Колеги дайте мнение как да заредя акумулатора и ако го сваля ще даде ли грешка?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Акумулатор
Започната от sonidadc, 19 ное 2018 - 23:40:29
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 ноември 2018 - 23:40
#2
Публикувано 20 ноември 2018 - 09:38
За каква кола става въпрос?Колеги дайте мнение как да заредя акумулатора и ако го сваля ще даде ли грешка?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
#3
Публикувано 20 ноември 2018 - 10:17
E klasa 2004За каква кола става въпрос?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 20 ноември 2018 - 10:54
Трябва да има клема +, с червена капачка, в моторния отсек, там на + и минус където намериш подходяща маса. Ако сваляш акумулатора ще запише грешка и може да си збрави някои настройки на екстри.
#5
Публикувано 20 ноември 2018 - 11:31
Трябва да има клема +, с червена капачка, в моторния отсек, там на + и минус където намериш подходяща маса. Ако сваляш акумулатора ще запише грешка и може да си збрави някои настройки на екстри.
Значи мога да заредя малкия без да го свалям, а за големия в багажника?
(преведно от шльокавица)
Мод едит
Колега, разбирам, че пишеш от телефона, но както е видно може и на български, защото маймуницата дразни и е в нарушение на правилата на форума.
Отправям второ и последно предупреждение, както и молба, да пишеш нормално така щото всички да са доволни
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 20 ноември 2018 - 20:10
Шльокавица
#6
Публикувано 20 ноември 2018 - 11:40
Префейса мисля че нямат клема отпред. Достъпа и до големи и до малкия акумулатори е лесен. Основния/големия е в багажника, вдигаш кората и е пред теб. Малкия е отпред под филтъра на купето. Филтъра е на 1 пласмасов болт и акумулатора е пред теб.
#7
Публикувано 20 ноември 2018 - 11:44
Разбрах само че ако го сваля след това ще имам ли проблеми или трябва на място да го заредяПрефейса мисля че нямат клема отпред. Достъпа и до големи и до малкия акумулатори е лесен. Основния/големия е в багажника, вдигаш кората и е пред теб. Малкия е отпред под филтъра на купето. Филтъра е на 1 пласмасов болт и акумулатора е пред теб.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
#8
Публикувано 20 ноември 2018 - 11:47
Проблеми е силно казано, но не е препоръчително да го сваляш защото си забравя част от настройките. Част от модулите набиват грешки и след това с диагностика се трият въпросните грешки.
Аз съм свалял 3-4 пъти акумулатор поради ред причини и освен триене на грешки и правене наново на адаптации на прозорци, панорама, седалки други ядове съм нямал.
Но съм зареждал акумулатора и докато е бил на колата и пак съм нямал проблеми.
#9
Публикувано 20 ноември 2018 - 11:52
Вече ми стана ясно благодаря на всички които се отзоваха лек и бзавариен колегиПроблеми е силно казано, но не е препоръчително да го сваляш защото си забравя част от настройките. Част от модулите набиват грешки и след това с диагностика се трият въпросните грешки.
Аз съм свалял 3-4 пъти акумулатор поради ред причини и освен триене на грешки и правене наново на адаптации на прозорци, панорама, седалки други ядове съм нямал.
Но съм зареждал акумулатора и докато е бил на колата и пак съм нямал проблеми.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
#10
Публикувано 20 ноември 2018 - 12:03
Имаш плюсова клема отпред.
Зареждането може да стане на място,може и да го свалиш.
Не казваш каква ти е целта и имаш ли някакъв проблем.Много си пестиш думите и ни оставяш да гадаем.
Накратко.Ако го свалиш само за едно зареждане в рамките на 12-15-24 часа,няма да има проблем,освн че ще трябва да си обучиш после стъклата и евентуално шибидаха за да се свалят и вдигат автоматично.Това важи за абсолютно всяка една кола с налични такива "екстри".Ще ти светнат и АБС и ЕСП,но като запалиш и завъртиш волана плътно в ляво и дясно ще изчезнат.Не сваляй едновременно и двата акумулатора,защото тогава може да набиеш вече грашки.
Важно правило за сваляне на акумулатори също е че първо се откача +-а и после -.Преди да откачиш трябва да изчакаш колата да "заспи"(таблото да изгасне).Отваряш си багажник,капак,врата,от където си решил да сваляш акумулатор,изчакваш да изгаснат плафоните и таблото и тогава действаш.
Зареждане ства и без откачане на клемите.
Зареждането може да стане на място,може и да го свалиш.
Не казваш каква ти е целта и имаш ли някакъв проблем.Много си пестиш думите и ни оставяш да гадаем.
Накратко.Ако го свалиш само за едно зареждане в рамките на 12-15-24 часа,няма да има проблем,освн че ще трябва да си обучиш после стъклата и евентуално шибидаха за да се свалят и вдигат автоматично.Това важи за абсолютно всяка една кола с налични такива "екстри".Ще ти светнат и АБС и ЕСП,но като запалиш и завъртиш волана плътно в ляво и дясно ще изчезнат.Не сваляй едновременно и двата акумулатора,защото тогава може да набиеш вече грашки.
Важно правило за сваляне на акумулатори също е че първо се откача +-а и после -.Преди да откачиш трябва да изчакаш колата да "заспи"(таблото да изгасне).Отваряш си багажник,капак,врата,от където си решил да сваляш акумулатор,изчакваш да изгаснат плафоните и таблото и тогава действаш.
Зареждане ства и без откачане на клемите.
#11
Публикувано 20 ноември 2018 - 13:02
Преди време докато колата бе на контакт пуснах да се зарежда с лидлско зарядно. Причината бе, че взех от приятел СТАР и се заиграх часове с разглеждане на модули и т.н. проблем съм нямал.
daimler1 можеш ли да ми кажеш къде е клемата за зареждане отпред? Говорим за кола префейс. Че доста съм я оглеждал и не съм я намерил.
#12
Публикувано 20 ноември 2018 - 14:41
Мисля ако не бъркам се откача първо - и после + и после се закачат първо + и после -,поне аз така знам,и така процедирам дори и служебно.
А относно външния извод за подаване на ток в двигателния отсег,явно при тези нашите коли вече е екстра и се заплаща,и аз видях една,която трябваше да запалим и бях много учуден,че няма.
Иначе извода се намира до кутията на филтър купе при 211-ката,с червено капаче и до него има на една педя разстояние на ботуша и болт за маса,за да става подаването и отдаването на ток супер лесно.
А относно външния извод за подаване на ток в двигателния отсег,явно при тези нашите коли вече е екстра и се заплаща,и аз видях една,която трябваше да запалим и бях много учуден,че няма.
Иначе извода се намира до кутията на филтър купе при 211-ката,с червено капаче и до него има на една педя разстояние на ботуша и болт за маса,за да става подаването и отдаването на ток супер лесно.
#13
Публикувано 21 ноември 2018 - 00:05
Малко се обърках...Мисля ако не бъркам се откача първо - и после + и после се закачат първо + и после -,поне аз така знам,и така процедирам дори и служебно.
А относно външния извод за подаване на ток в двигателния отсег,явно при тези нашите коли вече е екстра и се заплаща,и аз видях една,която трябваше да запалим и бях много учуден,че няма.
Иначе извода се намира до кутията на филтър купе при 211-ката,с червено капаче и до него има на една педя разстояние на ботуша и болт за маса,за да става подаването и отдаването на ток супер лесно.
Нали минуса се оствяше винаги,а плюса се откачаше при нужда!?Нещо съм разсеян!
В смисъл,че като искаш да откачиш акум.,първо чакаш да заспи колата после вадиш плюсовата клема.
#14
Публикувано 21 ноември 2018 - 00:08
Като си пред колата ти е отпред в ляво.Преди време докато колата бе на контакт пуснах да се зарежда с лидлско зарядно. Причината бе, че взех от приятел СТАР и се заиграх часове с разглеждане на модули и т.н. проблем съм нямал.
daimler1 можеш ли да ми кажеш къде е клемата за зареждане отпред? Говорим за кола префейс. Че доста съм я оглеждал и не съм я намерил.
Там ми беше и на 210-ката и на 202.(на 124 нямаше)
Утре мога да ти я снимам.Така или иначе ще отворя да видя дали е там
#15
Публикувано 21 ноември 2018 - 00:38
Свети ми на таблото че акумолатора е слаб затова пуснах тематаИмаш плюсова клема отпред.
Зареждането може да стане на място,може и да го свалиш.
Не казваш каква ти е целта и имаш ли някакъв проблем.Много си пестиш думите и ни оставяш да гадаем.
Накратко.Ако го свалиш само за едно зареждане в рамките на 12-15-24 часа,няма да има проблем,освн че ще трябва да си обучиш после стъклата и евентуално шибидаха за да се свалят и вдигат автоматично.Това важи за абсолютно всяка една кола с налични такива "екстри".Ще ти светнат и АБС и ЕСП,но като запалиш и завъртиш волана плътно в ляво и дясно ще изчезнат.Не сваляй едновременно и двата акумулатора,защото тогава може да набиеш вече грашки.
Важно правило за сваляне на акумулатори също е че първо се откача +-а и после -.Преди да откачиш трябва да изчакаш колата да "заспи"(таблото да изгасне).Отваряш си багажник,капак,врата,от където си решил да сваляш акумулатор,изчакваш да изгаснат плафоните и таблото и тогава действаш.
Зареждане ства и без откачане на клемите.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни