За възстановяване на пътечки не знам някой да го е правил, няма да е лесно- мислил съм по въпроса. Най-лесния вариант е да се "излъже" като се даде отместване на контактуващата част с пистата ( там са 3 зъбчета които опират и за по-голяма надеждност и осредняване на стойността ). Това значи скъсяване или удължаване на въртящото рамо с много малко да кажем милиметър и да се възстанови много здраво така че да не се счупи като подадеш 2 пъти газ.Отделно натиска също да не се натегни много да износи новата контактна част за 2 месеца. Нищо невъзможно няма по принцип-ако е сигурно че е това и няма какво да се губи може да се опита Иначе има методи за възстановяване на писти ,но колко ще се отклонява от заводските стойности един господ знае при положение ,че нямаш и чисто нов под ръка за сравнение. Съпротивлението в тоя случай е функция на проводимостта на самия материал, дебелината на нанасяне.Може и да не е нужно да е много прецизно, не знам.....
Проблеми с оборотите на празен ход
Започната от siso70, 30 апр 2018 - 15:56:11
48 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 май 2018 - 08:34
#17
Публикувано 03 май 2018 - 08:36
Последно има ли стабилни течове на вакуум - като запушиш с ръка тръбата след кутията за въздушния филтър - гасне ли или не ...
#18
Публикувано 03 май 2018 - 12:50
След като сте изкключвали дросела и сте сменяли кабели е трбявало да направите адаптация.
След известен брой карания той би трябвало да се самоадаптира, но ще отнеме време. Автомобилът трябва да достигне нормална работна температура и да се движи със скорост над 5км/ч известно време.
Не карай на газ известно време.
На загрял мотор, дай контакт, изчакай няколко сек., натисни дросела до долу и го задръж 30 сек. без да палиш. После изключи от контакт. Мисля че такава беше процедурата.
Ако бъркам някъде, поправете ме.
#19
Публикувано 03 май 2018 - 15:21
Не е лесно да бъде възстановена графитна пътечка. Аз съм ел. техник и не съм чувал как става, освен по някакъв галваничен способ или нещо подобно. Все едно да бъде възстановен потенциометър. Кой ще се занимава!? А и как да се разбере точния състав на графита, за да се постигне същата проводимост? И все пак някой ако познава такъв майстор може да сподели.
Колега, daimler1, и аз мога да разглобя на частички дросела, но как да възстановя после заварките на зъбните колела? Струва ми се, че е оригиналната е някаква лазерна заварка. С лепене ще стане ли?
Благодаря за стойностите между пинивете на куплинга! Ще ги меря тези дни.
Може ли телефон на този човек в Несебър да се чуя с него!? Ако е по силите му да се обърна към него.
Колега, daimler1, и аз мога да разглобя на частички дросела, но как да възстановя после заварките на зъбните колела? Струва ми се, че е оригиналната е някаква лазерна заварка. С лепене ще стане ли?
Благодаря за стойностите между пинивете на куплинга! Ще ги меря тези дни.
Може ли телефон на този човек в Несебър да се чуя с него!? Ако е по силите му да се обърна към него.
#20
Публикувано 03 май 2018 - 15:25
По пътя на логиката, ако мислим логически, колата преди смяната на инсталацията не е имала никакви проблеми дори и с разпадащи се кабели.
След подмяната и проблемите започват.
Следователно проблема би трябвало да е в нея.
П.С А ти не си ли май човека който възстановява инсталациите и дроселите?
След смяната на инсталацията всичко беше 6. Проблемите с обиротите се появиха 3-4месеца след това.
Аз ако бях човека който ремонтира дросели нямаше да питам тук.
#21
Публикувано 03 май 2018 - 15:45
Адаптация съм правил често и след смяна на инсталацията също. И само на бензин съм я карал и само на газ. Оборотите на празен ход са ниски и като включа климатика падат още. Като сложа ръка пред дросела при работещ мотор на място ми засмуква ръката яко и се опитва да гасне. Значи въздух не смучи от никъде.
#22
Публикувано 03 май 2018 - 16:22
Казваш - опитва се да гасне - предполагам си си държал ръката докато изгасне. Аз имах проблем с кола, която губи вакуум - като сложа ръката пред тръбата се мъчи да гасне, но не гасне ... Оказа се, че засмуква въздух от тръбата под дросела за бензиновите пари (от fuel canister-a в калника през МОТ клапана и от там в долната част на дросела). Ако имаш такова нещо си го провери - много често се изпича гумата, която влиза в дросела и дърпа въздух и от там ... При тези стари системи празния ход зависи от дросел, дебитомер и течове на вакуум, ти си с PMS система и дебитомер нямаш - увери се че и течове на въздух нямаш по системата и ти остава само дроселчето. Защо не си купиш от морга още едно да го отвориш, преокабелиш и експериментираш - вече не са толкова скъпи ... колкото до осите със заварените шайби, който държат зъбчатите колела вътре - те излизат с издърпване - няма нужда да режеш заварките ... стягаш шайбата на менгемето и почукваш корпуса на дросела в обратна посока и самата осчица излиза .. внимавай да не си нараниш корпуса на дросела като почукваш, че са доста меки ... за тая ос говоря, която държи зъбчатката ...
#23
Публикувано 03 май 2018 - 18:23
Аууа, супер обяснения!!!
БЛАГОДАРЯ!!!
Сложих си ръката пред дросела и почти мигновено изгуби обороти и беше на ръба да изгасне. Не изчаках да изгасне, защото реших, че ако смуче въздух от друго място няма да срине оборотите толкова рязко и до такъв минимум. Предполагам, че ако смучеше въздух шях да го чуя. Ще направя теста пак.
А какво е МОТ клапан и къде точно се намира? Това за парите от резервиара ли е? Не го знам къде се намира. Или няма значение къде е, а да проверя само привода му отдолната страна на дрисела, както ме съветвате?
БЛАГОДАРЯ!!!
Сложих си ръката пред дросела и почти мигновено изгуби обороти и беше на ръба да изгасне. Не изчаках да изгасне, защото реших, че ако смуче въздух от друго място няма да срине оборотите толкова рязко и до такъв минимум. Предполагам, че ако смучеше въздух шях да го чуя. Ще направя теста пак.
А какво е МОТ клапан и къде точно се намира? Това за парите от резервиара ли е? Не го знам къде се намира. Или няма значение къде е, а да проверя само привода му отдолната страна на дрисела, както ме съветвате?
#24
Публикувано 03 май 2018 - 19:56
След смяната на инсталацията всичко беше 6. Проблемите с обиротите се появиха 3-4месеца след това.
Аз ако бях човека който ремонтира дросели нямаше да питам тук.
Не си ти човека, човека е този, който е писал под моя пост 200Е-16V това е никнейма му...защото виждам в подписа му, фирмата на която аз изпращах моята инсталация и моя дросел.Човека е супер запознат и има стойностите на дроселите и знае къде какво трябва да показва.И няма нещо по дросела което да неможе да смени и да поправи.Много точен човек е !
0899521004 това е номера обади му се, ако имаш нужда.
Съжалявам но просто не му знам името, за да ти го кажа.
Този пост е редактиран от Gangsta Man: 03 май 2018 - 19:57
By Batev
#25
Публикувано 03 май 2018 - 20:00
Може ли телефон на този човек в Несебър да се чуя с него!? Ако е по силите му да се обърна към него.
@200E-16V е колегата - Калоян.
Писал е в темата.
пп. Илиян ме е изпреварил с отговора.
Този пост е редактиран от ivancho: 03 май 2018 - 20:03
#26
Публикувано 03 май 2018 - 21:46
Ч
П.С А ти не си ли май човека който възстановява инсталациите и дроселите?
Да аз съм.
#27
Публикувано 03 май 2018 - 21:54
Да аз съм.
Много се радвам че се засичаме и тук.
Направи ми много добро впечатление, защото беше честен с мен и поправи само долната инсталация, която имаше нужда, при положение че можеше да ми замажеш очите и да ми вземеш 400 като смениш всички кабели и на трите инсталации.
Правя ти реклама навсякъде
By Batev
#28
Публикувано 05 май 2018 - 00:56
Благодаря за хубавите думи!!! Винаги съм бил коректен към всеки който е решил да се възползва от мойте услуги.И постоянно съм се старал да предлагам максимално добро качество през годините и за напред ще е така.Много се радвам че се засичаме и тук.
Направи ми много добро впечатление, защото беше честен с мен и поправи само долната инсталация, която имаше нужда, при положение че можеше да ми замажеш очите и да ми вземеш 400 като смениш всички кабели и на трите инсталации.
Правя ти реклама навсякъде
#29
Публикувано 29 май 2018 - 09:08
Колеги, след много проби и проверки теч на вакуум няма. Проверих всичко, което ме посъветвахте. Каквото не ми харесваше и ме съмняваше съм го сменил с ново - имам впредвид маркучетата за всички вакууми. Подобрение почти няма. Ходих и на диагностика и там ми казаха, че МАП сензора, който е в блока за управление работи перфектно и стойностите на вакуума са отлични и при ниски и средни оборити. Не ги запомних точно да ги споделя тук обаче. Оборотите на празен ход 500 и надоло. Остава да е дросела. Ще се свържа по нататък с колегата Калоян за съвет и помощ.
Забравих да напиша в началото на отворената от мен тази тема, че паралелно с влошаването на оборотите на празен ход се появи и леки пукания и гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта на място и в движение при смяна на предавките. Когато мотора е студен са по-силно изразени, а когато е загрял са почти недоловими. Дали тези гърмежи пак са свързани с прецакан дросел или нещо центровката не е в ред (има голямо закъснение на изгарянето в цилиндрите)? На диагностиката показа изпреварване 9-11 градуса на празен ход. Но нали центровката я прави блока за управление PMS? Съмнявам се аз да мога да й влияя!?
И така проблема остава - ниски обороти на празен ход и леки гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта.
Забравих да напиша в началото на отворената от мен тази тема, че паралелно с влошаването на оборотите на празен ход се появи и леки пукания и гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта на място и в движение при смяна на предавките. Когато мотора е студен са по-силно изразени, а когато е загрял са почти недоловими. Дали тези гърмежи пак са свързани с прецакан дросел или нещо центровката не е в ред (има голямо закъснение на изгарянето в цилиндрите)? На диагностиката показа изпреварване 9-11 градуса на празен ход. Но нали центровката я прави блока за управление PMS? Съмнявам се аз да мога да й влияя!?
И така проблема остава - ниски обороти на празен ход и леки гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта.
#30
Публикувано 29 май 2018 - 12:16
Правилно се сещаш за центровката.
Гърменето в ауспуха е признак за неправилна горивна смес,по-точно прекалено богата.
Напълно е възможно дросела да не коригира достатъчно въздушната струя и това да е причината.
Общо взето дросела и МАП-а правят смесообразуването на колата.
Гърменето в ауспуха е признак за неправилна горивна смес,по-точно прекалено богата.
Напълно е възможно дросела да не коригира достатъчно въздушната струя и това да е причината.
Общо взето дросела и МАП-а правят смесообразуването на колата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни