Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Климатика ме направи на маймун!Както си духа на най-студено, и изведнъж решава да пусне от най-топлото!


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 28 June 2018 - 15:42

Отначало се оправяше с ключовете, после чрез изключване на двигателя, по-сетне чрез изваждане на бушона! Сега не ще никак! Скоро е пълнен, дава 8 градуса по целзий, ама като работи... Някакви идеи за справяне сам?


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 28 June 2018 - 18:09

А дали пък не е намесен дуовентила в тази магия.


  • 0

#3 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 28 June 2018 - 19:49

Казано на руски:

Переведи!


  • 0

#4 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 28 June 2018 - 20:14

А на български-къде е този вентил, какво прави, скъп ли е, мога ли да си го сменя сам? Естествено, ръкат съм, ама на строителство и ремонти, и ако трябва да се разглобява таблото например, съм пас и ще ходя при майстора.


  • 0

#5 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 28 June 2018 - 21:09

Не мога да твърдя че е от дуо вентила. Не съм имал проблем с това чудо и 

не знам къде точно се намира в твоята кола.

Навремето имаше много теми във форума за тая джаджа при W124 и W210. 

По спомен при проблем с дуо вентила от едната страна духаше топло а от 

другата страна студено. 

 

Я напиши в гугъл W124 duo valve и чети.

може и с гугъл преводач.


Edited by vencislav, 28 June 2018 - 21:11 .

  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 June 2018 - 22:41

Има в ю-туб много клипчета как се разглобяват и почистват.
Нови са мн.скъпи,втора употреба има смисъл само бубините ако са прецакани.
В 99% ако е карана колата с антифриз,а не вода става с почистване.
  • 1

#7 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 28 June 2018 - 22:46

Мите, силно вероятно е проблема да ти е във вентила за който Венцислав говори.

Намира се до акумулатора по спомен.

Като започне да ти духа топло слез.. и с едно чукче тресни по няколко пъти върху тях (от горната страна), ако се променя струята вътре - проблема е ясен.

Ако това не помогне, мога да ти дам телефона на добри климатикаджии близо до Дружба


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#8 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 29 June 2018 - 08:50

И аз съм брал ядове с тоя дуовентил :) 98% от него е.

Ето ти малко образователни теми, дискутирани тук, във форума:

1. http://forums.mbclub...тил#entry250922

 

2. http://forums.mbclub...нтил#entry79350

 

Поздрави


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#9 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 02 July 2018 - 07:51

Мерси за напътствията! Вчера проверих клемите, добре са. Днес след работа, ако не вали, ще проверя токовете и ще почукна с чукчето. Независимо дали тръгне или не студеното, ще ги сваля и почистя, та да ми е мирна главата и занапред. И ще докладвам за резултатите.


Edited by shiki, 02 July 2018 - 07:59 .

  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 02 July 2018 - 13:39

Мите, внимавай при разглобяването, да се разхвърчат пружинки и т.н. :)


  • 0

#11 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 02 July 2018 - 20:48

Не се майтапи, нямаше пружинки!  На едната бобинка беше запекла сърцевината, а на другата имаше някаква корозия и се беше прекъснала жичката. Почистих, запоих, сглобих, проверих да няма прекъсване /няма/, и оставих да отлежава, че притъмня. Утре след работа ще пробвам с буксата и копчетата, и ще го свържа! М**ка му дуовентил, дано да сработи. :beer


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 02 July 2018 - 22:16

Не се майтапи, нямаше пружинки!  На едната бобинка беше запекла сърцевината, а на другата имаше някаква корозия и се беше прекъснала жичката. Почистих, запоих, сглобих, проверих да няма прекъсване /няма/, и оставих да отлежава, че притъмня. Утре след работа ще пробвам с буксата и копчетата, и ще го свържа! М**ка му дуовентил, дано да сработи. :beer


Разбира се че има пружинки!
  • 0

#13 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 03 July 2018 - 05:52

Верно има, ама те са най-изоотвътре, и аз не съм ги пипал, защото бобините са залепнали за корпусите и не исках да ги насилвам. 


  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 July 2018 - 07:47

Разглобява се и от двете страни.В началото ти писах да погледнеш клипчетата в ю-туб.Има няколко където много добре е показано.Много е възможно това което си направил да е достатъчно.Няма смисъл да разглобяваш сега.Пробвай,но просто го имай на предвид защото точно те като клеасат затрудняват отварянето и затварянето на клапаните и от това горят бобините.
  • 1

#15 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 03 July 2018 - 10:51

Разглобява се и от двете страни.В началото ти писах да погледнеш клипчетата в ю-туб.Има няколко където много добре е показано.Много е възможно това което си направил да е достатъчно.Няма смисъл да разглобяваш сега.Пробвай,но просто го имай на предвид защото точно те като клеасат затрудняват отварянето и затварянето на клапаните и от това горят бобинитe.

Не могат да се разглобят, защото като изтегля лекинко бобините, се оказва, че част от намотките са развити и залепнали за корпуса. Ако изтегля напълно, ще прецакам намотките и някъде ще окъсѝ. Раздвижих добре сърцевините, почистих ги, смазах ги леко, почистих конусите и пластмасариите, почистих гуменото уплътнение, че беше клеясало и то, и сглобих. Премерих проводимостта-добре е,не окъсява, и повече не пипам! Иначе ще трябва да търся друг вентил. То няма гаранция, че и така ще сработи, но имам надежда.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users