Препоръчайте сервиз за ремонт на двигател 111.995
Started by Nicci, 15 Jan 2019 - 15:52:09
21 replies to this topic
#1
Posted 15 January 2019 - 15:52
Здравейте колеги.
Да опиша неволите ми и да поискам съвет.
Автомобила е C200 Kompressor, CL203.745 с двигател 111.955 и автоматична скоростна кутия 722.626. Пробег по инструменти - 265 000 km. Произведен 04.2001 г.
След проверка на маслото на двигателя, установих, че нивото му е значително над максимума. Мирише и на бензин и някак си стои по рядко. Има и други проблеми, като зацапани (омаслени) въздуховоди, при движение с над 40 km/h двигателя изтива (температурата от около 80-90 градуса пада на около 50), като вдигне оборотите само дето бучи повече, но не се забелязва увеличение на мощността.
Колата я закупих преди около месец. От тогава установих, че смяната на маслото е просрочена с 20 000 km.
Друг проблем, за който не съм сигурен дали е свързан с двигателя, е забавеното превключване на скоростите. Опитах да рестартирам настройките на скоростната кутия, но без особен резултат.
Автомобила има инсталирана газова уредба Romano, като дюзите са поставени на много странни места (според мен).
Моля, да ми препоръчате читав сервиз, където може да оставя колата, да сменят каквото е необходимо, а не да карат на принципа, я да оправим това, пък да видим дали ще се отстрани проблема.
Иска ми се в сервиза да отстранят теча, както и да се направи промивка на маслената и охладителната системи и да се налеят нови течности според изискванията. Може да се наложи да се сменят въздушен датчик, термостат и каквото още е необходимо.
Благодаря.
П.С. Нямам против, да обсъдим възможните причини, но търся сервиз. След отстраняване на проблемите, ще опиша какъв точно е диагнозата и предприетите за отстраняването действия и резултати.
Да опиша неволите ми и да поискам съвет.
Автомобила е C200 Kompressor, CL203.745 с двигател 111.955 и автоматична скоростна кутия 722.626. Пробег по инструменти - 265 000 km. Произведен 04.2001 г.
След проверка на маслото на двигателя, установих, че нивото му е значително над максимума. Мирише и на бензин и някак си стои по рядко. Има и други проблеми, като зацапани (омаслени) въздуховоди, при движение с над 40 km/h двигателя изтива (температурата от около 80-90 градуса пада на около 50), като вдигне оборотите само дето бучи повече, но не се забелязва увеличение на мощността.
Колата я закупих преди около месец. От тогава установих, че смяната на маслото е просрочена с 20 000 km.
Друг проблем, за който не съм сигурен дали е свързан с двигателя, е забавеното превключване на скоростите. Опитах да рестартирам настройките на скоростната кутия, но без особен резултат.
Автомобила има инсталирана газова уредба Romano, като дюзите са поставени на много странни места (според мен).
Моля, да ми препоръчате читав сервиз, където може да оставя колата, да сменят каквото е необходимо, а не да карат на принципа, я да оправим това, пък да видим дали ще се отстрани проблема.
Иска ми се в сервиза да отстранят теча, както и да се направи промивка на маслената и охладителната системи и да се налеят нови течности според изискванията. Може да се наложи да се сменят въздушен датчик, термостат и каквото още е необходимо.
Благодаря.
П.С. Нямам против, да обсъдим възможните причини, но търся сервиз. След отстраняване на проблемите, ще опиша какъв точно е диагнозата и предприетите за отстраняването действия и резултати.
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#2
Posted 15 January 2019 - 16:28
Опс, грешка. Двигателя е 111.955.
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#3
Posted 15 January 2019 - 19:15
Ники, аз поддържам колите си при Кольо 0887609543 в Малинова долина.
Поздрави.
Поздрави.
#4
Posted 15 January 2019 - 21:15
Според мен нямаш нужда от сервиз. За маслото- получава се така, когато се кара на къси разстояния без да е загряла колата. Оправя се, като я покараш около час да вдигне оптимална температура и да се изпари бензина. Все пак като ти е нова, задължително сменяш маслото и го наблюдаваш. Относно въздуховодите- също нормален проблем, Потърси във форума, има доста материали как да си почистиш въздуховодите, а предполагам, че и дебитомера е омазан с масло, също така задължително трябва да почистиш и дроселовата клапа. Явно и термостата ти е за смяна, щом изстива двигателя. За скоростите не мога да ти дам съвет, моята е с ръчни скорости. Аз имам Компресор от 2010 година, имам много опит с тези коли, ако имаш въпроси, пиши ми, ще помагам с каквото мога.
#5
Posted 15 January 2019 - 22:10
За маслото- получава се така, когато се кара на къси разстояния без да е загряла колата. Оправя се, като я покараш около час да вдигне оптимална температура и да се изпари бензина.
Би ли ми го разяснил това. Имал съм бензинови коли;карал съм cl203 на къси разстояния и никога за тези 206 000км на спорткупето не е влизало бензин в маслото.
Та би ли ми разяснил ако обичаш.
Благодаря предварително
#6
Posted 15 January 2019 - 22:59
Според мен проблема е в газовата.Компоненти и настройка.
Препоръчайте сервиз в София на момчето.
Препоръчайте сервиз в София на момчето.
#7
Posted 16 January 2019 - 08:19
Аз от оплескан софтуер съм правил основен ремонт. На едно 2.2ЦДИ ,му смениха софтуера за да не си търси ДПФ-а ,обаче ,започна да прави толкова богата смес ,че започна да пълни маслото с нафта и докато го хванем ,мотора сдаде богу дух. Възможно е да са осрали нещо по софтуера ,при монтажа на ГИ (не съм 100% сигурен ,колегата Mitkofitness, ще е по-запознат дали е възможно) ,има вариант и ламбда сондата да е заминала и от там да дава богата смес. Като разход нормално ли гори колата? А скоростите няма как да работят нормално ,ако мотора не работи в норми ,те взимат информация от него.
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 16 January 2019 - 14:42
Абе, преди години нямаше ли един потребител на форума който имаше почти същите
премеждия с едно CLK и накрая се оказа че двигателя е бил за смяна от самото начало.
Може да се прочете неговата тема за сравнение ако някой си спомни и я намери.
#9
Posted 16 January 2019 - 15:30
Аз не разбрах дали новото масло също е такова лигаво или това си е маслото, с което е дошла колата. (не се разбира от поста)
Ако не си го сменил, моля те смени го първо, заедно с термостата и антифриза, изолирай газовата, рестартирай всички възможни адаптации и наблюдавай поведението.
Закрепиш ли поведението ѝ на бензин, може да се замислип да пренаредиш газовата.
Иначе ще се въртиш в кръг.
#10
Posted 16 January 2019 - 15:38
А ако изолира газовата и я кара само на бензин без да е нулирал адаптациите на двигателния комп няма ли да си направи нови?Благодаря.
#11
Posted 16 January 2019 - 15:39
И аз като колегата kdl смятам, че първо трябва да се сменят всички течности плюс термостат и да се покара само на бензин.
Ако продължава да пълни маслото с бензин, провери регулатора за налягане на горивто на бензиновата рейка.
Има ли някакви кодове за неизправност?
#12
Posted 16 January 2019 - 15:43
А ако изолира газовата и я кара само на бензин без да е нулирал адаптациите на двигателния комп няма ли да си направи нови?Благодаря.
Компът постоянно се адаптира, въпросът е че не става много бързо, тъй като е на малки стъпки.И има някакви граници на адаптацията, мисля че +/- 15,20% на нормалните стойности. След като се преминат тези кодове се записват кодове за неизправност. Нещо като "Lambda regulation at rich/lean stop" .
#13
Posted 16 January 2019 - 16:11
Регулатора е във филтъра.А филтъра се намира отдолу до резервоара отвън. Има два входа и два изхода.Ако не го е сменял колегата да го направи.Малко е скъп но има и доста алтернативи.
#14
Posted 17 January 2019 - 00:01
Сменил съм единствено LCD панела на таблото, оригиналното радио с нова китайска мултимедия, задни накладки, компютър на ABS-а.
Но пък от вчера има ново 20 - компа се оплака да проверя охлаждащата течност.
Не съм сменял маслото. След като всичкото това се е случило, си мисля, че не е зле да я заведа на един преглед и ремонт, че да съм сигурен, че двигателя е наред, за да започна да си оправям газовата. Говорих с mitkofitnes да погледне газовата, но се случиха тези премеждия преди да може да я диагностицира и оправи.
Не ми се занимава да сменям масло и антифриз на двигател за боклука (щото може и да е така), а ако е нещо дребно, то винаги е добре да се отстрани на момента. След това смяната на маслото, охлаждащата течност, филтрите, термостат и въздушен датчик (ако има нужда) ще са добре дошли.
Има грешка, не помня номера (изкарана с китайска OBDII блутут буксичка) за соленоида на компресора.
Благодаря за мненията - интересни са, има какво да се научи. Надявам се и плана който съм разработил за отстраняване на проблема да е читав.
Поздрави
Ники
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#15
Posted 17 January 2019 - 08:36
Ники, колата е твоя, решенията също.
Досега колите, които съм купувал, винаги са били с ужасно масло (хубаво де, една беше с ново масло).
Първата ми работа е била да го изхвърля, за да мога да преценя как се държи мотора.
Вземи от някъде някакво евтино 5-40, за къси 50 кинта и маслен филтър за 5-6лв.
Антифризът и термостата също не са никакви пари. Тъкмо ще видиш от къде тече
Грешките може да са от много неща (напр. нисък волтаж).
Имаш време до газова, оправи вървенето ѝ първо.
Тази кола трябва да има доста добро поведение.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users