Какво бихте избрали колеги и защо? Бюджета първоначално е около 20к, може и повече ако си струва.

Искам надежден Мерцедес, а не абонамент към сервиз
Започната от az_be, 11 юни 2018 - 19:25:16
50 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юни 2018 - 19:25
#2
Публикувано 12 юни 2018 - 07:17
Моите 5 стотинки по темата:
-За читава 212-ка определения бюджет не стига, затова - 211 след фейса. Най-важното условие е история да има колата и то сервизна ;
-Въздушното окачване е по-доброто, но в Бг влизаш във филм с поддръжката му и ако не искаш да правиш компромиси - вземаш пружинно;
-Вентилираните мултиконтурни седалки са нещо невероятно лятото, ако има и масаж - пей сърце;
-Шибидаха е ок особено за пушачи. Имам панорама, но освен гъзария не е нищо особено;
-Въпросът за джантите е странен. С каквото дойде колата - това е. Джанти се купуват и сменят, но най-здрави и комфортни обикновено са оригиналните, с които е излязла от завода;
-Към момента дизеловите автомобили ми харесват повече като поведение на пътя, но условието за история на автомобила е мнооого задължително, че верно може да се окаже милионник.
#3
Публикувано 12 юни 2018 - 08:57
За 212 хубава бюджета ти е малък, за 211 пък да даваш толкова пари не си струва за мен(освен ако не е 55 компресор, но там бюджета не стига). Можеш да намериш читав CLS около 20к. За по-изгодна подръжка определено пружинно окачване. Като екстри за мен най-важни са подгрев на седалките и шибедах(панорама).
#4
Публикувано 12 юни 2018 - 13:18
Разглеждам предимно автомобили от Германия, като се стигне до активно търсене ще разчитам на близки, които живеят там. Най рационалният избор може би е, фейсова 211ка, но както казва Вонко не ми се ще да наливам много пари в кола, която е на пазара от 15 години.
https://suchen.mobil...87-de1e96c1160d
Ако трябва да говорим за 212, до 10к евра изкачат разни ''екземпляри'', амортизацията обаче ме притеснява и при евентуални сериозни ремонти може би се обезмисля целта на занятието - гъзовоз, а не келешлък. И в този ред на мисли, извеждайки се от мисълта за някаква практичност и сигурност, обмислям варианта и за 4 матик задвижване,имайки предвид че ще сляза от Х5цата.
https://suchen.mobil...87-de1e96c1160d
https://suchen.mobil...87-de1e96c1160d
Какво е това в багажника, идеи?
п.п CLS-а Ако бях две, три години по млад(31), с най голям кеф бих скочил на 500, обмислям обаче да правя деца и рационално не мога да си го позволя...
Този пост е редактиран от az_be: 12 юни 2018 - 13:21
#5
Публикувано 12 юни 2018 - 13:19
Е че на ЦЛС-а задните седалки тамъм за деца са идеални, а багажника е по-голям от на е-класата
#6
Публикувано 12 юни 2018 - 13:39
Щом планираш деца ( поздравления за което ), твърдо остава W211 комби или съответно W212 комби.
Твърдо ти препоръчвам W212, тъй като е по-нов и модерен автомобил. W211 е хубава кола но вече излиза от "мода".
CLS е готина кола но с деца ще ти е тегаво.
Така или иначе ремонти и ядове ще има, поне да те кефи повече.
ПС: а на Х5-цата какво и е?
#7
Публикувано 12 юни 2018 - 14:08
виждам че ц класи не си сложил като избор, но веднага ти давам причини защо фейсова 204 комби бензин е добър вариант:
- по нова година
- по малко киломтри
- бензина е доказано здрав и безпроблемен, като изключим едни колела на ангренажа на 130-150к км, други ядове няма, дори на теста на аутобилд мина 400к км и се чудеха как изглежда толкова добре
-комбито е екстра за деца - има багажник, мястото отзад не е много голямо, но разлика с 211/212 не мисля че има особено...
-отпред е ок и за по едри хора.
#8
Публикувано 12 юни 2018 - 14:15
И аз бих препоръчал W204. Бюджета ти позволява да си вземеш добра бройка, а и при фейслифтовите коли интериорът е с подобрено качество, което беше основният минус на първоначалния модел. W211 и W219 (CLS) са малко или много една и съща кола, така че щом не искаш Е-класата, защото е 15-годишен модел, няма смисъл да гледаш CLS-а.
Този пост е редактиран от bronc: 12 юни 2018 - 14:15
#9
Публикувано 12 юни 2018 - 14:38
Доволен съм от Х5цата, 35к км за една година и никакви грижи, само където е лакома за гуми. Търся нещо по свежо като визия и по модерно като интериор, именно затова мисля да я дам докато все още мога да и взема добри пари, имайки предвид какво ще се случва с дизеловия двигател в идните години.
http://forums.mbclub...-тема/?p=392289
mr. Big, колата не е налична. Обявата е свалена.
Този пост е редактиран от az_be: 12 юни 2018 - 14:41
#10
Публикувано 12 юни 2018 - 14:40
W204 facelift e много готина кола, определено бих я предложил също.
#11
Публикувано 12 юни 2018 - 15:16
Аз съм разочарован от пространството на задните седалки на 211Т,но 204-ката за мен си е откровенно малка кола.Пак зависи от размерите на пътниците,но...
Иначе,на вкус и на цвят приятели няма,така че в допълнение на колегите мога да кажа,че колкото повече екстри има една кола,толкова повече е абонирана за сервиз(на твоя въпрос).Всеки си преценява колко бой може да носи.
Иначе,на вкус и на цвят приятели няма,така че в допълнение на колегите мога да кажа,че колкото повече екстри има една кола,толкова повече е абонирана за сервиз(на твоя въпрос).Всеки си преценява колко бой може да носи.
#12
Публикувано 12 юни 2018 - 16:30
От X5-цата не мисля, че ще е доволен на c класа.
#13
Публикувано 12 юни 2018 - 16:46
защо? 204ката вътре отпред не се различава с нищо от 211/219. отзад комбито е също толкова широко/неудобно колкото 211 седан. 219 е по кофти отзад от 204.
линка беше за 2012 204 фейс, комби 200cgi 184к.с. под 10к евро. на около 200к км. с този мотор това купе се усеща пъргаво, движи се добре и разхода на бензин е много приличен.
според мен е много важно какво ще се гледа при покупката. ако гледаш гъзариика и скорост - 219 5.5 амг. е не влиза в бюджета, де , само гъзариика, ама като ги гледам повечето 219ки преди фейса вече нямат много много вид, та ще си останеш само с визията, пък и 3.5 мотора е известен с проблемити си в тези коли... да не забравяме сбц-то и т.н.
както и 164ка преди фейса със същия мотор. по добре е да се гледа 500. но пък започваш с темата разход, евентуално газ и т.н.
212ката преди фейса, то и след това от вътре е дърво. малък дисплей, кофти конзола. грозна гледка... лично мнение!
ако е за дълъг път и лукс - 221. тук също има повече минуси в определения бюджет.
211ката вече я разисквахте. най старата концепция. 2003г. модел. все по трудно да се намери добра бройка.
Този пост е редактиран от mr Big: 12 юни 2018 - 16:51
#14
Публикувано 12 юни 2018 - 17:14
Просто цедката е по-нисък клас от X5, това се усеща от поведението и как стъпва на пътя независимо от интериора. А аз лично изобщо не се радвам на интериора на 204, 203 ми е по-красива интериорно. X5 има много динамично поведение за такъв голям китук и за онези години, усеща се много приятно. Не знам дали за 20к може да се намери читава 164ка бензин, освен някоя от първите 350 с по-малко екстри.
#15
Публикувано 12 юни 2018 - 17:18
Чисто лаишко мнение, базирано само на логика (моя си), аз също като Пухи, бих споменал W221.
Не е невъзможно за посочения бюджет да намериш нещо в Немско, двигатели бол, а аз лично не съм чувал сериозни проблеми (окачването да е АВС)..
Щом си решил, ще го направиш, само знай, че успеха идва при търпеливите
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни