Колега,
така като гледам, вече си решил, искаш евтина кола, която да е бърза, да е джип и да е премиум.
Моя житейски опит сочи, че нищо от тия неща не седи на един рафт с другите, но освен да си я вземеш и да ни кажеш искрени впечатления, така следващите с такива въпроси, няма да се чудят.
Ако все пак решиш да поразмислиш, включи и 5.5 АМГ в уравнението, може пък да се окаже по-добрия избор, тука се разискваше в една тема и си взе колегата, каза, че е доволен.
Другия вариант е да си малко по-спокоен, да изчакаш да видиш всички, които имат да ти кажат нещо и да си прецениш сам.
Поздрави
Предполагам за мен става въпрос
Чак сега видях темата, но мога да споделя някои впечатления. Да, доволен съм от джипа, но никак не е евтин за поддръжка, а аз обичам всичко да е ок, както чуя да тропне и съм в сервиза. За 2019 г. ми излиза средно по 700 лв. на месец, като в това число влизат ремонти, гориво, застраховки, данъци, абсолютно всичко. 200 от тях са за гараж и каско, с повече късмет и по-малко ремонти вероятно цифрата може да падне до 400 лв., на месец и това е с не много каране, средно около 200 лв. на месец за гориво (основно газ). Разхода ми е 15 извън, 25-30 в града, но аз си го карам агресивно. Газовата като се обслужва няма проблеми с нея.
Относно возията - по принцип возят твърдо, а АМГ-то е даже е още едно ниво по-твърд, сравнявах го с 270 цди. Като ускорение, да кажем, че върви колкото кола (1.5 + тона) в порядъка около 250-300 коня (зависи от годинките и колко коня са и избягали, с F10 530d например ускорявахме еднакво), тоест средна работа, но като за джип си е доста добре, все пак е на много години, този сув за известно време е бил най-бързия, преди кайена турбо с и бмв х5 4.6 и 4.8 да се появят. За сравнение с последните обаче, бих казал, че поддръжката му е по-евтина, аз затова заложих на него. Сравнявахме идентични части и на Х5-цата бяха с по 20% по-скъпи, а при кайена се отказах само като видях дисковете и накладките...Иначе и моят филтър за покупка беше СУВ 300+ коня, хем да е по-проходим от кола, хем сравнително бърз, но аз съм на мнение, че кеф цена няма, джипа го карам с голям кеф, особено с уникалния звук на АМГ генерацията дори и с нормално каране удоволствието го има.
Надявам се да съм полезен с тази информация не само на Иво, ами и на други потенциални купувачи. С поддръжка тия коли могат още да живеят. Ще я карам още няколко години поне, пък живот и здраве някой ден може да мина на Мл63
Този пост е редактиран от Maverick: 26 юни 2019 - 04:32