пост е редактиран от devilx: 28 май 2019 - 13:56
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни