Щракане при подаване на газ Е320 ЦДИ 2003
Започната от devilx, 01 май 2019 - 16:03:47
55 мнения по тази тема
#46
Публикувано 28 май 2019 - 14:15
Ама нали по-напред писахме че маслото се сменя от време на време.Така че ако го смениш заедно с филтъра,няма да е голямо набутване.
#47
Публикувано 28 май 2019 - 14:27
"използвайте високо перилен препарат за почистване" хахаха, това ми хареса
Доколкото разбрах, предположенията са им същите както и тук. Ако имаш излишни пари, смени си маслото в кутията и виж дали ще се оправи. Другото нещо, което и колегата ти каза, е да си провериш ГНПто да не чука.
#48
Публикувано 09 юни 2019 - 22:59
Никъде не успяхме да намерим проблема
Препоръчайте ми сервиз в пловдив да я погледнат..
Колко пари ще ми вземат в СС да я слушат и кажат мнение
Препоръчайте ми сервиз в пловдив да я погледнат..
Колко пари ще ми вземат в СС да я слушат и кажат мнение
#49
Публикувано 10 юни 2019 - 12:25
Моят съвет е да спреш да прахосваш повече време и пари за диагностики.
Ако нещо не се получи от първия път, става след третия. Ти отдавна премина тия граници.
Или я карай тази кола и като нещото се разщтрака още повече бързо ще установиш от къде е
или я продавай и заменяй с друга.
#50
Публикувано 10 юни 2019 - 17:38
Колега предлагам ти да я закараш в минерала ,или в Димитровград! Още в началото има един автосервиз дуранов там момчетата са едни от най-добрите ..
#51
Публикувано 25 март 2020 - 20:08
Здравейте колеги.
Да съживим малко темата и ако може колегата с проблема да каже нещо за въпросният проблем и дали успя да го премахне.
При мен имам подобен звук и на моменти изчезва. Тракането се чува постоянно, а не на определени обороти единствено като дам газ ( над 2500 оборота до 4500 ) се чува по-силно тракане.
Дюзите ми са свалени и вече рециклирани и до края на седмица предстои монтаж и ще пиша какво се е случило.
Колата е E280 cdi R6 - 177к.с. края на 2004-та
-- Колата на моменти спира тракането и върви МНОГО повече.
Този пост е редактиран от vasilev.vr: 25 март 2020 - 20:09
#52
Публикувано 15 май 2020 - 09:30
Късно се включвам в темата,ама ако колегата още не е открил проблема, да провери висящия лагер на кардана
Изпратено от моят VFD 720 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VFD 720 с помощта на Tapatalk
#53
Публикувано 10 юли 2020 - 22:22
Късно се включвам в темата,ама ако колегата още не е открил проблема, да провери висящия лагер на кардана
Изпратено от моят VFD 720 с помощта на Tapatalk
Колеги все още не съм намерил въпросния проблем и продължавам вече близо година да си я карам така, незнам просто е дразнещо като се чува иначе няма проблем откъм вървеж колата .. обаче е дразнещо особенно сега лятото..
ще накарам някой майстор да я погледне този висящ лагер на кардана, че аз нямам представа къде се намира и какво трябва да е..
#54
Публикувано 13 юли 2020 - 21:35
Може ли да ми препоръчате някаква добавка за двигател да пробвам поне нещо ще се получи ли да спре известнве време или пък поне да се промени някак си звука за да се знае че е там.. и някаква добавка за горивната система за почистване на дюзите.. да пробваме с добавки да видим.. може да не харесва това масло .. затова може да иам някаква промяна с добавката за масло и така ще знам че трябва да сложа друго масло..
#56
Публикувано 17 юли 2020 - 23:15
пичове нека внасям малко яснота май сведохме проблемите до няколко варианта..
това е бил много често срещан проблем при редовия двигател 320 ЦДИ..
проблема май е бил фабричен, на 1 цилинтър дюзата е направена така че не впръска толкова колкото е нужно и оттам идва чукането.. поне в чуждите сайтове се говори за това.. проблема не се решава със смяна на дюзите, обаче при някои с добавка за дюзи и качествено гориво има подобрение..
при някои се говори се точно този проблем не се е оправило със смяна на дюзи и трябвало да се реконструира екуто на мерцедеса .. обаче нямало ъпдейт към това еку.. проблема се решавал с чипване на машинката.. Brabus B6
Проблема според всички и според мерцедес които си признават че е фабричен дефект че не износва двигателя и не създава проблеми, просто е шума е дразнещ.. не е бил добре разположен цилинтър 1..
втората идея е че пукането може да се получи от някакъв керамичен матрикс на каталитичен конвертор.. ще проверя и това.. и ще проверя и изпускателния колектор за течове.. но най вече ще проверя дюзите да видим дали ще се оправи..
има ли варианти да се играе с дюзите коя дюза колко да пръска?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни