За мен този акумулатор ще изкара поне още една година. Зареди го със зарядното и другата зима ще вземеш нов акумулатор.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-4175.jpg?_r=1580924702)
Акумулаторищо е то и има ли почва у нас
Started by shotgun600, 11 Mar 2018 - 19:04:09
44 replies to this topic
#31
Posted 12 December 2018 - 21:49
#32
Posted 12 December 2018 - 22:32
Здравейте,
благодаря за отговорите и отделеното време
Има една дума: "афиф". Мислите ли, че това устройство е от тях?
Мога да го взема от приятел или да заложа на налично при мен ретро устройство от време оно, което всички познаваме и принципно са доказани, че вършат работа.
Attached Files
Edited by Antoni_, 12 December 2018 - 22:35 .
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#33
Posted 13 December 2018 - 08:58
Това ще свърши работа,както и ретро зарядното,ако го следиш.Здравейте,
благодаря за отговорите и отделеното време
Има една дума: "афиф". Мислите ли, че това устройство е от тях?
Мога да го взема от приятел или да заложа на налично при мен ретро устройство от време оно, което всички познаваме и принципно са доказани, че вършат работа.
#34
Posted 13 December 2018 - 19:08
Това зарядно е доста слабичко. 24часа ще ти трябват
#35
Posted 13 December 2018 - 19:41
Преди да правите усилия за "съживяване" не е ли по-логично да направите проверка с товарна вилка и т.н. в читави магазин или сервиз?
Не е много скъпо и според "диагнозата" ще вземете оптимално решение.
След всичкото шофиране досега и различните автомобили вече прилагам просто правило за акумулаторите -
откаже ли веднъж да запали (при нормална експлоатация), на втория път направо тръгвам към магазина.
#36
Posted 14 December 2018 - 09:49
Да, направено е и е написано на предишната страница - дисплеят показваше 14.5, на загасен двигател - 12.36.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#37
Posted 14 December 2018 - 16:17
При такива показания акумулатора ти е ОК.
Въпроса е дали може да остане това показание 12,36 след студена нощ.( Когато не е палена колата дълго време)
Това сам си го провери през секретното меню преди да паднеш колата.
Акумулаторджия няма да дойде пред вас рано сутрин за да го замери.( ако не ти е приятел де)
Въпроса е дали може да остане това показание 12,36 след студена нощ.( Когато не е палена колата дълго време)
Това сам си го провери през секретното меню преди да паднеш колата.
Акумулаторджия няма да дойде пред вас рано сутрин за да го замери.( ако не ти е приятел де)
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#38
Posted 14 December 2018 - 19:15
Закачи мултицета към акумулатора преди да запалиш. При запалването ако волтажа падне под 10 разкачаш акумулатора, хвърляш го в коша и отиваш и си купуваш нов.
#39
Posted 15 December 2018 - 10:56
А ако показва 10.6V?
Вчера седя 3-4 часа паркирана и преди да запаля влезнах в секретното меню - това беше показанието. След 3-4 минутна "игра" с радиото после не успях да запаля. Днес ще го сложа да се зарежда, но все си мисля, че работата е "отекла" Ще поразгледам за акумулатори просто днес и утре.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#40
Posted 15 December 2018 - 12:44
Ъпдейт: Днес сутринта в колата на екрана показваше 11.4. Много непостоянен го раздава. Включих го да се зарежда, посвети 2-3мин на 50% и сега мига на 75%. Ще видим.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#41
Posted 15 December 2018 - 14:33
Какво чакаш да видиш, как акумулатора ще те предаде във възможно най не подходящият момент ли.?
Купи си нов, ей така, за собствено спокойствие.
Аз си купих навремето чисто нова кола с 5 години заводска гаранция на която в гаранционната карта с
големи букви пишеше че гаранцията на акумулатора е точно 2 години.
#42
Posted 15 December 2018 - 15:01
Тонка,нещата отиват на нов брат!Ъпдейт: Днес сутринта в колата на екрана показваше 11.4. Много непостоянен го раздава. Включих го да се зарежда, посвети 2-3мин на 50% и сега мига на 75%. Ще видим.
Зима идва,ако ти е на сърце купувай,ако не сложи едни кабели за даване на ток в багажника и карай до сл зима
#43
Posted 15 December 2018 - 15:57
Все още не е ясно дали е за нов акумулатор.Може да изкара още година, две или до понеделник.Какво чакаш да видиш, как акумулатора ще те предаде във възможно най не подходящият момент ли.?
Купи си нов, ей така, за собствено спокойствие.
Аз си купих навремето чисто нова кола с 5 години заводска гаранция на която в гаранционната карта с
големи букви пишеше че гаранцията на акумулатора е точно 2 години.
В понеделник вече ще има яснота.
За новите автомобили:
Имам наблюдения върху няколко държави.
За Бг е 2г.гаранция когато си купуваш нова кола.
За It е 5г. гаранция когато си купуваш нова кола.И пак 5г ако си купиш акумулатор от спец.магазин а не от супермаркета (там е 2 или 3г).
За Ch е 5г. гаранция когато си купуваш нова кола.( Същото като в IT)
Извод всеки сам да си направи.
Edited by IIVVOO, 15 December 2018 - 16:02 .
#44
Posted 15 December 2018 - 16:36
За около час и нещо зареждане с "модерното" устройство показваше 100%. Ще го оставя тази вечер и ще пробвам 1-2 дни какво се случва. Но съм се настроил вече за нов. Това да оставиш радиото 4-5 минути да работи след като си спрял или нещо друго да е включено и да мислиш дали ще запалиш след това - не е работа
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#45
Posted 15 December 2018 - 21:24
Акумулатора отдавна е консуматив в нашите коли. Искаме екстри, ама всяка смуче точец, ерго, унищожава акумулатора с време, така че Тошко и Венци (а и други ) те посъветваха най-добре, сменявай и изобщо забрави тая тема. Акумулатора (старият), има навика да сдава, точно в най-кучия студ и точно когато най-ти трябва колата, а повярвай ми в тоя въпросен кучи студ, трудно ще намериш някой да ти даде ток...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users