Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуба на масло и мощност W211Загуба на масло и мощност W211 2.8 VDI 7G-Tronic

загуба мощност w211 масло проблем

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 sssnickersss

sssnickersss

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK W208

Публикувано 20 февруари 2019 - 10:59

Здравейте момчета,

не успях да намеря толкова специфична тема като за моя проблем и затова отварям нова. Извинявам се ако е грешно.

Имам проблем с моята W211, 211.220, 2.8 CDI 7G-Tronic, 2006г. Откакто я купих преди няколко месеца от автокъща в Щутгарт- Германия тази хубавица не е спряла да "яде" масло. Също така DPFa липсва и е изолиран софтуеррно, за да не го търси колата. От месец насам имам проблем и със скоростния лост - модула на скоростния лост не прави хубав контакт и понякога е нужно да му извадя буксата, за да запали колата, след което го връщам обратно и си работи нормално.

Дотук направихме следните интервенции по нея - 

1. Сменихме гарнитурите около охладителя на маслото, въпросните ОЧИ /в прикачените файлове ще видите снимка на кашата под електрониката/

2. Турбото се беше разхлопало и излизаше масло през него, също е сменено

3. Преди няколко дни я оставихме за 10 минути да поработи с ето тази помия - 

Liqui Moly 2427 Pro-Line Motorspülung, 500 ml, след което източихме маслото и наляхме ново 5w40 /късно разбрах че 5w30 е правилното масло за нея/; сменихме и масления филтър.

Резултатът в момента е продължаваща загуба на масло /средно около 2 литра на около 500 км./, като при подаване на повече газ си прави сиво бели облачета отзад. Течове не се виждат от никъде. Няма капки долу на земята, кората под двигателя е абсолютно суха отвътре.

Това, което ми прави впечатление докато я карам в момента, е че като я нястъпя, тръгва да успорява бясно както си трябва и след секунда или две сякаш нещо не сработва и се спъва, като спира рязкото ускорение и започва да ускорява като жигулата на дядо ми. 

Прочетохме я със Стар диагностика и извади някои дребни грешки, като например неработещ сензор на парктроника, както и двете грешки, които се виждат в прикачения файл.

Можете ли да ми кажете върху какво да се съсредоточа сега? Загубата на маслото продължава, какво да предприема като следваща стъпка? Съмненията на майстора ми са че сегментите са за почистване, преди смяната на маслото бръгна с една отвертка през капачката за маслото и започна да вади напластили се топчета чернилка. Според него маслото й не е сменяно редовно и/или е карана с малко масло. Има ли друг вариант на почистване на сегменти, без да се налага да се разглобява главата?

Относно грешките от диагностиката - какво според вас трябва да се смени?

Много благодаря предварително.

 

 

 

 

Прикачени файлове


  • 0

Make yourself STRONGER than EXCUSES !


#2 aleexx332

aleexx332

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВИДИН
  • Автомобил:
    MB E280 CDI V6 w211

Публикувано 27 март 2020 - 15:49

със същите симптоми и аз бях .. само , че при мен имаше и омаслено много но без видими течове само пръски .. та накрая се оказа,че от вакуум помпата .. през нея течеше


Този пост е редактиран от aleexx332: 27 март 2020 - 15:49

  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2020 - 17:30

В това , което видях от грешките ясно се вижда ,че ДПФ го търси  и маханизма на турбината отчита грешка на позиционера .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 Bigsmoke

Bigsmoke

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 V6 272 2006 5G tronic
    W211 E320 V6 224 2007 7G tronic
    W210 E300 TD 177 1999 sold
    124 300 sold
    Mercedes Vito sold

Публикувано 30 март 2020 - 01:20

Първо, дпф а не е махнат правилно вижда се от снимката. Някои от броячите не е спрян правилно.
Второ в какво състояние е катализатора? Ако не е махнат и той и е затлачен, прави тапа връща налягането назад, турбината спира принудително, от налягането и масло започва да избива и т.н....
Бих искал да отговориш :)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: загуба, мощност, w211, масло, проблем

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни