Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход w204 220CDI 170кс автоматик (om646)


  • Please log in to reply
66 мнения по тази тема

#61 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Публикувано 05 октомври 2019 - 13:31

Мен ми е интересно показанията. Защото аз си пиша всяко зареждане. И борда за 5400 км е 6.6 л по сметки е 6.3 6.4 тоест за този пробек е показателен и е почти равен с борда за това питам
  • 0

#62 toxata

toxata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W204

Публикувано 05 октомври 2019 - 16:20

Смея да твърдя , че моя разход на борд се приближава почти до истинския за 30000км , които карам колата и засичам както съм описал по-горе (показва около 0,3-0,5/100 по-малко като разлика). В момента съм на 13,9/100 за изминати 90км, което значи 14 и малко. Карам по-кротко от 90% от шофьорите тук сигурен съм :)

Този пост е редактиран от toxata: 05 октомври 2019 - 16:23

  • 0

#63 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Публикувано 05 октомври 2019 - 16:27

Да определено има проблем, и моята се различава 0.3 - 0.5 от бордовия компютър.  но както казах при мен за горе долу  толкоз 6.3 - 6.5 от както имам колата са 25к .

Смесен разход.


  • 0

#64 toxata

toxata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W204

Публикувано 05 октомври 2019 - 17:09

Да определено има проблем, и моята се различава 0.3 - 0.5 от бордовия компютър. но както казах при мен за горе долу толкоз 6.3 - 6.5 от както имам колата са 25к .
Смесен разход.


Смесен под 8,5 не съм я виждал никога. Дори извънградското да е повече от градското пак гони 9 :(
  • 0

#65 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 06 октомври 2019 - 00:41

Колега трябва някои да я види според мен има нещо нередно. Моя разход по борд има разлика с реалния около 0.2 по борд дава 6.5 реалния ми е 6.8. Аз винаги си я засичам според минати км и заредено по колонка като винаги като зареждам казвам спре ли пистолета повече да не се допълва това ми е навик от доста време . Последно заредих 38 литра на 517 км като от тези км само 110 бяха извънградско. Сега забелязал съм че има разлика от къде зареждам. Моята юи е най-икономична с авиодизела и най-много ми харчи с нафта от лукоил нз защо. Това ти говоря за Ц250 2012 година 204 коня. Разликата че е 7G tronik и това определено помага доста. Баща ми кара ц220 2009 година с 5 степения автомат той повече от 100 не вдига с колата и си засича разхода като мене неговата му харчи 5.5 - 5.8. Зимата като сложи 16 цола джантите пада на 5.2-5.3. Сещам се наскоро имаше подобен проблем на твоя с една такава и се беше оказало че нещо не връща обратната нафта или нещо такова и след това беше паднал разхода на половина. Моя съвет е заведи я в Силвърстар да я видят. Може да иска ъпдейт на блока на двигателя . Абе не пречи да я видят. И пиши после какво е станало.
  • 0

#66 toxata

toxata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W204

Публикувано 16 октомври 2019 - 20:41

Добър вечер, имам следния въпрос породен от обстойна диагностика със STAR диагноза от НЕ мерцедесов специалист, но познаващ добре материята и заел се обстойно да проследи какво се случва(доколкото може). Това, което ми каза като нещо, което наблюдавал в движение, че държи високо налягане на рейла, което може да се дължи кна повреден регулатора на налягането на горивото или датчик някакъв свързан също с налягането. Не се заклева, че това е проблема и не ми дава съвет да сменям, докато намеря вярното(близък приятел на мой близък приятел е). Колата няма записани грешки , както е било винаги с изключения за една за темп. на изгорелите газове. Изхождайки от това за налягнаето искам да попитам знаещите: дали разхода е пряко зависим от него? Има ли връзка по някакъв начин работатата на регулатора с дюзите , т.е. повредена/и дюзи може ли да причиняват високо налягане? Къде в Сф могат да ми проверят дюзите с колби качествено? Регулатора е 350+ лв и не искам да сменям здрави части , ако по-добре е първо дюзите да се проверят. Самите те на стар-а са ок като стойности , като една отдавна си е в отклонение в нормите. Утре на живо ще коментираме и с момчето , но искай да попитам все пак . Мерси

Този пост е редактиран от toxata: 16 октомври 2019 - 20:44

  • 0

#67 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 17 октомври 2019 - 06:06

" Колата няма записани грешки , както е било винаги с изключения за една за темп. на изгорелите газове."

 

Не споделяш какво гласи грешката, но най вероятно е че температурата не е достигната. Ако е така, разхода винаги ще е по висок от нормалното, тъй като системата се опитва да повиши тази температура до необходимите стойности. Това може да се постигне само с увеличена порция впръскано гориво, следователно ще се повиши и общия разход.

Налягането в рейла не е константа. По време на движение не е меродавно неговото наблюдение защото има постоянни отклонения в работата с педала за газ, както и различни динамични изисквания от скоростите и т.н. Струва си да се проследи в случай че колата в някакъв момент губи мощност, светва чек-а и записва грешка за отклонение на налягането в рейла.

Споменаваш че има и дюза с отклонение - ами крайно време е да се отремонтира, че може да има доста сериозни последствия.....


Този пост е редактиран от frizera: 17 октомври 2019 - 06:08

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни