, и че трябва да го зареждам минимум 20ч, за да кипне хубаво електролита, иначе все едно нищо не върша нищо, че волтажа е добър.
Тъй, тъй - зареждах го не 20ч, ами 40ч и тоя електролит така и не кипна. Реших, че е заради кирливата ми 6А зареждачка, която подмятам от години.
Купих си нова - 10А, която пише, че е за акумулатори до 110А, което ще рече, че 6А не става за големи акумулатори.
Пуснах новата и за 2ч това се разкипя яко. Турих го на колата - запали много леко.
Ходих до Джъмбо в Дружба и преди да изгася замерих при 2000оборота колко волта показва - 14,12V, което май е добре.
Общо взето зареждачката ми е била калпава, а колата ме остави, защото акумулатора е бил почти умрял, нищо че е седял откачен от нея.
Онази вечер някак е успял да я запали и след това не е могъл да се зареди достатъчно за 15мин шофиране, че да запали пак.
Този пост е редактиран от shotgun600: 21 март 2018 - 16:51