За мен този акумулатор ще изкара поне още една година. Зареди го със зарядното и другата зима ще вземеш нов акумулатор.
Акумулаторищо е то и има ли почва у нас
Започната от shotgun600, 11 мар 2018 - 19:04:09
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 декември 2018 - 21:49
#32
Публикувано 12 декември 2018 - 22:32
Здравейте,
благодаря за отговорите и отделеното време
Има една дума: "афиф". Мислите ли, че това устройство е от тях?
Мога да го взема от приятел или да заложа на налично при мен ретро устройство от време оно, което всички познаваме и принципно са доказани, че вършат работа.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Antoni_: 12 декември 2018 - 22:35
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#33
Публикувано 13 декември 2018 - 08:58
Това ще свърши работа,както и ретро зарядното,ако го следиш.Здравейте,
благодаря за отговорите и отделеното време
Има една дума: "афиф". Мислите ли, че това устройство е от тях?
Мога да го взема от приятел или да заложа на налично при мен ретро устройство от време оно, което всички познаваме и принципно са доказани, че вършат работа.
#34
Публикувано 13 декември 2018 - 19:08
Това зарядно е доста слабичко. 24часа ще ти трябват
#35
Публикувано 13 декември 2018 - 19:41
Преди да правите усилия за "съживяване" не е ли по-логично да направите проверка с товарна вилка и т.н. в читави магазин или сервиз?
Не е много скъпо и според "диагнозата" ще вземете оптимално решение.
След всичкото шофиране досега и различните автомобили вече прилагам просто правило за акумулаторите -
откаже ли веднъж да запали (при нормална експлоатация), на втория път направо тръгвам към магазина.
#36
Публикувано 14 декември 2018 - 09:49
Да, направено е и е написано на предишната страница - дисплеят показваше 14.5, на загасен двигател - 12.36.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#37
Публикувано 14 декември 2018 - 16:17
При такива показания акумулатора ти е ОК.
Въпроса е дали може да остане това показание 12,36 след студена нощ.( Когато не е палена колата дълго време)
Това сам си го провери през секретното меню преди да паднеш колата.
Акумулаторджия няма да дойде пред вас рано сутрин за да го замери.( ако не ти е приятел де)
Въпроса е дали може да остане това показание 12,36 след студена нощ.( Когато не е палена колата дълго време)
Това сам си го провери през секретното меню преди да паднеш колата.
Акумулаторджия няма да дойде пред вас рано сутрин за да го замери.( ако не ти е приятел де)
#38
Публикувано 14 декември 2018 - 19:15
Закачи мултицета към акумулатора преди да запалиш. При запалването ако волтажа падне под 10 разкачаш акумулатора, хвърляш го в коша и отиваш и си купуваш нов.
#39
Публикувано 15 декември 2018 - 10:56
А ако показва 10.6V?
Вчера седя 3-4 часа паркирана и преди да запаля влезнах в секретното меню - това беше показанието. След 3-4 минутна "игра" с радиото после не успях да запаля. Днес ще го сложа да се зарежда, но все си мисля, че работата е "отекла" Ще поразгледам за акумулатори просто днес и утре.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#40
Публикувано 15 декември 2018 - 12:44
Ъпдейт: Днес сутринта в колата на екрана показваше 11.4. Много непостоянен го раздава. Включих го да се зарежда, посвети 2-3мин на 50% и сега мига на 75%. Ще видим.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#41
Публикувано 15 декември 2018 - 14:33
Какво чакаш да видиш, как акумулатора ще те предаде във възможно най не подходящият момент ли.?
Купи си нов, ей така, за собствено спокойствие.
Аз си купих навремето чисто нова кола с 5 години заводска гаранция на която в гаранционната карта с
големи букви пишеше че гаранцията на акумулатора е точно 2 години.
#42
Публикувано 15 декември 2018 - 15:01
Тонка,нещата отиват на нов брат!Ъпдейт: Днес сутринта в колата на екрана показваше 11.4. Много непостоянен го раздава. Включих го да се зарежда, посвети 2-3мин на 50% и сега мига на 75%. Ще видим.
Зима идва,ако ти е на сърце купувай,ако не сложи едни кабели за даване на ток в багажника и карай до сл зима
#43
Публикувано 15 декември 2018 - 15:57
Все още не е ясно дали е за нов акумулатор.Може да изкара още година, две или до понеделник.Какво чакаш да видиш, как акумулатора ще те предаде във възможно най не подходящият момент ли.?
Купи си нов, ей така, за собствено спокойствие.
Аз си купих навремето чисто нова кола с 5 години заводска гаранция на която в гаранционната карта с
големи букви пишеше че гаранцията на акумулатора е точно 2 години.
В понеделник вече ще има яснота.
За новите автомобили:
Имам наблюдения върху няколко държави.
За Бг е 2г.гаранция когато си купуваш нова кола.
За It е 5г. гаранция когато си купуваш нова кола.И пак 5г ако си купиш акумулатор от спец.магазин а не от супермаркета (там е 2 или 3г).
За Ch е 5г. гаранция когато си купуваш нова кола.( Същото като в IT)
Извод всеки сам да си направи.
Този пост е редактиран от IIVVOO: 15 декември 2018 - 16:02
#44
Публикувано 15 декември 2018 - 16:36
За около час и нещо зареждане с "модерното" устройство показваше 100%. Ще го оставя тази вечер и ще пробвам 1-2 дни какво се случва. Но съм се настроил вече за нов. Това да оставиш радиото 4-5 минути да работи след като си спрял или нещо друго да е включено и да мислиш дали ще запалиш след това - не е работа
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#45
Публикувано 15 декември 2018 - 21:24
Акумулатора отдавна е консуматив в нашите коли. Искаме екстри, ама всяка смуче точец, ерго, унищожава акумулатора с време, така че Тошко и Венци (а и други ) те посъветваха най-добре, сменявай и изобщо забрави тая тема. Акумулатора (старият), има навика да сдава, точно в най-кучия студ и точно когато най-ти трябва колата, а повярвай ми в тоя въпросен кучи студ, трудно ще намериш някой да ти даде ток...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни