Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес W211 E270 CDI акумулатора пада по незнайни причини!?!?


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 29 март 2018 - 18:39

Колеги вярно е както казва sami че си имам 12Волта захранване на медията и на усилвателя в багажника дори и при изваден ключ. Аз имам неточност в поясненията ми относно наличните 12 Волта при изваден ключ. Сега се усетих че имам пред вид 12 Волта имам понякога дори като извадя ключа на двете букси на медията които подават напрежение към краен усилвател за събуждането му или антена. Понеже аз от този плюс взимам 12Волта да си захраня Оптичния декодер който праща сигнала към усилвателя в багажника за да си озвуча заводския субуфър. Дали тук това е грешно според вас да взимам от там напрежение? Макар че акумулатора ми падаше още миналата година а аз оптичния декодер го монтирах тази година февруари месец.

Тогава може да е падал тока от лош акумулатор, сега да пада от лошо свързана мултимедия. Замери или разкачи и виж какво ще се промени, не успях да разбера от къде точно си взел 12волта.


  • 0


#17 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 29 март 2018 - 18:53

И аз нещо не можах да хвана. Вземаш wake up и захранване за усилвателя от wake up кабела, излизащ от медиата, или вземаш wake up и захранване от кабела дето идва от акумулатора към медиата? И ако се съмняваш в захранването на усилвателя, най-добре замери при него какво се случва. Отива ли там ток и по захранващия, и по wake кабела като са изгасени колата и медиата.
И да се върнем към акумулатора. Според мене 70Аh ми се струва малко, особено за 2.7 с екстри. Със същия мотор съм и с доста екстри в 203. От Мерцедес го дават 100Аh. Ако твоя не е бил първа младост и особено зимата, може да му е било мъка.
  • 0

m19269.gif


#18 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 29 март 2018 - 20:07

Тогава може да е падал тока от лош акумулатор, сега да пада от лошо свързана мултимедия. Замери или разкачи и виж какво ще се промени, не успях да разбера от къде точно си взел 12волта.

Колега свързах си заводския усилвател както си е било оригинално. После взимам плюс и минус от заводския и подавам на медията. Паралелно свързани са двете неща. CanBus high и CanBus low пак взимам от заводския кабел както си е свързан към усилвателя, демек пак паралелно. Wake up буксичката си остава свързана в усилвателя (тя е в едно със оптиката и Canbus) а от него към медията не съм свързал нищо. Хей да не би тук да ми е проблема? Сиреч wake up от медията да трябва да подам към wake up жичката влизаща в заводския усилвател? Но пък напомням отново че заводския усилвател го свързах едва февруари тази година а акумулатора ми почба да пада от миналата. Стария акумулатор си е заводския от Мерцедес с холограмните стикери и независимо че е 70Ач палеше без да се замисли, просто май нещо друго го е събаряло.

Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk
  • 0

#19 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 31 март 2018 - 13:33

Колеги днес бях на електричар. Закачи човека уреда и зачакахме. След около 15минути консумацията падна на 40мА без да заключваме колата. Човека каза това е в реда на нормалното. После заключихме колата и консумацията падна на 0,00А тъй като замервахме със собственоръчно направения му уред който е направен да отчита до втория знак след запетаята, сиреч консумацията е под 10мА, както я бях измерил и аз на 8мА преди. Чакахме я така повече от час остана си така в покой през цялото време. При липса на утечки нищо друго не можахме да направим. Само замерихме малкия акумулатор на който показа че е "good" и това е. В последствие обаче като се прибрах се сетих за една кутийка "Power-Brick" ELV, която е вързана директно на плюсовата и минусовата клема на големия акумулатор в багажника. Така купих колата и никога не съм се интересувал каква функция изпълнява тя и дали тя не е причината за проблема ми ако и е дошло времето например? Опитвам се да кача снимки да ви я покажа...

Прикачени файлове


  • 0

#20 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 31 март 2018 - 20:14

до колкото прочетох, тази кутийка е някакъв немски продукт който се грижи за акумулатора и му удължава живота. Може и да е вярно като се съди по стария ми акумулатор 12годишен и още работи, но може и да се е прецакало това устройство и то да ми създава проблемите не знам и н икой не казва идеи. За сега съм го откачил и чакам да видим...


  • 1

#21 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 18 април 2018 - 21:21

Колеги просто информативно като ъпдейт на информацията споделям, че вече 18 дни откакто махнах онази кутийка, акумулатора ми държи и не е падал. Страх ме е да се похваля за да не падне пак но за сега не е мръднал. Ползвам си колата нормално както преди и понякога седи в гаража по два дни без да я пипам и няма проблем. Продължавам да се ослушвам за сега. Дано няма...


  • 1

#22 colyo

colyo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    MERCEDES-BENZ E 320 CDI

Публикувано 15 април 2022 - 08:41

Здравейте колеги, използвам темата и аз да попитам за същото. W211 320 CDI 2005 от няколко месеца започна да ми пада акумулатора. Реших, че е от акумулатора и взех нов, но проблема продължи. Сега ако карам всеки ден удържа положението, но ако пропусна един ден и се изпразва като моята глава:)))  Седалките са електрикави, но нямат памет. Не съм правил интервенции по ел. системата. Малко преди да се появи утечката ми отказа мигача в дясното огледало, ако това има значение. Моля за съвет защото мина през 3 сервиза и нищо не откриха, а е тъпо всяка вечер да откачам акумулатора.

 

Благодаря предварително.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни