стана ми интересно. какви опции предлага една 202ка от 95-та?
Избор между Mercedes C Klasse w204 или Citroen C5 II (X7)Кое да послушам - сърцето или разума?
Started by Simonsays, 29 Mar 2019 - 23:45:05
39 replies to this topic
#16
Posted 02 April 2019 - 21:16
#17
Posted 03 April 2019 - 10:41
Всичко, което предлагат Французите 10 години по-късно.
Под привидно футуристичния дизайн на Пежо и Ситроен се крие една не толкова високотехнологична кола.
https://www.parkers....-and-equipment/
https://www.parkers....-and-equipment/
Нарочно ползвам един и същ независим източник на информация.
#18
Posted 03 April 2019 - 11:30
питах те за конкретен пример. в този сайт сравних w204 с линка който си дал за ситроена и екстрита са същите, демек по новата ц класа не предлага нови екстри спрямо по дъртия ц5, което определено не е вярно...
w204 (2007-2008) amg https://www.parkers....-and-equipment/
предлага следните екстри:
#19
Posted 03 April 2019 - 12:01
Ако говорим за еднакви години коли примерно C5 facelift и W204 facelift се сещам следните екстри, които при Ситроена не съм виждал.
- Line Assist
- Blind Spot Assist
- Sign Recognition
- Distronic
- Обдухване на седалки
Говорим за екстри а не за стандартно оборудване.
#20
Posted 03 April 2019 - 13:35
Всичко супер, но колегата да влезе та да прочете малко и той, че ние на сватба тръгнахме без сватбар
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#21
Posted 03 April 2019 - 13:55
говорим за 202ка и пежо 407 от 2005година. затова и питах събсоник да даде пример...
#22
Posted 03 April 2019 - 15:04
Ами в общия случай и двете имат ел. пакет, ел. огледала, климатроник, малък дисплей и т.н. АБС, бегове за пасажера и пътника отпред. В допълнение Бенцът има подгреваеми огледала и пръскалки, кaто може да има и електрохроматично огледало за обратно виждане. Тези допълнителни екстри са невидими на пръв поглед, но са доста по-полезни от ел. сгъваеми огледала.
#23
Posted 03 April 2019 - 15:33
Ха-ха-ха, най-яката екстра е на -22 градуса зимата: разказвал съм по срещите когато 2006-та февруари трябваше да закараме W203 (от гадните 220CDI, 143 к.с.) за продажба в Пловдив, беше на 212 хил. км. и тръгнахме две коли, за да се върнем с втората - чисто ново пежо с 1.4HDI (според тях легендарно сполучлив мотор) - баба меца запали без да усети студа и след 2 минути беше годна за потегляне - стъкла, огледала, всичко чисто.
Горкото пеженце едвам запали с хиляди мъки - черни кълбета лютив дим, цилиндър по цилиндър, яка мъка - въртене, почивка, въртене, цилиндъче изкиха, пак почивка, мръзнене, въртене, молби, псувни ...а колко мъка беше влизането и къртенето на леда не искам да се сещам... щото на мен се падна удоволствието да съм с него
И да - двете каручки бяха една до друга на паркинга, заредени от една и съща бензиностанция с идентично гориво.
В случая С5 има предимството - в общия случай - да е в по-добро състояние на подобна покупна цена, евтините мерцове са гробници за съжаление.
Edited by Momchil, 03 April 2019 - 15:42 .
#24
Posted 03 April 2019 - 21:26
Така, много се радвам, че толкова хора се включиха в темата - благодаря ви за наистина полезните отзиви колеги!
Премислих нещата и истината, е че C5-цата е страхотна лимузина. За парите на едва 11 годишна цедка мога да взема с няколко години по нов Ситроен, с най-мощния двигател (240 коня дизел), с Хидрактив 3 окачване, 19-ки джанти, яко глезотии и т.н. Но... ех, това голямо НО.
Ситроена е по-дълъг от Мерца с почти 30 санта, но отзад е скандално тясно за толкова голям автомобил, а багажника е с 5 литра по-малък от на C Klasse-то. Как става това бе господа франсета? Харесвам френските коли (в момента карам Лагуна 3), но някои техни инжинерни решения са прекалено странни и нелогични. Наистина бих искал да питам някой от хората, които са разработвали тази C5-ца, как точно при такива размери вадиш багажник, който е по-малък от на w204, която е значително по-къса? А размера на багажника ме интересува, тъй като съм семеен, но комбито на w204 ми е прекалено грозно, сори.
И в крайна сметка си ме тегли към трите лъча и това е... да, Ситроена е страхотен, но като погледна цедката и просто става нещо, като любов от пръв поглед. Като е гарга ще е рошава, та реших да е с 4 Matic и тук идва големия въпрос - колко по-скъпа е поддръжката? Четох че системата, като цяло е стабилна и халдекса е повече от адекватен за сняг и т.н.
Всъщност може би трябваше да започа с нещото, което най-много ме тормози и основната причина за дилемата ми - крадат ли се тия w204-ки и правят ли им се мизерии, като кражба на огледала и т.н.? Знам, че Ситроените никой не ги пипа и това ще ми даде спокоен сън, което не е за пренебрегване в крайна сметка.
#25
Posted 03 April 2019 - 22:09
Поговорката гласи: Мерцедес и всички останали...................
#26
Posted 04 April 2019 - 11:08
Всички сме залитали по по-нови алтернативи и .....обратно при по-старите Мерцедеси.
#27
Posted 04 April 2019 - 13:07
Моят съвет е: пробвай ги и двете! То само ще си покаже.
Аз имам слабост към меко возещи, тихи и комфортни коли. Ситроен, поради тази причина, винаги са ми били симпатични. Имат и едно C6, едно такова с доста алтернативен дизайн, ами кефи ме доста. Не съм се возил, но ме радва,
Аз имам слабост към меко возещи, тихи и комфортни коли. Ситроен, поради тази причина, винаги са ми били симпатични. Имат и едно C6, едно такова с доста алтернативен дизайн, ами кефи ме доста. Не съм се возил, но ме радва,
#28
Posted 04 April 2019 - 18:25
Цената на един модел втора употреба, говори много за неговите качества...
Несравними класове са
Да поговорим за модерните ситроени...
1. Конценрът Пежо - Ситроен няма финансовата възможност сами да конструрат по-голямата част от колата , което като цяло е плюс, тъй като използват предимно добри подизпълнители като Магна.
2. Екстрите на листа, нямат нищо общо с екстрите в колата - лизно печатление при безумно реализирани екстри при някой производителие, само и само да ги има
3. Хидро окачването на Ситроен не мисля, че е нещо иновативно, доколкото съм запознат не е активно, тоест маслен вариант на въдушно окачване - тук поддръжката е минус
Съдейки по така написаната тема, по подходящата за теб кола е Ситроена, но все пак покарай двете преди това.
#29
Posted 04 April 2019 - 18:48
Аз също смятам,че колата за теб е Ситроен.
Със страх и предразсъдаци кола не се купува.
Със страх и предразсъдаци кола не се купува.
#30
Posted 04 April 2019 - 18:49
Качваш се и караш. И само и само тогава решаваш. Едно е написаното на лист друго си е усещането. Има коли които по характеристики са топ но не са ми допадали никога като поведение на пътя и усещане. Не бих искал да карам всеки ден нещо което не ми доставя удоволствие.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users