Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

За и против пълна и непълна смяна на масло на автомат w163


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#31 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 26 June 2018 - 22:15

Praetorian

...поредния безмислен коментар...

 

 

 

w163 на 350 000 според мене трудно ще се намери...вероятно са на много повече...но всички знаят,че 2.7 CDI не е мотор за 350 000км - Praetorian  

 

Колега, много съжалявам, че не намираш смисъл в постовете ми. Желанието ми е да помогна.

Моето поредположение беше за прилично поддържан автомобил. За тежки случаи определно не съм капацитет.

Ако намекваш, че колата ти е над 350 хил км и не е видяла читава поддръжка, аз съвсем сериозно не бих пипал нищо по кутията. Само потърси информация за сваляне на букса със запекъл болт в платката на кутията.

Със здраве и пиши за развитието нататък.


  • 2

#32 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 June 2018 - 06:29

...съжалявам ако пиша по грубо,но е трудно да разбера кога някой си чеше пръстите и кога да помогне наистина....а иначе за последната година и половина освен да й сменям масла и да наливам гориво ,друго не съм пипал.Джипката е много запазена и да чукам на дърво си върши перфектно работата,а за километрите пише 290 000км,но ме съмнява да е под 350-400 000...на тези години...само в българското мобиле има коли на по 15-20 години под 200 000 В мобиле.де ...откъдето идват тук примерно...са на по 250-300 и изведнъж тук 180-190  :)

 

Ще ми се дружбата ни да продължава все така с нея  :D


  • 0

#33 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 27 June 2018 - 13:30

Всеки от писалите в темата е помогнал, това че нещо от писаното не си възприел не означава че

може да го наречеш чесане на пръстите. Тази тема не е само за теб и не се върти само около 

твоето "бижу", тук четат и други притежатели на 722.6 автоматични скоростни кутии, написаното остава.


  • 0

#34 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 June 2018 - 13:48

...имаш право...възможно е грешно да съм разбрал някой или нещо...и да отнася се за кое да е "бижу" с 722.6


  • 1

#35 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 June 2018 - 13:56

...между дрогото сега пак искам да питам и не се шегувам...няколко сервиза (не гаражен тип) нямащи общо един с друг препоръчват да не се сменя цялото масло,а за двата диференциала да не се пипат въобще освен ако не се наложи или има симптоми показващи,че е наложително да се направи.Не ми го побира главата защо!!!???!!!

Отговарят,че при повечето разбутани диференциали следва ремонт...!?!?!?!  


  • 0

#36 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 27 June 2018 - 14:12

В моя МЛ W163 на 170 000 реални км смених маслото и на автомата (напълно, с промивка) и на двата дифа и на раздатката преди 10 000км и нямам проблеми.

И на други коли(3 мерцедеса други) съм го правил и съм нямал проблеми.

То като е тръгнала кутията или дифа все някога ще се прецака... освен това вече евтино се рециклира 722.6 и не би трябвало да е проблем.

 Ако след това все още си притеснен - иди в сервиз да й прочетат адаптациите и от там може да се разбере горе-долу състоянието на кутията. Нищо чудно да излезе извън норми - от 15 такива МЛ-а само 3 бяха с читава кутия.


Edited by rado_penev, 27 June 2018 - 14:13 .

  • 0

#37 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 27 June 2018 - 14:16

...между дрогото сега пак искам да питам и не се шегувам...няколко сервиза (не гаражен тип) нямащи общо един с друг препоръчват да не се сменя цялото масло,а за двата диференциала да не се пипат въобще освен ако не се наложи или има симптоми показващи,че е наложително да се направи.Не ми го побира главата защо!!!???!!!

Отговарят,че при повечето разбутани диференциали следва ремонт...!?!?!?!  

Много ясно. Като сипват масла с произход някой гараж в Турция.


  • 1

#38 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 27 June 2018 - 15:12

...между дрогото сега пак искам да питам и не се шегувам...няколко сервиза (не гаражен тип) нямащи общо един с друг препоръчват да не се сменя цялото масло,а за двата диференциала да не се пипат въобще освен ако не се наложи или има симптоми показващи,че е наложително да се направи.Не ми го побира главата защо!!!???!!!

Отговарят,че при повечето разбутани диференциали следва ремонт...!?!?!?!  

Те така са ти отговорили и за ск. кутия...Защо очакваш друг отговор за дифовете? :)

Лично съм сменял масло на диф и след това 200 хил. км. не беше извил или прецакал.


  • 0

#39 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 27 June 2018 - 16:51

Сменям всички масла на всичките си коли.Проблеми никакви.
Само да уточня нещо.
Маслото както не може да развали,така и не може да поправи никоя кутия,диф,двигател.Говоря за оригинално масло закупено от дилъра.

Драмата на повечето,а от там идват и митовете...,е че като си купят най-новата година кола на най-ниската цена и още не са изминали с нея и 500 км.и бягат да я обслужат.Реално нямат и бегла представа за техническото състояние на новата си придобивка,нито са я карали дългоювреме в различни режими на работа.
Като си направят обслужването и вече имат чисто нова кола от магазина...
Тогава започват да я карат и след време установяват че имат проблем,който преди смяната на маслото не го е имало...
Да,ама не!
Същото е и с ДВГ-тата.Като ти набухат едни хубави присадки и колата е пушка,пали,върви...
Сменяш маслото и хоп!Изненада...
Не познавам някой който да си е карал колата,да и е направил две-три смени на масла,тя да е нямала проблеми и след като си смени следващ път маслото веднага да се прояви дефект.

Много писах!Ай със здраве!
  • 2

#40 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 27 June 2018 - 17:21

А ако ти кажа че във Официалния Дилър са задължение да сменяват цялото масло в кутията това ще ти помогне ли да вземеш генерално решение ?


  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#41 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 June 2018 - 18:28

Благодаря...с много главно Б на всички до момента.Другата или по-другата седмица го вкарвам в сервиза за масло скорости(пълна смяна) и диференциалите+раздатката и да става каквото ще...

смятам да я дам при Коко Автомата или Винаров Авто...казвам им да слагат оригиналните масла...дали ще го взимат от силвър стар е божа работа...

за Коко Автомата само суперлативи съм чувал,но съм сменял един път при него и той не го смени тогава цялостно...ако дадете други препоръки за сервиз освен тези два?


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users