Принципно аз ходя да ми оправят колата,а не да ми четат грешките и аз после да си чукам главата...
В сервиза да си четат каквото искат,аз искам изправна кола.
Не знам от къде тръгна това с "четенето" и "триенето" на грешки и мта,че като се изтрият и проблема се решава с магическа пръчка.
Да им четат грешките отиват хора които много,ама наистина много разбират от съвременни коли,но нямат нужната диагностика.
Всеки уважаващ се майстор,работещ Мерцедес трябва да има някой друг клапан управляващ турбината и някой друг датчик за проба!
W211 авариен режим ?!?!Здравейте !!!
Започната от Indig0, 06 юни 2018 - 23:37:52
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 юни 2018 - 14:56
#17
Публикувано 17 юни 2018 - 19:45
Да ама мен нещо ме върти моя човек. 2 дни не ми вдига телефона, от както ме "чете" сряда не мога да го открия ... бахти тежкарите все едно не му е тва работата. Нито искам някой без пари да ми я прави нито нещо подобно. Постоянно заети и т.н. та за тва тея форуми се ползват за църква ...
#18
Публикувано 19 юни 2018 - 21:08
Смених датчика на висоиото нашягане на търбото. Тъй като по работата на двигателя си личи че дюзите не са наред започнахме да го сваляме и да хи замеса на стенд. Жестоката истина беше, че 3 от 5те дюзи са с един номер, 4та е с друг момер, 5та е с 3ти различен номер. Пълна шарения .... 3ти цилиндър е запекла и не иска да излезе и тва е ... такъв джамбаз е бил тоя от който я купих че ше се самоубия от яд ... нищо читаво няма ....
#19
Публикувано 23 август 2018 - 17:21
При мен дава грешка на регулатора на турбото , обмислям смяна ( казаха ми че трябва обучение на новия ) някой по-запознат знае ли повеече е инфо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни