Към съдържанието

  •  

Снимка

М271.860 разтегната ангренажна веригаВече и при любимата марка


  • Please log in to reply
82 мнения по тази тема

#76 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 27 април 2021 - 18:21

Off: имам впечатления от добавката на Лики Моли за бензинови дюзи.
В комбинация с бензин Vpower racing 99 оправи запушени дюзи на VW Golf GTi.
  • 0

#77 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 27 април 2021 - 19:07

Off: имам впечатления от добавката на Лики Моли за бензинови дюзи.
В комбинация с бензин Vpower racing 99 оправи запушени дюзи на VW Golf GTi.

Тази, която съм я писал (във всичките й варианти) е единствената одобрена от Мерцедес. Оттам нататък - всеки си решава сам.


  • 0

#78 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2021 - 09:17

Ето я добавката в БМВ версия, заедно със съответните парт номера и цени.

Прикачен файл  BMW BASF Additives.jpg   72,33K   5 Брой сваляния


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#79 BenzW164

BenzW164

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е250 CGI Coupe 2010 W207

Публикувано 28 април 2021 - 11:01

Ето я добавката в БМВ версия, заедно със съответните парт номера и цени.

attachicon.gifBMW BASF Additives.jpg

Благодаря, ще звънна тези дни на Силвърстар да видим дали я имат също и те и  след това ще снимам парт номер и цената за някой, който реши да си я купи.


  • 0

#80 seven

seven

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 C200 kompressor

Публикувано 18 февруари 2022 - 11:27

Имам следния въпрос към по-запознатите. Колата е W203 2007г. C200  kompressor (1.8 kompressor 163 к.с.) . Колата е била с доста разпъната верига следствие на което е прескочила 2 зъба. Веригата не беше скъсана! Въпроса ми е какъв е шанса да е ударила клапани и има ли така наречената "защита" този мотор? Благодаря предварително!


  • 0

#81 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 18 февруари 2022 - 11:42

Нема защита

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#82 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 февруари 2022 - 13:06

Ако работи и не чука/тропа, вероятно не е ударила клапаните.

 

Мерцедес не ползват толкова дълги валове, че да има значителен ход на клапана в ГМТ. На по-стари модели съм си играл с газоразпределението (м103). Там един зъб закъснение няма проблем, виж с 2 зъба не съм пробвал :).

 

С 2 зъба назад обаче трябва да имаш кодове за неизправност - нещо за датчик разпределителен вал.


  • 0

#83 seven

seven

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    W203 C200 kompressor

Публикувано 18 февруари 2022 - 15:08

Да има грешка за датчик разпределителен вал и не пали. Чакам да сложат новата верига и дефазьорите и ще разберем, но............май няма да се размине отварянето на мотора


Този пост е редактиран от seven: 18 февруари 2022 - 15:21

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни