Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Искам надежден Мерцедес, а не абонамент към сервиз


  • Please log in to reply
50 replies to this topic

Poll: Надежден трилъчев гъзовоз

Модел

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Окачване

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Задължителни екстри

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Размер джанти

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Гориво

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#31 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 14 June 2018 - 10:28

Аз лично не вися по сервизи, освен в мнооого редки случаи ако имам интерес да видя нещо как се прави. Имам си човек, оставям му я сутрин и си я вземам вечер. И работното му време ми е по-удобно от на официален сервиз, където ще трябва да отида до 18ч. Само Лексус предлагат обслужване, което ще ми спести време и занимавка, защото я вземат и ти я връщат лично.


Edited by vonko1988, 14 June 2018 - 10:29 .

  • 0

#32 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 988 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Skoda Octavia 4
    Peugeot Partner

Posted 14 June 2018 - 11:32

Вонко, много искам да разбера на колко оценяваш безпроблемното ползване на автомобила като е закупен нов?
Защото един ден висене по сервизи, докато ти оправят "изгодната" стара кола, си е един ден загуба за другите ти дейности, които те изхранват + разходи за друг заместващ превоз.

Да не се окаже накрая, че обезценяването на автомобила е по-малко от загубите претърпени при ползване на стара машина ;)

Бих добавил закъсване по пътищата, пътна помощ, плащане на високи тарифи заради спешност, провалени ангажименти...
  • 0

#33 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 14 June 2018 - 12:23

Е да де, но това не значи, че новата кола не се обезценява по-бързо. Просто е много по-удобно и приятно така, стига да може да си го позволиш.
В България цената на труда е ниска и съответно е все още сравнително изгодно да поддържаш стар автомобил. При цена 120€ на час труд ще се променят нещата.
  • 1

#34 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 14 June 2018 - 12:57

Новата кола се обезценява по бързо само в мокрите сънища на пишман купувачи на които и 

на -70% от цената да им я предложиш пак няма да имат възможност да си я купят и 

оправданието им ще е че това не е тяхната кола мечта. 

 

Новата кола не е предмет на обсъждане и повод за какъвто и да било разговор. 

Старата-нова кола присъства във всеки един семеен разговор, винаги има какво да се поправя 

около нея, винаги има неясноти за доизкусоряване и разбира се поводи за семейни скандали. 

 

Всеки сам да си взима решенията защото после сам ще си дърпа каручката. 


  • 2

#35 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 14 June 2018 - 15:44

За мен изгодната алтернатива на новата кола е 3-5 годишна с доказуема история. Ако имам х пари бюджет за чисто нова кола, за същите x пари ще взема 3-5 годишна от по-висок клас или с повече екстри и ще си я подържам, където искам(стига да не е в остатъчна гаранция). Както каза по-горе колегата тук цената на трудна не е 120 евро на час и нямам фирма по ДДС че да дръпна ДДС-то и да си намаля печалбата, за да вземам нови коли. 90 процента от хората в бг, които умеят да се грижат добре за финансите си точно заради това си купуват нови коли.


Е да де, но това не значи, че новата кола не се обезценява по-бързо. Просто е много по-удобно и приятно така, стига да може да си го позволиш.
В България цената на труда е ниска и съответно е все още сравнително изгодно да поддържаш стар автомобил. При цена 120€ на час труд ще се променят нещата.

 

Точно това е голямото разковниче. И някои особености на лизинговите схеми. В Германия например са доста по-изгодни, в Люксембург още повече. В България са изгодни само за фирми по ДДС.


Edited by vonko1988, 14 June 2018 - 15:44 .

  • 0

#36 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 988 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Skoda Octavia 4
    Peugeot Partner

Posted 14 June 2018 - 17:29

[quote name="vonko1988" post="409636" В България са изгодни само за фирми по ДДС.[/quote]

От едно известно време насам вече не е така.
Има много бумащина: пътни листове, данъци като "Уикенд" и не е лесно.
  • 0

#37 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 14 June 2018 - 23:52

По повод окачването, ако въпроса опре до рециклиране - доволни ли сте от услигите които предлагат Вабонти, Сматик? Колко издържат тези рециклирани въздушни въглавници на нормално каране, без душмански изпълнения?


  • 0

#38 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 15 June 2018 - 19:44

На Вабонти съм пращал двата предни амортисьора и минаха вече повече километри от оригиналните, и то предимно на Балканския полуостров, за CLS W218 става въпрос
  • 0

#39 firstduo93

firstduo93

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:kubrat
  • Автомобил:
    w211

Posted 15 June 2018 - 20:04

Ми аз в момента съм с  бинве  и не съм имал проблеми досега . Дори никаккво  обслужване не съм му правил,  колата я взех мега запазена .  Алудито го забрави  .  АКо имаш  пари  взимай  една w212 ,намери си запазена и  я купи,  мисля че няма да съжеляваш .   Cls-a Също мега готина кола но тя си е фейслифтова w211 .   Само да добавя за 212-ката не взимай най-умрялата бройка за 20  бона например , дай малко повече пари и си купи нещо запазено .


Edited by firstduo93, 15 June 2018 - 20:12 .

  • 0

#40 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Posted 28 June 2018 - 11:51

Колегата, който е пуснал темата:

Защо не гледаш коли от Швейцария? Мисля си, че като поддръжка и външен вид колата ще е по-добра от тези в Германия. Ценово си мисля, че шансът за пазарене е много по-голям, имам предвид самата сума за сваляне. Ако колегите са на друго мнение да споделят впечатления - винаги е от полза. Има едни подробности с ДДС и мита, но доколкото знам се издава документ за произход и евротабела и така ползваш облекчения. Не знам как е към днешна дата дали има промени.


Edited by Antoni_, 28 June 2018 - 11:52 .

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#41 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 28 June 2018 - 12:00

Не съм запознат с условията за закупуване на автомобил от Швейцария. Ако някой е наясно с процедурата, нека сподели.
  • 0

#42 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 31 July 2018 - 18:45

Колегата, който е пуснал темата:

Защо не гледаш коли от Швейцария? Мисля си, че като поддръжка и външен вид колата ще е по-добра от тези в Германия. Ценово си мисля, че шансът за пазарене е много по-голям, имам предвид самата сума за сваляне. Ако колегите са на друго мнение да споделят впечатления - винаги е от полза. Има едни подробности с ДДС и мита, но доколкото знам се издава документ за произход и евротабела и така ползваш облекчения. Не знам как е към днешна дата дали има промени.

 

Не съм запознат с условията за закупуване на автомобил от Швейцария. Ако някой е наясно с процедурата, нека сподели.

 

Така е, както е описал Антони, но за повече инфо, може да видите тук:

https://www.carimpor...ntry/country/ch


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#43 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 261 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 02 August 2018 - 17:41

Еми и аз бих казал 204ка, за тези пари би могло да се вземе такава с много екстри. Но щом малее като усещане остават два варианта... да се вдигне малко бюджета за читава 221 или ако това няма как да стане, то тогава остава варианта за фейсова 211ка 320. Нещо такова, ако се намери без еърматик, че тази май е със.
https://m.mobile.de/...47.html?ref=srp

Edited by Brozestian, 02 August 2018 - 17:45 .

  • 0

#44 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 02 August 2018 - 19:21

Еми и аз бих казал 204ка, за тези пари би могло да се вземе такава с много екстри. Но щом малее като усещане остават два варианта... да се вдигне малко бюджета за читава 221 или ако това няма как да стане, то тогава остава варианта за фейсова 211ка 320. Нещо такова, ако се намери без еърматик, че тази май е със.https://m.mobile.de/...47.html?ref=srp

Сааамо 200км.на ден го кара миличкия и за десет години няма 200000 км.навъртяни...
И на 185000 му сменил маслото и филтъра на кутията!Как се е прежалил толкоз рано!?
  • 0

#45 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 02 August 2018 - 19:29

Сааамо 200км.на ден го кара миличкия и за десет години няма 200000 км.навъртяни...
И на 185000 му сменил маслото и филтъра на кутията!Как се е прежалил толкоз рано!?

 

Колега, честно, не ти разбирам иронията.

Ключовият момент е, че според обявата, колата до 182 хиляди е обслужвана само в Мерцедес. Това лесно се проверява, трудно се манипулира.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users