
Чукане в М 112 двигател
Започната от Bewolf, 11 фев 2018 - 20:46:38
78 мнения по тази тема
#46
Публикувано 26 юни 2019 - 21:51
vencislav - ееее, стига де, става дума за развиването на ЕДИН болт...
#47
Публикувано 26 юни 2019 - 22:34
Темата се развива доста добре според мен, малко се отклоняваме от "чукането в мотора", но информацията за ремъчната шайба е доста полезна. Може би в отделна тема ако се синтезира информацията да е по пригледно.. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума. За чукането в мотора ми препоръчват да сипя добавка на бардал. Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки? Този от бричка уж доста ги рекламира...
Този пост е редактиран от Малкия: 26 юни 2019 - 22:37
#48
Публикувано 26 юни 2019 - 23:29
Той рекламира Хадо, аз досега добавни не съм слагал и не мога да дам компетентно мнение
#49
Публикувано 27 юни 2019 - 12:54
. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума.
Явно няма да е Прокопи, все пак става дума за една гайка, поне да беше на SLR а то
на някаква кола която струва има няма 5-6 средни работни заплати според официалната статистика.
Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки?
Вместо добавки на колата със същия успех може да пиеш и една бира преди тръгване,
ефекта ще е един и същ, колата рязко ще си подобри качествата и живота ще е розав.
#50
Публикувано 27 юни 2019 - 16:31
Болт Венцислав, болт, не гайка, ха-ха.
Сега по сериозно - гайката има дупка, а болта стърчи един такъв.
Ако беше гайка, щях да запаля колата и да я развия/завия. Ама то най обикновен болт.
Сега по сериозно - гайката има дупка, а болта стърчи един такъв.
Ако беше гайка, щях да запаля колата и да я развия/завия. Ама то най обикновен болт.
#51
Публикувано 02 юли 2019 - 14:30
'
Намерих една интересна тема в друг форум.
https://mbworld.org/...rm-up-idle.html
Дали бихте могли да проверите при вас този клапан, когато мотора чука, дали и клапана удря. При мен е 1 към 1 с описаното, като го хвана клапана с ръка го усещам как удря, обаче шума фо чувам отдясно от мотора. Клапана е на много лесно място, зад левия фар.
#52
Публикувано 02 юли 2019 - 15:17
Темата се развива доста добре според мен, малко се отклоняваме от "чукането в мотора", но информацията за ремъчната шайба е доста полезна. Може би в отделна тема ако се синтезира информацията да е по пригледно.. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума. За чукането в мотора ми препоръчват да сипя добавка на бардал. Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки? Този от бричка уж доста ги рекламира...
Фил от бричк искаше да рекламира и нашия Клуб срещу определена сума...
... Все пак човека от това живее. Не казвам, че добаките са лоши, но аз лично не бих си налял никога в колата.
Ивестирай в оригинално масло и оригинални филтри и няма да сбъркаш.
#53
Публикувано 02 юли 2019 - 15:18
Темата там е за М272 мотора. Можеш ли да ми пратиш снимка при теб къде е този клапан. И още днес ще го проверя
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#54
Публикувано 02 юли 2019 - 16:52
Може ли да препоръчате от къде да си ги взема? Филтъра дали може да се намери целия, заедно с пласмасите и О-пръстените комплект. Тази конструкция пласмасовата с О-пръстените е доста важна за налягането на маслото, а при мен О-пръстените не бяха същите като старите.
#55
Публикувано 02 юли 2019 - 16:58
Клапана е точно зад левия фар, вижда се отгоре с невъоръжено око, изглежда по същия начин от снимките от линка. Ако се оправя с прилагането на снимки, ще го снимам.Tapatalk
#56
Публикувано 02 юли 2019 - 19:19
Намерих клапана, точно както е описано в темата чукането от двигателя е в такт с работата на клапана. Но дори при извадена буска от него продължава по същия начин да работи. Има тук в една морга една Е320 М112 2006 година, ще взема нейния клапан за проба тези дни и ще споделя за резултат. Ще проверя и какво точно прави този соленоид.
#57
Публикувано 02 юли 2019 - 19:33
Соленоида пуска бензинови пари от резервоара към двигателя. Тоест оказва влияние върху постъпващата смес в цилидрите. Когато двигателя започне да загрява, явно тогава е и момента в който налягането в резервоара се покачва, и за да не се изпуснат бензинови пари в околната среда, те се подават към двигателя.
Този вентил го има във всички двигатели и мисля, че е един и същ за 320, 350, 500, 55амг.
Четох различни неща в интернет пространството, на едно място дори пишеше, че може да се чува потропване от този вентил, но трябва да е тихо, което ме навежда на мисълта, че може това да си е нормалната му работа. Четох и статия от мерцедес, че бензин с лошо качество също може да предизвика такива потропвания, което ме навежда на мисълта за горивовъздушната смес.
#58
Публикувано 02 юли 2019 - 20:36
При оптимапна работа около 90 градуса на автомобила, работи на газ. Може би този клапан работи само при определено налягане на бензина в резервоара. Защото четох и аз че е ел. клапан за продухване на изпарения. Лично не усетих разлика в работата на колата и шума и при искарана букса на този клапан. Направих и видео, което или по-късно вечерта или утре ще кача в тубата и ще пусна линка тук. Лично аз карам двигателя вече 25к км с това чукане, даже смених и верига защото ме подведоха, че е от нея, а старата бе като нова.
#59
Публикувано 02 юли 2019 - 20:46
Хмм, вярно че ти караш на газ. Аз от скоро я имам колата и за сега на бензин карам, искам да видя колко ще ми излезе, защото не въртя много километри годишно. Може би около 6000км/год.
Значи въпреки, че караш на газ си усетил как тупка този венти в ръката ти? Любопитно...Сигурно и не държиш много бензин в резервоара?
Значи въпреки, че караш на газ си усетил как тупка този венти в ръката ти? Любопитно...Сигурно и не държиш много бензин в резервоара?
#60
Публикувано 02 юли 2019 - 20:52
В момента има около 1/4 бензин в резервоара, но дори и на газ усетих как работи, то се осеща дори и на изходящата от него тръбичка вибрацията от неговата работа. Моята е 4Матик и в града е 18/100 а извън е 12-14/100
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни