Здравейте момчета,
не успях да намеря толкова специфична тема като за моя проблем и затова отварям нова. Извинявам се ако е грешно.
Имам проблем с моята W211, 211.220, 2.8 CDI 7G-Tronic, 2006г. Откакто я купих преди няколко месеца от автокъща в Щутгарт- Германия тази хубавица не е спряла да "яде" масло. Също така DPFa липсва и е изолиран софтуеррно, за да не го търси колата. От месец насам имам проблем и със скоростния лост - модула на скоростния лост не прави хубав контакт и понякога е нужно да му извадя буксата, за да запали колата, след което го връщам обратно и си работи нормално.
Дотук направихме следните интервенции по нея -
1. Сменихме гарнитурите около охладителя на маслото, въпросните ОЧИ /в прикачените файлове ще видите снимка на кашата под електрониката/
2. Турбото се беше разхлопало и излизаше масло през него, също е сменено
3. Преди няколко дни я оставихме за 10 минути да поработи с ето тази помия -
Liqui Moly 2427 Pro-Line Motorspülung, 500 ml, след което източихме маслото и наляхме ново 5w40 /късно разбрах че 5w30 е правилното масло за нея/; сменихме и масления филтър.
Резултатът в момента е продължаваща загуба на масло /средно около 2 литра на около 500 км./, като при подаване на повече газ си прави сиво бели облачета отзад. Течове не се виждат от никъде. Няма капки долу на земята, кората под двигателя е абсолютно суха отвътре.
Това, което ми прави впечатление докато я карам в момента, е че като я нястъпя, тръгва да успорява бясно както си трябва и след секунда или две сякаш нещо не сработва и се спъва, като спира рязкото ускорение и започва да ускорява като жигулата на дядо ми.
Прочетохме я със Стар диагностика и извади някои дребни грешки, като например неработещ сензор на парктроника, както и двете грешки, които се виждат в прикачения файл.
Можете ли да ми кажете върху какво да се съсредоточа сега? Загубата на маслото продължава, какво да предприема като следваща стъпка? Съмненията на майстора ми са че сегментите са за почистване, преди смяната на маслото бръгна с една отвертка през капачката за маслото и започна да вади напластили се топчета чернилка. Според него маслото й не е сменяно редовно и/или е карана с малко масло. Има ли друг вариант на почистване на сегменти, без да се налага да се разглобява главата?
Относно грешките от диагностиката - какво според вас трябва да се смени?
Много благодаря предварително.