W211 авариен режим ?!?!Здравейте !!!
Започната от Indig0, 06 юни 2018 - 23:37:52
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юни 2018 - 23:37
Колеги, нов съм във форума. От скоро карам w211 E270 cdi 2003г. Последно време ми прави проблеми. Ръчка е 6 степенна, като спра на светофар на свободна двигателя работи неравномерно. Ту тресе ту се оправя наподобява все едно губи цилиндър на моменти. Като й дам газ при висока скорост влиза в авариен режим. На 140 км/ч спира да ускорява без значение от предавката. Матискам съединителя и давам газта до края и оборотомера спира на около 2700 оборота. Спирам на място, вадя я от скорост, форсорам на място - пак 2700 оборота таван. Гася, паля и се оправа. Вадя я пак на прав участък, пак давам газ след 100 км забива и пак все едно има ограничител на скоростта на 140 и пак същата процедура.... кво става тука ?!?!
#2
Публикувано 07 юни 2018 - 03:46
Колата ти влиза в авариен режим. Без да я закачиш на диагностика със Стар никой не може да ти каже с точност какво и е.
Дали е дюза, турбо, егр или нещо друго.
#3
Публикувано 07 юни 2018 - 18:23
Клапан регулатор на рейката , клапан на турбото , рециркулация на отработените газове , дебитомер , маркуч на турбо ... и още милион неща . Както е казал колегата отгоре като я закачиш на диагностика ще разбереш , ако човека отсреща разбира се адекватно може да работи с нея .
#4
Публикувано 07 юни 2018 - 19:07
Калан високо налягане на помпата,ако е този на рейла мисля че ще гасне.
На моята миналата седмица този на помпата сдаде и така също забиваше и влизаше в авариен режим.Намира се от ляво на помпата ,отпред на мотора,а над него е този за температурата на горивото.Откачи му биксата и виж да ли е мокра,моя беше пробил и вътре в буксата имаше нафта и при откачане на работещ мотор не се променяше нищо.
На моята миналата седмица този на помпата сдаде и така също забиваше и влизаше в авариен режим.Намира се от ляво на помпата ,отпред на мотора,а над него е този за температурата на горивото.Откачи му биксата и виж да ли е мокра,моя беше пробил и вътре в буксата имаше нафта и при откачане на работещ мотор не се променяше нищо.
#5
Публикувано 08 юни 2018 - 00:11
Когато къпувах колата отидох в голям сервиз и казах " момчета ще къпувам ето тази кола може ли да ми я прочетете преди да я платя квото струва ви плащам". Чете квото чете всичко точно било ама "дюзите не можел да ми види на диагностиката". Тогава разбрах че не всяка диагнистика върши работа ама кой да ми го каже в сервиза. Взеха ми 40 лв за да ми кажат че не могат да ми пропетат тва и тва и готово. Ето месец след това се започнаха аварийни режими и т.н. ... Дано намеря читав майстор, който да знае йво да гледа ...
#6
Публикувано 13 юни 2018 - 19:24
Днес ходих на Стар диагностика. Имах запаметени грешки, които изтрихме и след 3 дни ще отида пак да видим каи от тях са записани отново и шв си покаже какъв е проблема. Една от грешките беше от датчока на турбината. Но като се има на предвид че преди седмица ми се измъкна маркуча към кулера, майстора каза ще ноже от там да е записана и ако след 3 дни като отида я няма значи е била от тогава и няма проблеми. Другата записана грешка, която ме тревожи беше датчик на коляновия вал. Знам, че при мен е на маховика, който леко ми тресе като гася двигателя, което значи , че е тръгнал, но чак такова влия ие да оказва че чак да смущава датчика .... ебаси ... събота като отида ще покаже след днешната чистка какво е реално проблема ...
#7
Публикувано 13 юни 2018 - 19:30
Ии някой пробвал ли е на Бардал добавката Injection restorer, за почистване на дюзите ?
#8
Публикувано 13 юни 2018 - 20:45
Ползвал съм на Liqui Moly Diesel Purge 0.5л
Реално имах проблем с ниско налягане в горивната рейка. След като използвах една опаковка Liqui Moli повече не съм имал проблеми да чукна на дърво.
Обаче това което аз направих не е да сипя добавката в резервоара а извадих маркучите от горивния филтър, които отиват към помпата на CDI-то. Потопих ги в самата добавка и запалих мотора да работи само на добавка, като отвреме навреме давах газ и задържах оборотите на 2000.
Също така трябва да направиш байпас от маркуча от резервоара към маркуча на обратната нафта. Това само ако имаш подкачваща помпа в резервоара. Иначе рискуваш целия мотор да се изкъпе в нафта.
#9
Публикувано 16 юни 2018 - 19:08
А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!
#10
Публикувано 16 юни 2018 - 21:17
А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!
Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана .
#11
Публикувано 16 юни 2018 - 22:28
много се радвам да го чуя това ... значи в най-лошия случай ще сменя датчика просто ?Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана .
#12
Публикувано 17 юни 2018 - 07:29
Последното място е датчика , в който да се съмнявате .
#13
Публикувано 17 юни 2018 - 08:10
Колегата "вертион" иска да каже,че е по-вероятно да имаш проблем в управлението на турбото (клапани и др.),от колкото в датчика на вала,за да влиза колата в авариен режим.
#14
Публикувано 17 юни 2018 - 09:14
Значи записаната грешка на турбината няма да е било просто от изкачането на маркуча преди седмица ...Други записани проблеми свързани с вървенето на колата нямаше. Дебитомер, ЕГР и т.н. нямаха проблем на "стар"-а. Само турбината и коляновия вал ми беше дилемата.
#15
Публикувано 17 юни 2018 - 11:49
Ще го сменя и дано се оправи. Да се надявам че ако самото управление на турбото, което до колкото знам е електронно, ако то е проблемно щеше да покаже него на лаптопа.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни