Разход w204 220CDI 170кс автоматик (om646)
Започната от toxata, 19 апр 2018 - 22:18:21
66 мнения по тази тема
#61
Публикувано 05 октомври 2019 - 13:31
Мен ми е интересно показанията. Защото аз си пиша всяко зареждане. И борда за 5400 км е 6.6 л по сметки е 6.3 6.4 тоест за този пробек е показателен и е почти равен с борда за това питам
#62
Публикувано 05 октомври 2019 - 16:20
Смея да твърдя , че моя разход на борд се приближава почти до истинския за 30000км , които карам колата и засичам както съм описал по-горе (показва около 0,3-0,5/100 по-малко като разлика). В момента съм на 13,9/100 за изминати 90км, което значи 14 и малко. Карам по-кротко от 90% от шофьорите тук сигурен съм
Този пост е редактиран от toxata: 05 октомври 2019 - 16:23
#63
Публикувано 05 октомври 2019 - 16:27
Да определено има проблем, и моята се различава 0.3 - 0.5 от бордовия компютър. но както казах при мен за горе долу толкоз 6.3 - 6.5 от както имам колата са 25к .
Смесен разход.
#64
Публикувано 05 октомври 2019 - 17:09
Да определено има проблем, и моята се различава 0.3 - 0.5 от бордовия компютър. но както казах при мен за горе долу толкоз 6.3 - 6.5 от както имам колата са 25к .
Смесен разход.
Смесен под 8,5 не съм я виждал никога. Дори извънградското да е повече от градското пак гони 9
#65
Публикувано 06 октомври 2019 - 00:41
Колега трябва някои да я види според мен има нещо нередно. Моя разход по борд има разлика с реалния около 0.2 по борд дава 6.5 реалния ми е 6.8. Аз винаги си я засичам според минати км и заредено по колонка като винаги като зареждам казвам спре ли пистолета повече да не се допълва това ми е навик от доста време . Последно заредих 38 литра на 517 км като от тези км само 110 бяха извънградско. Сега забелязал съм че има разлика от къде зареждам. Моята юи е най-икономична с авиодизела и най-много ми харчи с нафта от лукоил нз защо. Това ти говоря за Ц250 2012 година 204 коня. Разликата че е 7G tronik и това определено помага доста. Баща ми кара ц220 2009 година с 5 степения автомат той повече от 100 не вдига с колата и си засича разхода като мене неговата му харчи 5.5 - 5.8. Зимата като сложи 16 цола джантите пада на 5.2-5.3. Сещам се наскоро имаше подобен проблем на твоя с една такава и се беше оказало че нещо не връща обратната нафта или нещо такова и след това беше паднал разхода на половина. Моя съвет е заведи я в Силвърстар да я видят. Може да иска ъпдейт на блока на двигателя . Абе не пречи да я видят. И пиши после какво е станало.
#66
Публикувано 16 октомври 2019 - 20:41
Добър вечер, имам следния въпрос породен от обстойна диагностика със STAR диагноза от НЕ мерцедесов специалист, но познаващ добре материята и заел се обстойно да проследи какво се случва(доколкото може). Това, което ми каза като нещо, което наблюдавал в движение, че държи високо налягане на рейла, което може да се дължи кна повреден регулатора на налягането на горивото или датчик някакъв свързан също с налягането. Не се заклева, че това е проблема и не ми дава съвет да сменям, докато намеря вярното(близък приятел на мой близък приятел е). Колата няма записани грешки , както е било винаги с изключения за една за темп. на изгорелите газове. Изхождайки от това за налягнаето искам да попитам знаещите: дали разхода е пряко зависим от него? Има ли връзка по някакъв начин работатата на регулатора с дюзите , т.е. повредена/и дюзи може ли да причиняват високо налягане? Къде в Сф могат да ми проверят дюзите с колби качествено? Регулатора е 350+ лв и не искам да сменям здрави части , ако по-добре е първо дюзите да се проверят. Самите те на стар-а са ок като стойности , като една отдавна си е в отклонение в нормите. Утре на живо ще коментираме и с момчето , но искай да попитам все пак . Мерси
Този пост е редактиран от toxata: 16 октомври 2019 - 20:44
#67
Публикувано 17 октомври 2019 - 06:06
" Колата няма записани грешки , както е било винаги с изключения за една за темп. на изгорелите газове."
Не споделяш какво гласи грешката, но най вероятно е че температурата не е достигната. Ако е така, разхода винаги ще е по висок от нормалното, тъй като системата се опитва да повиши тази температура до необходимите стойности. Това може да се постигне само с увеличена порция впръскано гориво, следователно ще се повиши и общия разход.
Налягането в рейла не е константа. По време на движение не е меродавно неговото наблюдение защото има постоянни отклонения в работата с педала за газ, както и различни динамични изисквания от скоростите и т.н. Струва си да се проследи в случай че колата в някакъв момент губи мощност, светва чек-а и записва грешка за отклонение на налягането в рейла.
Споменаваш че има и дюза с отклонение - ами крайно време е да се отремонтира, че може да има доста сериозни последствия.....
Този пост е редактиран от frizera: 17 октомври 2019 - 06:08
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни