Проблем с парнотоW210
Започната от disem, 02 дек 2007 - 20:12:32
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 декември 2007 - 20:12
Странен проблем. От време на време ми изчезва топлото от лявата страна въпреки че врътката е на макс. От дясно няма проблем! От само себе си се оправя за кратко и пак изчезва. Идеи?
#3
Публикувано 02 декември 2007 - 20:23
намираш ел.вентилите за парното,...зад десния подкалник требе да са при теб,.. и им удряш по две джонги отгоре!
Автомобила требе да е загрял,...и да работи на 2500 оборота!
Ако се оправи,..то щее временно!
За това виж теми за вентилите на парното и ги прочети внимателно,..как се разглобяват и почистват,..но преди това замери намотките на клапаните дали са здрави!
Ако имаш изгорела намотка на левия клапан,...сори,..смени целия вентил блок!
Успех!
Автомобила требе да е загрял,...и да работи на 2500 оборота!
Ако се оправи,..то щее временно!
За това виж теми за вентилите на парното и ги прочети внимателно,..как се разглобяват и почистват,..но преди това замери намотките на клапаните дали са здрави!
Ако имаш изгорела намотка на левия клапан,...сори,..смени целия вентил блок!
Успех!
#4
Публикувано 02 декември 2007 - 20:28
Ма на него само от ляво му чезне Африката.Ако това цицестото му е проблема няма ли да спира цялата Топлофикация?
.
#5
Публикувано 02 декември 2007 - 20:33
Ами на снимката са две. Може едното да е ляво а другото дясно
#6
Публикувано 02 декември 2007 - 20:38
.
#7
Публикувано 02 декември 2007 - 20:41
Отивам да ги млатя с чука!
#8
Публикувано 02 декември 2007 - 20:43
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
http://w210.pietrzyk...ol_heatcirc.htm
На прегледай каде се раздвоява,не е от тях и не ги бий,че са около 500$.Провери си клапа да не ти отваря или ако си настроен за бой само леко с отверката.
http://w210.pietrzyk...ol_heatcirc.htm
На прегледай каде се раздвоява,не е от тях и не ги бий,че са около 500$.Провери си клапа да не ти отваря или ако си настроен за бой само леко с отверката.
.
#9
Публикувано 02 декември 2007 - 20:49
Добре! Нежничко ще ги чукам
#10
Публикувано 02 декември 2007 - 20:50
МРЬСНИК
.
#11
Публикувано 02 декември 2007 - 20:53
#12
Публикувано 02 декември 2007 - 21:09
Дуовентил се нарича и целта му е да пропуска топлата вода от радиаторчето на парното към мотора!
Тъй като радиаторчето е двузоново/едно тяло,но две зони-лева и десна/,..ако единия от вентилите се повреди или заседне в затворено положение,..едната зона на парното ще започне да подава хладен въздух!
Ако причината за студеното духане от страничните розетки при Дисем е причинено от заседнала клапа,..то когато насочи въздуха да оди горе на джама или долу в краката,би требвало там да духа жега!
Но той не споменава за такава зависимост,така че съм склонен да мисля ,че повредата е в дуовентила!
Вижте Y 21 на схемата и Y21y1,..Y21y2,....ще ви стане по-ясно!
Успех!
Тъй като радиаторчето е двузоново/едно тяло,но две зони-лева и десна/,..ако единия от вентилите се повреди или заседне в затворено положение,..едната зона на парното ще започне да подава хладен въздух!
Ако причината за студеното духане от страничните розетки при Дисем е причинено от заседнала клапа,..то когато насочи въздуха да оди горе на джама или долу в краката,би требвало там да духа жега!
Но той не споменава за такава зависимост,така че съм склонен да мисля ,че повредата е в дуовентила!
Вижте Y 21 на схемата и Y21y1,..Y21y2,....ще ви стане по-ясно!
Успех!
#13
Публикувано 02 декември 2007 - 21:20
Да, наистина е така! Дуууа студено от всякъде! То да духа не е лошо, ама студено........ Кофти работа. Чакам брат ми да ми звънне и да го посъветвам как да го посъветва тъпия вентил. То всъщност неговата кола му върти мизерии. Нека му! И без това отдавна му завиждам за подгряването на седалките, прибиращите се огледала и шибидаха! А уж неговата е Класик
#14
Публикувано 02 декември 2007 - 21:58
.
#15
Публикувано 02 декември 2007 - 22:24
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!
Всичко е на 6. Нежно чукане - това искало! Ще го разглобим при първа възможност!
А да имате идеи защо моята W210 2.0 16V като я запаля на студено и гасне след десетина секунди? Като я припаля пак - няма проблем. Грешки няма.
Всичко е на 6. Нежно чукане - това искало! Ще го разглобим при първа възможност!
А да имате идеи защо моята W210 2.0 16V като я запаля на студено и гасне след десетина секунди? Като я припаля пак - няма проблем. Грешки няма.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни