Здравейте,
Имам проблем, който се появява вече за 3ти-4ти път. Кара се главно на газ (Prins) Проблемът се състои в следното - изключват се някои от цилиндрите, но незнайно по какви причини, от този момент нататък започва да вкарва бензин във въпросните цилиндри и колата го губи с невъобразими темпове, отзад излиза светлосива пушилка и си мирише на не-изгорен бензин. Досега проблемът се е оправял буквално на магия с включване-изключване на дюзите на газта и тем подобни. Подозира се компютъра на газовата и кабелите около него, като причинител би могло да е евентуално намокряне. Досега се е случвало след заливане на магистралата с голямо количество вода (тогава се сменяха всичките свещи + някои от бобините), както и при 2 измивания. Сега най-прясното беше след спиране на бензиностанция, като цялата предница беше мокра и заскрежена, и след отваряне на капака за доливане на течност за чистачки....
4 replies to this topic
#1
Posted 28 January 2019 - 14:42
#2
Posted 28 January 2019 - 16:23
Не разбирам въпроса
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 28 January 2019 - 17:51
Смени окабеляването на АГУ-то щом се съмняваш в него.Принса не е кой знае какво,имай го на предвид.По ОБД ли е?Трябва да си сигурен също че на бензин работи идеално.Трябва да си решиш проблема бързо,защото бензина мие цилиндрите и износва.Маслото сигурно мирише на бензин.Здравейте,
Имам проблем, който се появява вече за 3ти-4ти път. Кара се главно на газ (Prins) Проблемът се състои в следното - изключват се някои от цилиндрите, но незнайно по какви причини, от този момент нататък започва да вкарва бензин във въпросните цилиндри и колата го губи с невъобразими темпове, отзад излиза светлосива пушилка и си мирише на не-изгорен бензин. Досега проблемът се е оправял буквално на магия с включване-изключване на дюзите на газта и тем подобни. Подозира се компютъра на газовата и кабелите около него, като причинител би могло да е евентуално намокряне. Досега се е случвало след заливане на магистралата с голямо количество вода (тогава се сменяха всичките свещи + някои от бобините), както и при 2 измивания. Сега най-прясното беше след спиране на бензиностанция, като цялата предница беше мокра и заскрежена, и след отваряне на капака за доливане на течност за чистачки....
В Трявна обаче не знам кой може да ти помогне.
Всъщност,за да не ти изгаря бензина,не зависимо че по някаква причина прехвърля от газ,значи бензиновите инжектори че не са добре.Или пък настройката на сместа на газовия компютър е прекалено богата и той бърка бензиновия,за това инжекторите пръскат повече бензин...Нещо такова...
Митко ще каже де,ама въпроса е кой може да диагностицира,защото по форумски трудно ще стане.
Edited by daimler1, 28 January 2019 - 18:05 .
#4
Posted 28 January 2019 - 23:11
Въпросът наистина реално е - кой може да диагностицира, понеже досега това се случва всеки път като съм в Трявна и само мъки. Ако се оправи пак криво-ляво и съм в София, не знам при отсъствието на проблема кой би се нагърбил да изследва положението...
#5
Posted 29 January 2019 - 07:48
Мисля като начало че ще е необходима една Стар диагностика.Преди нея е добре да изключиш газовия компютър и да покараш няколко дни на бензин.Според мен трябва да се проверят всички сензори/датчици които отговарят за смесообразуването,вкл.лабда сонди и заводската електрическа система свързана със запалването.Въпросът наистина реално е - кой може да диагностицира, понеже досега това се случва всеки път като съм в Трявна и само мъки. Ако се оправи пак криво-ляво и съм в София, не знам при отсъствието на проблема кой би се нагърбил да изследва положението...
Ако се установи,че всичко е наред,вече да се обърне внимание на АГУ-то.
Also tagged with one or more of these keywords: W210, E430, M113
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
Няколко въпросаStarted by mbuser911, 14 Aug 2018 W210 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Двигатели →
W210 заглъхване, загуба на мощност, по-шумен?Started by m7x, 07 Apr 2018 w210, загуба на мощност, по-шумен and 3 more... |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Проблеми и ремонти →
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ! Единия цилиндър не работи?Started by r1der, 22 Mar 2017 m113, цилиндър, не работи |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Интериор и екстериор →
Mercedes e290 проблем с ръждатаПроблем с ръждата Started by brayan_ns, 26 Dec 2016 W210, Ръжда, Кърпене |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
Избор на бензинов W210 - 320, 280, 200 комп. ?Started by kokitoki, 24 Jul 2016 W210 |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users