Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W210 E430 Проблем с мотора

W210 E430 M113

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 itodorov

itodorov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Трявна
  • Автомобил:
    W210 E430

Posted 28 January 2019 - 14:42

Здравейте,

Имам проблем, който се появява вече за 3ти-4ти път. Кара се главно на газ (Prins)  Проблемът се състои в следното - изключват се някои от цилиндрите, но незнайно по какви причини, от този момент нататък започва да вкарва бензин във въпросните цилиндри и колата го губи с невъобразими темпове, отзад излиза светлосива пушилка и си мирише на не-изгорен бензин. Досега проблемът се е оправял буквално на магия с включване-изключване на дюзите на газта и тем подобни. Подозира се компютъра на газовата и кабелите около него, като причинител би могло да е евентуално намокряне. Досега се е случвало след заливане на магистралата с голямо количество вода (тогава се сменяха всичките свещи + някои от бобините), както и при 2 измивания. Сега най-прясното беше след спиране на бензиностанция, като цялата предница беше мокра и заскрежена, и след отваряне на капака за доливане на течност за чистачки....


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 28 January 2019 - 16:23

Не разбирам въпроса


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 January 2019 - 17:51

Здравейте,
Имам проблем, който се появява вече за 3ти-4ти път. Кара се главно на газ (Prins) Проблемът се състои в следното - изключват се някои от цилиндрите, но незнайно по какви причини, от този момент нататък започва да вкарва бензин във въпросните цилиндри и колата го губи с невъобразими темпове, отзад излиза светлосива пушилка и си мирише на не-изгорен бензин. Досега проблемът се е оправял буквално на магия с включване-изключване на дюзите на газта и тем подобни. Подозира се компютъра на газовата и кабелите около него, като причинител би могло да е евентуално намокряне. Досега се е случвало след заливане на магистралата с голямо количество вода (тогава се сменяха всичките свещи + някои от бобините), както и при 2 измивания. Сега най-прясното беше след спиране на бензиностанция, като цялата предница беше мокра и заскрежена, и след отваряне на капака за доливане на течност за чистачки....

Смени окабеляването на АГУ-то щом се съмняваш в него.Принса не е кой знае какво,имай го на предвид.По ОБД ли е?Трябва да си сигурен също че на бензин работи идеално.Трябва да си решиш проблема бързо,защото бензина мие цилиндрите и износва.Маслото сигурно мирише на бензин.
В Трявна обаче не знам кой може да ти помогне.
Всъщност,за да не ти изгаря бензина,не зависимо че по някаква причина прехвърля от газ,значи бензиновите инжектори че не са добре.Или пък настройката на сместа на газовия компютър е прекалено богата и той бърка бензиновия,за това инжекторите пръскат повече бензин...Нещо такова...
Митко ще каже де,ама въпроса е кой може да диагностицира,защото по форумски трудно ще стане.

Edited by daimler1, 28 January 2019 - 18:05 .

  • 1

#4 itodorov

itodorov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Трявна
  • Автомобил:
    W210 E430

Posted 28 January 2019 - 23:11

Въпросът наистина реално е - кой може да диагностицира, понеже досега това се случва всеки път като съм в Трявна и само мъки. Ако се оправи пак криво-ляво и съм в София, не знам при отсъствието на проблема кой би се нагърбил да изследва положението...


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2019 - 07:48

Въпросът наистина реално е - кой може да диагностицира, понеже досега това се случва всеки път като съм в Трявна и само мъки. Ако се оправи пак криво-ляво и съм в София, не знам при отсъствието на проблема кой би се нагърбил да изследва положението...

Мисля като начало че ще е необходима една Стар диагностика.Преди нея е добре да изключиш газовия компютър и да покараш няколко дни на бензин.Според мен трябва да се проверят всички сензори/датчици които отговарят за смесообразуването,вкл.лабда сонди и заводската електрическа система свързана със запалването.
Ако се установи,че всичко е наред,вече да се обърне внимание на АГУ-то.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: W210, E430, M113

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users