Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Не пали от първия път 2.2 cdi w203


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 23 April 2019 - 10:18

Здравейте колеги, прави ми впечатление че Мерцедеса не ще да запали от първия път сутрин като е студен. Давам му подгрев и въртя ключа. Върти все едно няма гориво. После пали? Свещите могат ли да правят този проблем или нещо други? Сега не е мн студено защото.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
Garage View Garage

Posted 23 April 2019 - 10:52

Акумулаторът как е? Имаш инж. меню в борд. компютъра, където може да си видиш напрежението на акумулатора, а има и уреди за замерване на състоянието на акумулатора. Проблемът ми звучи като акумулатор. Иначе ако има проблем с подгрева на нафтата би тр да има записана грешка, т.е. пробвай да минеш диагностика.

 

Поздрави  :beer


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#3 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 23 April 2019 - 12:04

Ще проверя акумулатора, но той ако е слаб няма да запали и след това. Първия път върти няколко секунди без да възпламени и на следващия път пали.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 23 April 2019 - 12:19

Имах същият проблем. Оказаха се опръстените на маркучите за гориво. Смених всичките пластмасови тръбопроводи при двигателя. Всичко се оправи. Бяха кьм 180 лв. Оригинални от Мерцедес в София. Мисля, че продават и само опръстените. На 99% съм сигурен, че това ти е проблема


  • 2

#5 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 23 April 2019 - 16:30

Мерси! Ще огледам


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 April 2019 - 16:58

И аз съм за О-пръстените.
Дърпа въздух и му трябва време да подкачи гориво и да изчисти въздуха.
  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 23 April 2019 - 17:08

+1 за о-пръстен на горивна система, според кода на мотора, може да са както гумичките на маркучите (в случай че са прозрачните), така и гумички на помпата за високо налягане отпред на мотора.


  • 0


#8 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Posted 30 April 2019 - 16:48

Имах същия проблем ,колега.Трябваше да завъртя няколко пъти, за да запали.Проблема се появи след смяна на масло и филтри ,оказа се въздух в горивната система.Проблема се реши от само себе си.


  • 0

#9 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 30 April 2019 - 17:50

И аз на скоро сменях консумативите. Дано да е това проблема.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 19 September 2019 - 16:13

Колеги, от май до днес този проблем се реши от самосебе си. Днес сутринта беше малко по хладно и пак въртя без да запали първия път. След работа пак същата работа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#11 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 19 September 2019 - 19:51

И аз съм за О-пръстените.
Дърпа въздух и му трябва време да подкачи гориво и да изчисти въздуха.

Къде се намират тези о пръстени. Мога ли аз да ги сменя или трябва в сервиз?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 20 September 2019 - 07:21

Къде мога да ги купя o-пръстените Или трябва да ходя в Мерцедес?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 20 September 2019 - 13:50

Къде се намират тези о пръстени. Мога ли аз да ги сменя или трябва в сервиз?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Имах предвид 0-пръстените на помпата,отпред между ролките на ангренажа.
Аз си ги сменях сам
Нови само оригинални
  • 0

#14 filchew

filchew

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Град:Варна

Posted 20 September 2019 - 14:09

Имах предвид 0-пръстените на помпата,отпред между ролките на ангренажа.
Аз си ги сменях сам
Нови само оригинални

Ще ги поръчам от Мерцедес. Иначе трудно ли се сменят. Има ли някаква спесифика или тънак момент. Не съм схванат в ръцете и бих се пробвал.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 20 September 2019 - 14:53

Ще ги поръчам от Мерцедес. Иначе трудно ли се сменят. Има ли някаква спесифика или тънак момент. Не съм схванат в ръцете и бих се пробвал.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Преди да поръчваш погледни дали има някакво омазняване около помпата.
Ако няма,значи не е от това.
Развиваха се три болта до колкото помня.Те се виждат.Торкове са.
Просто се работи внимателно,почиства се старателно и аз лично при поставяне на новите капвам малко масълце на гумичките.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users