Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Акумулаторищо е то и има ли почва у нас


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#16 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 март 2018 - 16:49

, и че трябва да го зареждам минимум 20ч, за да кипне хубаво електролита, иначе все едно нищо не върша нищо, че волтажа е добър.

 

Тъй, тъй - зареждах го не 20ч, ами 40ч и тоя електролит така и не кипна. Реших, че е заради кирливата ми 6А зареждачка, която подмятам от години.
Купих си нова - 10А, която пише, че е за акумулатори до 110А, което ще рече, че 6А не става за големи акумулатори.

Пуснах новата и за 2ч това се разкипя яко. Турих го на колата - запали много леко.

Ходих до Джъмбо в Дружба и преди да изгася замерих при 2000оборота колко волта показва - 14,12V, което май е добре.

Общо взето зареждачката ми е била калпава, а колата ме остави, защото акумулатора е бил почти умрял, нищо че е седял откачен от нея.
Онази вечер някак е успял да я запали и след това не е могъл да се зареди достатъчно за 15мин шофиране, че да запали пак.


Този пост е редактиран от shotgun600: 21 март 2018 - 16:51

  • 0

#17 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 март 2018 - 20:30

Нямам представа какво зарядно си купил,но зареди акумулатора 08-10 часа със зарядното от 10А ако акумулатора ти е около 100ah.

 

Иначе някои нови зарядни от 6А стигат за 100ah:

6A Charger is for battery capacity between 12AH to 100AH

10A charger is for battery capacity between 20AH to 150AH

  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2018 - 20:58

Някои 5А са за 110+Ah.

CTEK-ът е страхотна играчка. Не случайно Ауди, БМВ и Мерцедес продават точно този модел брандиран под тяхно лого.

https://www.ctek.com...vehicle/mxs-5-0

 

На документи се справя до 160Аh батерии, но не съм пробвал над 100.

 

edit: Имам и ретро 8А Einhell, единственото хубаво е, че виждаш колко е "жадна" батерията по време на заряда, но не може да се мери със CTEK-a. Не съживява мъртъвци.


  • 0

#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 март 2018 - 21:15

СТЕКът не е лош,но е само 8 етапно.

 

Аз си взех това 11 етапно : 

12V(8А) / 24V(4А) Waterproof Truck Car Battery Charger, EFB GEL WET AGM Battery Charger with LCD Display, Battery Type Selectable

Charger for Battery Size:

12V  for   24AH  - 200AH
24V  for  12AH - 100AH"


  • 0

#20 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 март 2018 - 22:29

И колко струват тези?
  • 0

#21 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 март 2018 - 08:55

Моето го взех на новогодишна промоция от производителя 43,20 USD .

имаш ЛС


  • 0

#22 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 02 април 2018 - 14:01

Дайте акъл какъв акумулатор най-добре да се купи за w208 192 коня на газ? Дори не съм сигурен какъв ампераж му трябва, но предполагам, една стотица няма да му дойде зле...


  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2018 - 14:40

Моята 208ица беше със 100-ица.


  • 0

#24 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 02 април 2018 - 15:01

А като марка и модел?


  • 0

#25 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 02 април 2018 - 19:37

Винаги съм залагал на Гигават, но все си мисля, че всички живеят до 6 години.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#26 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 април 2018 - 00:10

Винаги съм залагал на Гигават, но все си мисля, че всички живеят до 6 години.

Купето ми беше с Гигават и само аз го търкалях 6 години. Преди това не знам акумулаторът кога е купуван. Важното е, че всеки път като бях на диагностика майсторът му се радваше на състоянието. А майсторът ги чуваше много.
  • 0

#27 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 12 декември 2018 - 11:09

Здравейте,

 

повдигам темата с надежда за мнение/съвет от вас.

Днес сутринта запалих колата, придвижих се до точка Б. След 30мин обаче като се качих отказа да запали. Отскоро съм с колата, нямам наблюдения над акумулатора. Преди 3 седмици докато регулирах фаровете падна за първи път, държах на загасен двигател фаровете няколко минути, те като 55-ватови си взеха своето. Пуснаха ми ток, не съм имал проблеми след това. Признавам, че забелязвах, че при палене понякога се позамисляше леко и мързеливо въртеше, с едно тънко "играене" на светлината по уредите на таблото. Предполагам и това светене на колата като я отключвам вечер/заключвам също товари сериозно нещата...

 

Имам няколко въпроса, поствам и снимка на сегашния акумулатор:

1. Струва ли си да се пробвам да го "спася"? Съответно по кой начин бихте посъветвали?

2. Препоръчайте нещо конкретно, ако се стигне до смяната му с нов.

3. Настоящият от снимката ок ли за този модел - W204,  бензин, 1600 кубика.

4. При откачането на акумулатора трябва ли да внимавам, четох, че се появявали грешки/проблеми?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_9752.jpg   155,45K   6 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Antoni_: 12 декември 2018 - 11:12

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#28 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 12 декември 2018 - 18:41

Ъпдейт:

При загасен мотор отчете 12.36, при работещ близо 14.5. Показваше 75%. Все още умувам дали при тези данни да го сменям. Веднъж като тръгне, пак ще се повтори сигурно.

Все ми е странно как сутринта запали, а след това не пожела. Може би, защото говорих по телефона 5-6мин след като загасих и ако е тръгнал да заминава...кой знае.

Въпросът ми е ще бъде ли фатално, ако сваля акумулаторът, за да го заредя - освен обучението с волана и прозорците, сигурно и кодът за радиото, дали може да изскочи нещо неприятно, колата не пълна с екстри, 2009 година е.

 

В допълнение поствам едно полезно клипче за смяна на акумулатор, може да помогне в бъдеще:

 


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#29 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 декември 2018 - 18:54

Здравей!
1.Ако нямаш под ръка умно зарядно,като споменатите по-горе,мисля че е най-добре да се довериш на професионалист акумулаторчик
2.На скоро си купих Варта,защото проверих че под лепенката на Мерцедес се крие Варта.ФАМ се срещат също често.Моя беше АГМ и взех такава Варта.
3.Би трябвало да става,но това зависи и от екстрите на автомобила,не само от горивната с-ма и обема на дв.
4.Аз изчаквам да заспи колата,да изгасне таблото и после откачам - клема,после +.
Закачам на новия + и после -. Става и с байпас,ако имаш подх.кабели.
Грешки не трябва да има,просто трябва след като запалиш да завъртиш волана плътно в ляво-дясно,за да изгасне ЕСП и да си обучиш стъклата за автоматично вдигане.Сваляш стъклото на ръчна позиция до долу и задържаш 5 сек.,после вдигаш пак така и задържаш отново.Ако имаш шибидах процедираш по същия начин.
  • 1

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 декември 2018 - 19:01

Ъпдейт:
При загасен мотор отчете 12.36, при работещ близо 14.5. Показваше 75%. Все още умувам дали при тези данни да го сменям. Веднъж като тръгне, пак ще се повтори сигурно.
Все ми е странно как сутринта запали, а след това не пожела. Може би, защото говорих по телефона 5-6мин след като загасих и ако е тръгнал да заминава...кой знае.
Въпросът ми е ще бъде ли фатално, ако сваля акумулаторът, за да го заредя - освен обучението с волана и прозорците, сигурно и кодът за радиото, дали може да изскочи нещо неприятно, колата не пълна с екстри, 2009 година е.
 
В допълнение поствам едно полезно клипче за смяна на акумулатор, може да помогне в бъдеще:
 
https://www.youtube....h?v=aob-PVB72aE


Явно съм писал бавно:)
При тези показатели мисля,че не е за смяна.
Наблюдавай го.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни