Принципно аз ходя да ми оправят колата,а не да ми четат грешките и аз после да си чукам главата...
В сервиза да си четат каквото искат,аз искам изправна кола.
Не знам от къде тръгна това с "четенето" и "триенето" на грешки и мта,че като се изтрият и проблема се решава с магическа пръчка.
Да им четат грешките отиват хора които много,ама наистина много разбират от съвременни коли,но нямат нужната диагностика.
Всеки уважаващ се майстор,работещ Мерцедес трябва да има някой друг клапан управляващ турбината и някой друг датчик за проба!
W211 авариен режим ?!?!Здравейте !!!
Started by Indig0, 06 Jun 2018 - 23:37:52
18 replies to this topic
#16
Posted 17 June 2018 - 14:56
#17
Posted 17 June 2018 - 19:45
Да ама мен нещо ме върти моя човек. 2 дни не ми вдига телефона, от както ме "чете" сряда не мога да го открия ... бахти тежкарите все едно не му е тва работата. Нито искам някой без пари да ми я прави нито нещо подобно. Постоянно заети и т.н. та за тва тея форуми се ползват за църква ...
#18
Posted 19 June 2018 - 21:08
Смених датчика на висоиото нашягане на търбото. Тъй като по работата на двигателя си личи че дюзите не са наред започнахме да го сваляме и да хи замеса на стенд. Жестоката истина беше, че 3 от 5те дюзи са с един номер, 4та е с друг момер, 5та е с 3ти различен номер. Пълна шарения .... 3ти цилиндър е запекла и не иска да излезе и тва е ... такъв джамбаз е бил тоя от който я купих че ше се самоубия от яд ... нищо читаво няма ....
#19
Posted 23 August 2018 - 17:21
При мен дава грешка на регулатора на турбото , обмислям смяна ( казаха ми че трябва обучение на новия ) някой по-запознат знае ли повеече е инфо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users