Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 300D Автоматик - приплъзва, спира след реглаж и отново започва

приплъзва автоматик

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 v3s0

v3s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    1986, W124, 300D

Публикувано 30 ноември 2018 - 21:59

Здравейте,
Да помоля за малко помощ :). Автомата приплъзва при качване на скоростите. При леко каране не се усеща, но при натискане приплъзва, особено между втора и трета. Проверихме вакум помпата и вакумите и не намерихме проблеми. Регулирах от вакум регулатора, който е на кутията с леко завъртане на дясно и ... се оправи. След една седмица каране пак същата работа, врътвам пак на дясно и отново е ок, и карам пак една седмица без проблеми. И така вече няколко седмици. Ще дойде момента в който няма на къде да се върти, пък и всяка седмица на канала въртене. Къде ли може да е проблема? Масло сменено преди 25 хиляди. забелязвам че първите един два километра по малко приплъзва но само толкова.

 

Поздрави


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 декември 2018 - 09:48

Здравей!
Най-вероятно проблема е в съединителя (хидротрансформатора).
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 декември 2018 - 17:01

Не съм специалист по автомати, но по-скоро може да са пакетите.

 

Сигурен ли си във вакумната система и вакум-регулатора?


  • 0

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2018 - 01:49

Здравейте,
Да помоля за малко помощ :). Автомата приплъзва при качване на скоростите. При леко каране не се усеща, но при натискане приплъзва, особено между втора и трета. Проверихме вакум помпата и вакумите и не намерихме проблеми. Регулирах от вакум регулатора, който е на кутията с леко завъртане на дясно и ... се оправи. След една седмица каране пак същата работа, врътвам пак на дясно и отново е ок, и карам пак една седмица без проблеми. И така вече няколко седмици. Ще дойде момента в който няма на къде да се върти, пък и всяка седмица на канала въртене. Къде ли може да е проблема? Масло сменено преди 25 хиляди. забелязвам че първите един два километра по малко приплъзва но само толкова.

 

Поздрави

Здравей колега.

Проблема ти е в мозъка на кутията.

Точно така както го описваш, така беше и моята кутия, докато ония ден просто изведнъж спряха да включват, няма нито директна нито задна, не функционира.Пратил съм мозъка за рециклаж в МИД ауто и те така.Междувременно карам с друг мозък.


  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#5 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2018 - 01:59

Само да отбележа, че ми беше обяснено, че кутията приплъзва от 3 неща..мозък,хидро или помпата зад хидрото която прави налягане.


  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#6 v3s0

v3s0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    1986, W124, 300D

Публикувано 04 декември 2018 - 19:06

Здравейте,

За мое щастие намерих проблема. И все пак се оказа скъсан вакумен маркуч. Няколко пъти ги проверявахме преди това, дори там където ходих му закачаха разни часовници да мерят вакума и казаха че е ок. Както и да е. Смених го и сега почна леко да чука, но това е разбираемо, като се има впредвид, че няколко пъти съм въртял регулатора на кутията на дясно. Утре на канала го връщам и се надявам да заспи. Благодаря ви за мненията. 
Имам още едно питане ей така за информация - относно модулатора/регулатора на вакум, който е на ГНП-то. Гледам че и той има някакъв реглаж (върти се с наляво/надясно). Допускам че той подава определен вакум към долния регулатор взависимост от оборотите, но вие ще кажете. Въпроса ми е какво е неговото отношение към превключването на скоростите? Какво се регулира от там ако например е в крайно ляво или пък дясно. Не че имам намерение да го ръчкам но е хубаво човек да си знае.

Поздрави.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: приплъзва, автоматик

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни