Става дума за 4х4 в моя случай... и да не забравяме - през 2006-2007-ма 50-тачката беше разрешително за 160-180 по магистралата, а ксеноновите фарове бяха рядкост и разчистваха пътя отдалече, пък и служебна каляска се "кара" по-иначе
Реално, както всички знаем, разходът на гориво зависи от много неща - помня, че на Боян 211 (220, 170 кс, 6-степенна ръчка) гореше наполовина, даже се е хвалил и с "4" пред десетичната запетая, мдамм.
Отделно, стил на шофиране с висок разход на гориво обичайно означава и висок разход за други неща - гуми, спирачки, челно стъкло ...абе реално всичко се амортизира със зловещата скорост на придвижване на таралясника.
Извод: разходът на гориво и амортизацията са правопропорционални на скоростта и обратнопропорционални на акъла
Този пост е редактиран от Momchil: 28 ноември 2018 - 09:51