Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулатор


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 21 ноември 2018 - 08:32

Нали минуса се оствяше винаги,а плюса се откачаше при нужда!?Нещо съм разсеян!
В смисъл,че като искаш да откачиш акум.,първо чакаш да заспи колата после вадиш плюсовата клема.

 

Мимо е прав. При смяната на батерията започваме свалянето на МИНУСОВАТА клема и след това ПЛЮСОВАТА, поставянето на батерията е по обратния ред, първо "+" и накрая "-" Целта на тази последователност е избягване на неволно ОМАСЯВАНЕ - контакт с инструмента на "+" към купето.
И ключа да се намира в джоба на собственика.
 


  • 1

#17 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2018 - 08:58

Свети ми на таблото че акумолатора е слаб затова пуснах темата
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


А най добре ходи на акумулаторджия да пусне тест и на двата акумулатора ,че може да си отива малкия отпред ,и той се чекира на таблото ,ако не бъркам.
  • 0

#18 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 21 ноември 2018 - 11:08

А най добре ходи на акумулаторджия да пусне тест и на двата акумулатора ,че може да си отива малкия отпред ,и той се чекира на таблото ,ако не бъркам.

Благодаря

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 ноември 2018 - 11:29

Преди време докато колата бе на контакт пуснах да се зарежда с лидлско зарядно. Причината бе, че взех от приятел СТАР и се заиграх часове с разглеждане на модули и т.н. проблем съм нямал.
 
daimler1 можеш ли да ми кажеш къде е клемата за зареждане отпред? Говорим за кола префейс. Че доста съм я оглеждал и не съм я намерил.

Извинявам се за закъснението

Прикачени файлове


  • 0

#20 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 ноември 2018 - 11:31

Аз го нямам това. Даже снощи сменях моторчето на чистачките. Вероятно се е водило екстра.

Това като гледам е на М113-ката ти.


  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 ноември 2018 - 13:14

Аз го нямам това. Даже снощи сменях моторчето на чистачките. Вероятно се е водило екстра.
Това като гледам е на М113-ката ти.

Да,това е на 211.На Сл-а също има.Имах също и на 210 и на 202.Затова се учудих че на някои няма.
  • 0

#22 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 23 ноември 2018 - 14:43

За тези които нямат


  • 1

#23 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 23 ноември 2018 - 22:08

За тези които нямат

Колеги, знам че тук е друга тема, отскоро съм с тапаталк и не съм наясно как и къде се пускат теми, искам да попитам как да свържа бас каса към оригиналната музика на е класа w211

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


  • 0

#24 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 24 ноември 2018 - 15:55

Много от Е-класите (седан) имат фабричен буфер под кората зад дадните седалки. Преди да се опитваш да слагаш нова проверил ли си дали имаш фабрична?


  • 0

#25 sonidadc

sonidadc

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лясковец

Публикувано 24 ноември 2018 - 16:17

Много от Е-класите (седан) имат фабричен буфер под кората зад дадните седалки. Преди да се опитваш да слагаш нова проверил ли си дали имаш фабрична?

Има, но искам да добавя и бас каса

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Много от Е-класите (седан) имат фабричен буфер под кората зад дадните седалки. Преди да се опитваш да слагаш нова проверил ли си дали имаш фабрична?

Не мога да намеря кой е звуковия кабел

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 ноември 2018 - 20:47

Единственият допълнителен бас, който ми трябва, е на мотора :)


  • 0

#27 Стамболийски

Стамболийски

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 24 ноември 2018 - 22:48

Колеги, казват ми, че даването на ток на друга кола може да доведе до дефекти вярно ли е?
  • 0

#28 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2018 - 00:02

Винаги може да се случи и да се обърка нещо.Аз лично съм давал много пъти ,а пък навремето на 220-ката имаше една седмица в която всяко първо палене беше с помощ и подаване на ток и нищо не се случи.
Въпрос на късмет е цялата работа.Иначе има едни модулчета около акумулатора ,където ако думнат ,после апе джоба.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни