Е точно за това че няма да го прави сам.
Но преди тези процедури хубаво си оглеждайте ХПД защото някои от гореописания модел имат пробка и всичко това което е описано е излишно.
Щом искаш подробно моля. Няколкото литра са между 1-2 това е минималното при желание можеш дори 20литра да ползваш.
Една минута развиване на холендъра който е над буксата на кутията.
Минута за вадене на външната дихтунга от ваната за старо маслото или ръкава на развиващия холендъра.
Минута за навиване на нипела към развития холендър и маркуча за ниско налягане на маслото към кутията.
Минута за да стиковаш маркуча през който ще мине батака от другия край на нипела и позиционирането на шишето от 3л минерална вода да може да виждаш когато потече чист малинов сок.Като преди да стартираш двигателя си спазил предните процедури по смяната на маслото във кутията и не си забравил да долееш 4л ново масло.Харесва ти новия свят на маслото което потича гасиш мотора.
Цялата процедура е не повече от минута и там.
След това доволен от всичко което си направил слагаш нови дифтунги навиваш си холендъра от където първоначално го разви.
Доливаш си още 3л масло стартираш двигателя и със щеката бъркаш през фунията и си правиш нивото на 20градуса максимално като загрее после идва точно.