Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Бенц за каранесъбирам акъл


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 12 March 2019 - 16:30

От извесно време ми се въртят разни мисли в главата, да си взема бюджетен Бенц и да го подготвя за каране. Имам познати които редовно карат на Нюрбургринг, Хокенхайм.. и на Калояново...

 

та целта е колата да е Бенц компромисен модел, който след заигравка да става за каране и да не ми пука, че мога да го счупя.

- 4 Цилиндров мотор с компресор - лесно се увеличава мощността

- Ръчни скорости 

- Лесно намираеми тунинг части със сертификат за модела, за да е легална колата!

- Възможно най-ниско серийно тегло

- Цена на стокова кола до около 4 - 4500 евро

 

Спрял съм се на следните модели

R170

W208

CL203 Sport coupe

 

Като двигател М111 23ML 197 кончета - скромен мотор, но ще има доста място в коша.

 

За момента клоня към 203 Спорт купе поради следните причини:

- Нежелано купе, което води до смешна стартова цена и добри екземпляри в ценовия диапазон

- Реално е 203 като ходова част и ще може лесно да се узаконят сприрачки от С32АМГ

- Има ширпотреба окачвания от типа Билщайн и Кони, които за аматьор като мен са достатъчни

- Сравнително лека е

 

И за да не ме питате, защо се занимавам с такива неща. след като имам 55 компресор с 500 кончета ще отговоря предварително:

1. Колата е 2 тона и е автомобил за аутобана, не става за пистата

2. Едно изкарване на писта е съизмеримо като разход с покупка на някео от горе-изброените.

3. Пука ми прекалено много за колата, за да се отусна да я карам

4. Обмислям да се разделям с нея.

 

Та събирам акъл


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,843 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 12 March 2019 - 17:14

Както сме си говорили според мен най-добре е CL203.

Евтини части. Евтин за тунинговане. Сравнително спортно окачване и е с рейка вместо кормилна кутия.


  • 2

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 12 March 2019 - 21:44

И аз съм за CL203.Мисля че е най-леката и най-евтината като първоначална покупка
  • 0

#4 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 12 March 2019 - 22:27

Купенцето не е лошо, но е далеч от леко. С автомат и панорамен таван 200К отиваше към 1700 кг.

С по-голяма ролка на коляновият вал ставаше доста отзивчива. За по-малка ролка на компресора не се реших.


  • 0

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 12 March 2019 - 22:38

ето кг и габарити

Attached Files


  • 2

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,843 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 12 March 2019 - 22:40

За габаритите си заградил грешните.


  • 0

#7 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 12 March 2019 - 22:43

видях,но след като пуснах поста


  • 0

#8 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 13 March 2019 - 10:47

Купенцето не е лошо, но е далеч от леко. С автомат и панорамен таван 200К отиваше към 1700 кг.

С по-голяма ролка на коляновият вал ставаше доста отзивчива. За по-малка ролка на компресора не се реших.

Да, по тази причина ще се без екстри и по възможност без стъклен таван. Той е много тежък и е разположен високо, което вдига общият център на тежестта.

 

Планът ми е да започна със спирачки от 32, разпънки и ролка само на коляновия вал.

Ако се запаля със сигурност ще пипна и ролката на компресора, но съчеатано с къстъм електроника за управление на мотора.. но това е напред във времето


  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,843 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 March 2019 - 11:55

Е килограмите на 203 лесно се свалят. Едни седалки отзад резервна гума и прочие. Само за тракдея. Пък има много варианти с малко екстри = малко килограми.


  • 0

#10 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 13 March 2019 - 11:57

Е килограмите на 203 лесно се свалят. Едни седалки отзад резервна гума и прочие. Само за тракдея. Пък има много варианти с малко екстри = малко килограми.

Да трябва да се види и баланса, да не станче чук без дръжка  :yeah


  • 0

#11 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 13 March 2019 - 23:46

Имай предвид, че за спирачните апарати на C32 AMG не се предлагат много варианти на рейсинг накладки. Основно има от рода на Ferodo DS2500, и Yellow Stuff на EBC - а те заминават за около 200км каране...
  • 0

#12 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 15 March 2019 - 15:00

Имай предвид, че за спирачните апарати на C32 AMG не се предлагат много варианти на рейсинг накладки. Основно има от рода на Ferodo DS2500, и Yellow Stuff на EBC - а те заминават за около 200км каране...

Тенкс за инфото, аз гледах Yellow Stuff и са на около 100 евро коплекта, 200км живот предполагам визираш тежки трасета като Дракон.

Реално едни накладки ще стигат за уикенд каране там... после в кофата.

Иначе имам 8 бутални от 204ка с цялата накладка, но тях ще ги легализирам по трудно...


  • 0

#13 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 15 March 2019 - 15:19

Извинявам се че се включвам в темата ако някой знае за мен какво се предлага по-рейсинг от това което имам в момента че ги кривя 3 път за година.Отпред 330мм и отзад 300 вентилирани и надупчени и двата на Цимерман,с накладки АТЕ керамик отпред 4бутално Брембо отзад двубутално АТЕ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 15 March 2019 - 19:41

Извинявам се че се включвам в темата ако някой знае за мен какво се предлага по-рейсинг от това което имам в момента че ги кривя 3 път за година.Отпред 330мм и отзад 300 вентилирани и надупчени и двата на Цимерман,с накладки АТЕ керамик отпред 4бутално Брембо отзад двубутално АТЕ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Керамичните накладки имат като единствено предимство, че не отделят толкова черен прах.

Като спиране са малко по-слаби, но основният недостатък е, че отвеждат по-трудно топлината от стандартните.

Т.е. трансформираната енергия остава предимно в диска. За спортно каране бих сложил стандартни накладки.

 

Отделно керамичните накладки не се препоръчват за дупчени дискове.

 

Ако ще трошиш пари за по 3 комплекта дискове в годината направи си експеримента с други накладки


  • 2

#15 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 15 March 2019 - 22:41

С обикновено АТЕ мнението ми бе че държи по-малко и изкриви дисковете по-бързо,на мен ми свършиха идеите затова дайте предложение какво да пробвам като накладка.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users