Ml 500 w163 въпросчета?
Започната от ivo86, 20 апр 2019 - 12:43:27
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 април 2019 - 12:43
Здравейте,обмислям закупуването на такъв автомобил мл500,и евентуалното поставяне на газ.Въпроса ми е към хората които имат такива или са имали достъп и наблюдения,да споделят дали си заслужава колата(все пак е стара)както и насоки за поставяне на газ в региона Търново,Плевен и Русе?
#2
Публикувано 20 април 2019 - 20:35
Смятай ги така:
- регистрация - 1000лв
- газово - поне 2000 лв
- "реставриране" на окачването - около 5000лв
- гуми - 1000 лв.
Лично за мен "джип" дето няма да влиза в гората ми е непонятно.
- регистрация - 1000лв
- газово - поне 2000 лв
- "реставриране" на окачването - около 5000лв
- гуми - 1000 лв.
Лично за мен "джип" дето няма да влиза в гората ми е непонятно.
#3
Публикувано 20 април 2019 - 22:32
само с окачването не съм съгласен, ако е на въздух и има ебасимо и късмета за заминали 4 възглавници рециклажа им е малко над 1100лв общо и 150 компресор ако и той е заминал и още 500лв нека е труда по монтаж, демонтаж и прогонване на цялата система за "течове" на въздух. Та простата аритметика не може да стигне 2к. Което пак не е малко
#4
Публикувано 20 април 2019 - 22:48
Аз други въпроси зададох, но както и да е.В163 на въздух не съм чувал.
#5
Публикувано 20 април 2019 - 23:06
Ами няма...
Отпред е на торсиони. Много сполочлива схема...докато не мине половин милион. Тогава става страшно. Скъпо.
Отзад на пружини. И амортисьори. Проблема е, че има на тях шарнири. И се продават пружина, амортисьор и шарнир комплект. Не питай колко струват. Даааа, знам, че се продават и по отделно, афтърмаркет. Само, че съм сигурен, че никой от тук пишештите не се е ПРОБВАЛ да изкара пружина на W163.
От там нататък - тампони, носачи, накрайници, шарнири...
И да, мотора е корав. Е малко пари трябва да заделиш за сменя на свещи, бубини, кабели, течове на масло...
Да не говорим за AAM модула, проблеми със светлините, ABS модула, парното...
Като цяло трагично остаряла технология, големи разходи за подръжка, гориво, такси към държавата...
А насреща нищо - нито комфорт, нито офроад джип, нито магистрален бандит...
Отпред е на торсиони. Много сполочлива схема...докато не мине половин милион. Тогава става страшно. Скъпо.
Отзад на пружини. И амортисьори. Проблема е, че има на тях шарнири. И се продават пружина, амортисьор и шарнир комплект. Не питай колко струват. Даааа, знам, че се продават и по отделно, афтърмаркет. Само, че съм сигурен, че никой от тук пишештите не се е ПРОБВАЛ да изкара пружина на W163.
От там нататък - тампони, носачи, накрайници, шарнири...
И да, мотора е корав. Е малко пари трябва да заделиш за сменя на свещи, бубини, кабели, течове на масло...
Да не говорим за AAM модула, проблеми със светлините, ABS модула, парното...
Като цяло трагично остаряла технология, големи разходи за подръжка, гориво, такси към държавата...
А насреща нищо - нито комфорт, нито офроад джип, нито магистрален бандит...
#6
Публикувано 20 април 2019 - 23:27
300 коня и не е бандит?Ами кой джип за тея пари е комфорт и бърз нали?
Този пост е редактиран от ivo86: 20 април 2019 - 23:29
#7
Публикувано 20 април 2019 - 23:43
За кой тея пари?
300 коня за съвременните стандарти не са въобще много. И не е въпроса в конете. То е до личен избор, разбира се...
Мислиш си - ще си купя перфектен, подържан, читав ML, за без пари...
Ти този емел вдига ли го, видяли какво има за смяна, кара ли го, тестер закачи ли, прегледа ли го за читави спирачки, течове, кутията читава ли е, климатик, светлини...
Или само четеш мобиле.бг?
300 коня за съвременните стандарти не са въобще много. И не е въпроса в конете. То е до личен избор, разбира се...
Мислиш си - ще си купя перфектен, подържан, читав ML, за без пари...
Ти този емел вдига ли го, видяли какво има за смяна, кара ли го, тестер закачи ли, прегледа ли го за читави спирачки, течове, кутията читава ли е, климатик, светлини...
Или само четеш мобиле.бг?
#8
Публикувано 21 април 2019 - 09:45
Основния въпрос е в и около Свищов има ли сервиз в който наистина разбират от Мерцедес?Ама наистина!Обикнивенно такива сервизи работят само с Мерцедес.
От там нататък е въпрос само на пари и време.
Не е заяждане.
Ако попрочетеш малко теми ще разбереш че повечето притежатели на премиум марки в малки населени места имат много неразрешими проблеми.
От там нататък е въпрос само на пари и време.
Не е заяждане.
Ако попрочетеш малко теми ще разбереш че повечето притежатели на премиум марки в малки населени места имат много неразрешими проблеми.
#9
Публикувано 21 април 2019 - 10:35
Нищо по темата.
#10
Публикувано 21 април 2019 - 11:03
Ами въпроса в първия пост е дали си заслужава колата.
Опитваме се да ти помогнем сам да прецениш дали си заслужава.
Опитваме се да ти помогнем сам да прецениш дали си заслужава.
#11
Публикувано 21 април 2019 - 11:06
Добре ами в диапазона 11-13 к и над 250 коня излизат само мл 500 х5 4.4i и кайен и един туарег 4.2
#12
Публикувано 21 април 2019 - 11:30
Две неща: 1) отговорите са достатъчно информативни, за да прецениш дали имаш бюджет за подобен автомобил; 2) ако не можеш да прецениш - недей да се сърдиш на тези, които се опитват да помогнат.
Този пост е редактиран от Momchil: 21 април 2019 - 11:32
#13
Публикувано 21 април 2019 - 11:31
Еми... виж как лека-полека, с леко побутване ще стигнеш до извода сам. И както колегите казаха, не гледай, че е 300 коня (а той не е зареди скопеното ЕКУ) и не си мисли, че ще си бърз. Някоя модерна печка 2.0 ТДИ ще те разочарова много лошо. Просто това шаси не се връзва със спорт и скорост. За този мотор ако е в Е класа ще е доста по-добре. Ако ти трябва място, комби.
#14
Публикувано 21 април 2019 - 11:41
1)Колега момчил имам бюджет за джип до 13 к и отделно за обслужване гуми и т.н.
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
#15
Публикувано 21 април 2019 - 15:32
1)Колега момчил имам бюджет за джип до 13 к и отделно за обслужване гуми и т.н.
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
Колега,
така като гледам, вече си решил, искаш евтина кола, която да е бърза, да е джип и да е премиум.
Моя житейски опит сочи, че нищо от тия неща не седи на един рафт с другите, но освен да си я вземеш и да ни кажеш искрени впечатления, така следващите с такива въпроси, няма да се чудят.
Ако все пак решиш да поразмислиш, включи и 5.5 АМГ в уравнението, може пък да се окаже по-добрия избор, тука се разискваше в една тема и си взе колегата, каза, че е доволен.
Другия вариант е да си малко по-спокоен, да изчакаш да видиш всички, които имат да ти кажат нещо и да си прецениш сам.
Поздрави
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни