
Искам надежден Мерцедес, а не абонамент към сервиз
Започната от az_be, 11 юни 2018 - 19:25:16
50 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 юни 2018 - 18:59
Ако е комби, ще е Ауди, но това засега не е вариант. Идеята е да се закупи по голям седан или сув. 204ката не е лоша, но свикнах да изминавам километри в по обемист интериор, някак по релаксиращо и ненатоварващо ми действа - като цяло комфорта е една идея по добър.
Какво мислите за бензиновата 211ка която постнах по рано?
Какво мислите за бензиновата 211ка която постнах по рано?
#17
Публикувано 13 юни 2018 - 09:48
Не виждам да пише до кога е валиден TUV - пише New, ама това ми се струва, че се пише само за нови коли. Аз лично бих търсил нещо от физическо лице, ако е от Германия.
Този пост е редактиран от bronc: 13 юни 2018 - 09:49
#18
Публикувано 13 юни 2018 - 11:42
Ако е комби, ще е Ауди, но това засега не е вариант. Идеята е да се закупи по голям седан или сув. 204ката не е лоша, но свикнах да изминавам километри в по обемист интериор, някак по релаксиращо и ненатоварващо ми действа - като цяло комфорта е една идея по добър.
Какво мислите за бензиновата 211ка която постнах по рано?
Имай предвид, че А6 4F не е лош вариант ако е куатро с правилната скоростна кутия, но и бензина и дизела шест цилиндъра и нагоре им са с безумно скъпо обслужване. Колаа като усещане е много специфична, на мен не ми допада изобщо за разлика от следващия модел.
#19
Публикувано 13 юни 2018 - 13:25
А дали няма да е добра идея тези 20 000 лв да са първоначална вноска от
3-5-7 годишен лизинг за чисто нова кола на 0 км.
#20
Публикувано 13 юни 2018 - 13:31
Която след 5 години ще струва точно наполовина. И едва ли може да си позволи лизинг за нов мерцедес, щом пита за 10 годишен.
#21
Публикувано 13 юни 2018 - 13:42
Няма как кола с изрядна сервизна и застрахователна история на 5 години и до 100 000 км да струва на половина.
Освен ако не е била тотализирана и въстановявана няколко пъти.
Моля да направиш и една друга сметка, колко ще струва една 10 годишна кола след 5 години когато
ще е на 15. Обезценяването при старите коли май е доста по голямо отколкото на новите, нищо че са
само за ценители и само палиш и караш.
Този пост е редактиран от vencislav: 13 юни 2018 - 13:49
#22
Публикувано 13 юни 2018 - 13:49
Обезценяването при новите коли е по-високо. Един познат си купи BMW 530xd на 4-5 години Premium Selection с 2г гаранция и пълна сервизна история от дилъра в София за 45-50к. Виж колко струва една нова такава. Ето два нагледни примера
https://www.mobile.b...24061947226277
https://www.mobile.b...524061947226277
Базовата цена на Мерцедеса е поне 100к лева, а този има и АМГ пакет и т.н. БМВ-то надали е било по-евтино.
Този пост е редактиран от bronc: 13 юни 2018 - 13:51
#23
Публикувано 13 юни 2018 - 14:09
Само един пример, без да претендирам че съм прав, въпрос на лични сметки, усещане и удоволствие от шофирането.
Ако искаш да ме убедиш че ако сега си купя W221 S500, 2006-2007-2008 г за около 25 000 лв и за 5 години вложа
в него едни 10 000 лв с консумативите щот нали да ми е безкомпромисно поддържана и перфектана и
през 2023 година ще мога да я продам за повече от 10-15 000 лв няма да успееш, пазара ще е друг.
Колата не е инвестиция.
Този пост е редактиран от vencislav: 13 юни 2018 - 14:17
#24
Публикувано 13 юни 2018 - 14:17
Обезценяването при новите коли е по-високо.
Така ни се иска на всички но истината е друга.
От друга страна пък е добре че има глупаци които си купуват нови коли, карат ги много
малко и си ги държат по гаражите по 5-10 години само и само да ги продадат на някой автотърговец
от България. Инак от къде щяхме да си купуваме коли еди коя си употреба.
#25
Публикувано 13 юни 2018 - 14:28
Ти казваш, че не е вярно, че нова кола се обезценява за 50% за 5 години, аз ти давам няколко примера, при които за 5 години губиши 50хил лева. За тази S-класа в твоя случай да кажем ще изгубиш 25хил лева от обезценка и ремонти. Разликата е двойна, а при новата кола не си си включил в сметките по-високо каско, обслужване в оторизиран сервиз и пр.
То, ако беше така както ти казваш, хората в тоя форум щяха да набият по 20к за първа вноска на нов Бенц и после да плащат по още 1000-1500лева на месец и всичко да е 6.
Естествено, кеф цена няма, ама да ти каже някой, че има 20 хил лева за кола и да му предложиш да ги набие в първоначална вноска.. ами останалите пари по лизинга от къде ще дойдат?
#26
Публикувано 13 юни 2018 - 15:14
Ти казваш, че не е вярно, че нова кола се обезценява за 50% за 5 години, ...
Според неписаните правила на търговците се обезценяват даже повече.
Първата година с 20% и всяка следваща с по 10%.
... , ама да ти каже някой, че има 20 хил лева за кола и да му предложиш да ги набие в първоначална вноска..
Извинявам се. Не съм искал да прозвучи обидно.
#27
Публикувано 13 юни 2018 - 18:03
Новодомец съм и момента за нова кола още не е настъпъл. Отделно пресметнал съм си загубите които ще търпя в поддръжката на нов автомобил и за мен определено не са оправдани, то и затова темата има наименование гъзовоз
Интересно ми беше какво бихте избрали ако идеята е да се търси здрав механично Мерцедес до 10к €.

#28
Публикувано 14 юни 2018 - 00:55
Aз бих гледал за възможно най-запазена 203-ка или 204 (не ми допада интериора ѝ).
Но... аз съм си фен на Ц, А4, 3ка сегмента и никога не съм имал влечения към E, 5ица, А6 сериите. Вероятно там може да попаднеш на по-нарината с екстри кола, понеже обезценяват по-бързо.
(не и в България, освен ако не си късметлия реалист)
#29
Публикувано 14 юни 2018 - 09:17
Няма как кола с изрядна сервизна и застрахователна история на 5 години и до 100 000 км да струва на половина.
Освен ако не е била тотализирана и въстановявана няколко пъти.
Моля да направиш и една друга сметка, колко ще струва една 10 годишна кола след 5 години когато
ще е на 15. Обезценяването при старите коли май е доста по голямо отколкото на новите, нищо че са
само за ценители и само палиш и караш.
X3-ка купена чисто нова в България с яко екстри за 120к преди 6 години сега струва 57 някъде. Колата е на 60к реални километра с доказуема история, перфектно подържана и мирише на ново. Точно от 1-вата до 7-мата година е най-голямото обезценяване на един автомобил. Първия голям срив е при излизането на фейслифта, а в момента, в който излезе около 6-тата година новия модел, цената се срива още по-сериозно. Та какво казваш за обезценяването?
Чисто новата кола е супер НЕИЗГОДНА, освен ако не е на оперативен лизинг, да дърпаш ддс и да вадиш цената от печалбата на фирмата ти.
П.С. И въобще не засягам темата, че официалните сервизи дори за едно обикновенно обслужване режат глави
Този пост е редактиран от vonko1988: 14 юни 2018 - 09:18
#30
Публикувано 14 юни 2018 - 09:54
Вонко, много искам да разбера на колко оценяваш безпроблемното ползване на автомобила като е закупен нов?
Защото един ден висене по сервизи, докато ти оправят "изгодната" стара кола, си е един ден загуба за другите ти дейности, които те изхранват + разходи за друг заместващ превоз.
Да не се окаже накрая, че обезценяването на автомобила е по-малко от загубите претърпени при ползване на стара машина
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни