Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чукане в М 112 двигател


  • Please log in to reply
78 мнения по тази тема

#46 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 831 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 юни 2019 - 21:51

vencislav - ееее, стига де, става дума за развиването на ЕДИН болт...
  • 0

#47 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 26 юни 2019 - 22:34

Темата се развива доста добре според мен, малко се отклоняваме от "чукането в мотора", но информацията за ремъчната шайба е доста полезна. Може би в отделна тема ако се синтезира информацията да е по пригледно.. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума. За чукането в мотора ми препоръчват да сипя добавка на бардал. Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки? Този от бричка уж доста ги рекламира...

Този пост е редактиран от Малкия: 26 юни 2019 - 22:37

  • 0

#48 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2019 - 23:29

Той рекламира Хадо, аз досега добавни не съм слагал и не мога да дам компетентно мнение


  • 0

#49 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 27 юни 2019 - 12:54

. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума. 

 

Явно няма да е Прокопи, все пак става дума за една гайка, поне да беше на SLR а то 

на някаква кола която струва има няма 5-6 средни работни заплати според официалната статистика.

 

 

 Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки? 

 

Вместо добавки на колата със същия успех може да пиеш и една бира преди тръгване, 

ефекта ще е един и същ, колата рязко ще си подобри качествата и живота ще е розав.


  • 1

#50 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 831 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 27 юни 2019 - 16:31

Болт Венцислав, болт, не гайка, ха-ха.
Сега по сериозно - гайката има дупка, а болта стърчи един такъв.

Ако беше гайка, щях да запаля колата и да я развия/завия. Ама то най обикновен болт.
  • 0

#51 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 02 юли 2019 - 14:30

'

Намерих една интересна тема в друг форум. 

https://mbworld.org/...rm-up-idle.html

 

Дали бихте могли да проверите при вас този клапан, когато мотора чука, дали и клапана удря. При мен е 1 към 1 с описаното, като го хвана клапана с ръка го усещам как удря, обаче шума фо чувам отдясно от мотора. Клапана е на много лесно място, зад левия фар.


  • 0

#52 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2019 - 15:17

Темата се развива доста добре според мен, малко се отклоняваме от "чукането в мотора", но информацията за ремъчната шайба е доста полезна. Може би в отделна тема ако се синтезира информацията да е по пригледно.. Иначе аз съм ок да ми я смени колега от форума. За чукането в мотора ми препоръчват да сипя добавка на бардал. Бихте ли си казали мнението за такъв тип добавки? Този от бричка уж доста ги рекламира...

Фил от бричк искаше да рекламира и нашия Клуб срещу определена сума... 

... Все пак човека от това живее. Не казвам, че добаките са лоши, но аз лично не бих си налял никога в колата.

 

Ивестирай в оригинално масло и оригинални филтри и няма да сбъркаш. 


  • 0

#53 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2019 - 15:18

Темата там е за М272 мотора. Можеш ли да ми пратиш снимка при теб къде е този клапан. И още днес ще го проверя

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#54 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 02 юли 2019 - 16:52

Може ли да препоръчате от къде да си ги взема? Филтъра дали може да се намери целия, заедно с пласмасите и О-пръстените комплект. Тази конструкция пласмасовата с О-пръстените е доста важна за налягането на маслото, а при мен О-пръстените не бяха същите като старите.
  • 0

#55 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 02 юли 2019 - 16:58

Tapatalk

Клапана е точно зад левия фар, вижда се отгоре с невъоръжено око, изглежда по същия начин от снимките от линка. Ако се оправя с прилагането на снимки, ще го снимам.
  • 0

#56 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2019 - 19:19

Намерих клапана, точно както е описано в темата чукането от двигателя е в такт с работата на клапана. Но дори при извадена буска от него продължава по същия начин да работи. Има тук в една морга една Е320 М112 2006 година, ще взема нейния клапан за проба тези дни и ще споделя за резултат. Ще проверя и какво точно прави този соленоид.


  • 0

#57 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 02 юли 2019 - 19:33

 

Соленоида пуска бензинови пари от резервоара към двигателя. Тоест оказва влияние върху постъпващата смес в цилидрите. Когато двигателя започне да загрява, явно тогава е и момента в който налягането в резервоара се покачва, и за да не се изпуснат бензинови пари в околната среда, те се подават към двигателя. 

Този вентил го има във всички двигатели и мисля, че е един и същ за 320, 350, 500, 55амг.

Четох различни неща в интернет пространството, на едно място дори пишеше, че може да се чува потропване от този вентил, но трябва да е тихо, което ме навежда на мисълта, че може това да си е нормалната му работа. Четох и статия от мерцедес, че бензин с лошо качество също може да предизвика такива потропвания, което ме навежда на мисълта за горивовъздушната смес.


  • 0

#58 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2019 - 20:36

При оптимапна работа около 90 градуса на автомобила, работи на газ. Може би този клапан работи само при определено налягане на бензина в резервоара. Защото четох и аз че е ел. клапан за продухване на изпарения. Лично не усетих разлика в работата на колата и шума и при искарана букса на този клапан. Направих и видео, което или по-късно вечерта или утре ще кача в тубата и ще пусна линка тук. Лично аз карам двигателя вече 25к км с това чукане, даже смених и верига защото ме подведоха, че е от нея, а старата бе като нова.


  • 0

#59 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 02 юли 2019 - 20:46

Хмм, вярно че ти караш на газ. Аз от скоро я имам колата и за сега на бензин карам, искам да видя колко ще ми излезе, защото не въртя много километри годишно. Може би около 6000км/год.
Значи въпреки, че караш на газ си усетил как тупка този венти в ръката ти? Любопитно...Сигурно и не държиш много бензин в резервоара?
  • 0

#60 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2019 - 20:52

В момента има около 1/4 бензин в резервоара, но дори и на газ усетих как работи, то се осеща дори и на изходящата от него тръбичка вибрацията от неговата работа. Моята е 4Матик и в града е 18/100 а извън е 12-14/100


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни