Отначало се оправяше с ключовете, после чрез изключване на двигателя, по-сетне чрез изваждане на бушона! Сега не ще никак! Скоро е пълнен, дава 8 градуса по целзий, ама като работи... Някакви идеи за справяне сам?
Климатика ме направи на маймун!Както си духа на най-студено, и изведнъж решава да пусне от най-топлото!
Started by shiki, 28 Jun 2018 - 15:42:37
23 replies to this topic
#1
Posted 28 June 2018 - 15:42
#2
Posted 28 June 2018 - 18:09
А дали пък не е намесен дуовентила в тази магия.
#3
Posted 28 June 2018 - 19:49
Казано на руски:
Переведи!
#4
Posted 28 June 2018 - 20:14
А на български-къде е този вентил, какво прави, скъп ли е, мога ли да си го сменя сам? Естествено, ръкат съм, ама на строителство и ремонти, и ако трябва да се разглобява таблото например, съм пас и ще ходя при майстора.
#5
Posted 28 June 2018 - 21:09
Не мога да твърдя че е от дуо вентила. Не съм имал проблем с това чудо и
не знам къде точно се намира в твоята кола.
Навремето имаше много теми във форума за тая джаджа при W124 и W210.
По спомен при проблем с дуо вентила от едната страна духаше топло а от
другата страна студено.
Я напиши в гугъл W124 duo valve и чети.
може и с гугъл преводач.
Edited by vencislav, 28 June 2018 - 21:11 .
#6
Posted 28 June 2018 - 22:41
Има в ю-туб много клипчета как се разглобяват и почистват.
Нови са мн.скъпи,втора употреба има смисъл само бубините ако са прецакани.
В 99% ако е карана колата с антифриз,а не вода става с почистване.
Нови са мн.скъпи,втора употреба има смисъл само бубините ако са прецакани.
В 99% ако е карана колата с антифриз,а не вода става с почистване.
#7
Posted 28 June 2018 - 22:46
Мите, силно вероятно е проблема да ти е във вентила за който Венцислав говори.
Намира се до акумулатора по спомен.
Като започне да ти духа топло слез.. и с едно чукче тресни по няколко пъти върху тях (от горната страна), ако се променя струята вътре - проблема е ясен.
Ако това не помогне, мога да ти дам телефона на добри климатикаджии близо до Дружба
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Posted 29 June 2018 - 08:50
И аз съм брал ядове с тоя дуовентил 98% от него е.
Ето ти малко образователни теми, дискутирани тук, във форума:
1. http://forums.mbclub...тил#entry250922
2. http://forums.mbclub...нтил#entry79350
Поздрави
#9
Posted 02 July 2018 - 07:51
Мерси за напътствията! Вчера проверих клемите, добре са. Днес след работа, ако не вали, ще проверя токовете и ще почукна с чукчето. Независимо дали тръгне или не студеното, ще ги сваля и почистя, та да ми е мирна главата и занапред. И ще докладвам за резултатите.
Edited by shiki, 02 July 2018 - 07:59 .
#10
Posted 02 July 2018 - 13:39
Мите, внимавай при разглобяването, да се разхвърчат пружинки и т.н.
#11
Posted 02 July 2018 - 20:48
Не се майтапи, нямаше пружинки! На едната бобинка беше запекла сърцевината, а на другата имаше някаква корозия и се беше прекъснала жичката. Почистих, запоих, сглобих, проверих да няма прекъсване /няма/, и оставих да отлежава, че притъмня. Утре след работа ще пробвам с буксата и копчетата, и ще го свържа! М**ка му дуовентил, дано да сработи.
#12
Posted 02 July 2018 - 22:16
Не се майтапи, нямаше пружинки! На едната бобинка беше запекла сърцевината, а на другата имаше някаква корозия и се беше прекъснала жичката. Почистих, запоих, сглобих, проверих да няма прекъсване /няма/, и оставих да отлежава, че притъмня. Утре след работа ще пробвам с буксата и копчетата, и ще го свържа! М**ка му дуовентил, дано да сработи.
Разбира се че има пружинки!
#13
Posted 03 July 2018 - 05:52
Верно има, ама те са най-изоотвътре, и аз не съм ги пипал, защото бобините са залепнали за корпусите и не исках да ги насилвам.
#14
Posted 03 July 2018 - 07:47
Разглобява се и от двете страни.В началото ти писах да погледнеш клипчетата в ю-туб.Има няколко където много добре е показано.Много е възможно това което си направил да е достатъчно.Няма смисъл да разглобяваш сега.Пробвай,но просто го имай на предвид защото точно те като клеасат затрудняват отварянето и затварянето на клапаните и от това горят бобините.
#15
Posted 03 July 2018 - 10:51
Разглобява се и от двете страни.В началото ти писах да погледнеш клипчетата в ю-туб.Има няколко където много добре е показано.Много е възможно това което си направил да е достатъчно.Няма смисъл да разглобяваш сега.Пробвай,но просто го имай на предвид защото точно те като клеасат затрудняват отварянето и затварянето на клапаните и от това горят бобинитe.
Не могат да се разглобят, защото като изтегля лекинко бобините, се оказва, че част от намотките са развити и залепнали за корпуса. Ако изтегля напълно, ще прецакам намотките и някъде ще окъсѝ. Раздвижих добре сърцевините, почистих ги, смазах ги леко, почистих конусите и пластмасариите, почистих гуменото уплътнение, че беше клеясало и то, и сглобих. Премерих проводимостта-добре е,не окъсява, и повече не пипам! Иначе ще трябва да търся друг вентил. То няма гаранция, че и така ще сработи, но имам надежда.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users