Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на W221 S500

S500 W221

  • Please log in to reply
47 мнения по тази тема

#31 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 февруари 2018 - 09:00

Здравейте , 

забелязах, че в Силвър стар има една :
https://www.mobile.b...26&slink=61zxxo

Тази по-добре ли е ?

 

Ако ти хареса и допада като цена, оди е виж.

Това че е от първите да не ти пука, ако има пълна сервизна история.

А няма как да не е след като е упоменато в обявата, защото ако са те излъгали и го докажеш СС ще си е купят обратно за тяхна сметка, просто не е в техен интерес за такава малка сума да се излагат.

Това че на снимките изглежда вехта, може да е от телефона/апарата, като знам с какви реликви снимат едно към гьотере....

Вида може да изглежда вехт и от това че колата може да е мита само с безконтактно, което го доказват избледнелите лайсни и лак, но с желание и хубава паста ще придобие първоначалния си блясък.

Виждал съм 5г. S-ка, цялата матирана от безконтактно миене... ама там, собственика беше педант и караше хората му да е мият, мръсна не е прибираше в гаража :)

А това с гумените стелки да не ти пука, зимата и аз слагам такива върху оригиналните.

Лично ако търся подобен автомобил, бих отишъл да е видя заради сервизната история.


  • 2

logo-600-1002.png


#32 pecabum

pecabum

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 06 февруари 2018 - 10:52

Ако ти хареса и допада като цена, оди е виж.

Това че е от първите да не ти пука, ако има пълна сервизна история.

А няма как да не е след като е упоменато в обявата, защото ако са те излъгали и го докажеш СС ще си е купят обратно за тяхна сметка, просто не е в техен интерес за такава малка сума да се излагат.

Това че на снимките изглежда вехта, може да е от телефона/апарата, като знам с какви реликви снимат едно към гьотере....

Вида може да изглежда вехт и от това че колата може да е мита само с безконтактно, което го доказват избледнелите лайсни и лак, но с желание и хубава паста ще придобие първоначалния си блясък.

Виждал съм 5г. S-ка, цялата матирана от безконтактно миене... ама там, собственика беше педант и караше хората му да е мият, мръсна не е прибираше в гаража :)

А това с гумените стелки да не ти пука, зимата и аз слагам такива върху оригиналните.

Лично ако търся подобен автомобил, бих отишъл да е видя заради сервизната история.

 

Да, ако километрите са верни - супер, ако не са - много тъжно да те излъжат в официален сервиз.
Ще скоча тези дни да хвърля едно око.


  • 0

#33 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 06 февруари 2018 - 12:13

Не знам какво трябва да правиш с шофьорската седалка за да заприлича на това за 200к километра. Изглежда ми пълен абсурд, освен ако не я минаваш със шкурка всяка седмица. И само се замислете при това скапано качество на снимките как ще изглежда на живо.

 

Първо че е черна, второ тази кожа е сравнително здрава поне на допир ми изглежда така. Моята кошница на 300к километра и кой знае колко още отгоре със светъл салон е с доста по-запазена седалка, при все че не я подържам особено.


Този пост е редактиран от vonko1988: 06 февруари 2018 - 12:20

  • 0

#34 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 06 февруари 2018 - 12:31

Не знам какво трябва да правиш с шофьорската седалка за да заприлича на това за 200к километра. Изглежда ми пълен абсурд, освен ако не я минаваш със шкурка всяка седмица. И само се замислете при това скапано качество на снимките как ще изглежда на живо.

 

Първо че е черна, второ тази кожа е сравнително здрава поне на допир ми изглежда така. Моята кошница на 300к километра и кой знае колко още отгоре със светъл салон е с доста по-запазена седалка, при все че не я подържам особено.

Вонко,

има кожи и кожи, а в случая, износването което аз виждам, не е на типичното за износване от много километри място (страничната част на седалката), а на специфично място, което може да е вследствие на много неща. Отделно на това, човека може да е бил супер мърляч, да е имал 3 луди деца и т.н.

Аз също се съмнявам, че за такива пари, официалния вносител ще се излага...


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#35 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 06 февруари 2018 - 12:33

И моята седалка е тръгнала точно там, както и в средата на облегалката :)


  • 0

#36 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 06 февруари 2018 - 13:12

И моята седалка е тръгнала точно там, както и в средата на облегалката :)

Това в никакъв случай, не го прави правило за износване на седалката ;)

Зад изтриването на седалките в страничните опори, на горната и долната, има логично обяснение-всеки път като се качваш и слизаш, се търкаш в тях-просто консктруктивна особеност, еле па ако си по-голям размер, та-колкото е по-износено, толкова повече се е влизало и изилизало в тая кола и принципно, на около 300К километра започва да се захабява (говорим за висок клас кожи, слагани в Мерцедес, Ауди, БМВ, Тойота) и така хората гледат да се ориентират за километрите.

Това износване на дясната част на седалищния панел на седалката, ми говори, че или си държите там разни телефони, едри портфейли и т.н., които правят триене, или просто са Ви криви задниците (това е шега) ;)

Та така де-накратко-и все пак тя се върти... ;)


  • 2
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#37 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 февруари 2018 - 15:38

От кобура става,от кобура!Хихихи!Технически ако е на шест,другото се оправя!Козметики колкото искаш!
И пак да кажа,че не говори добре за дилъра да предлага такава мръсна кола!Това най-малко е неуважение към клиента!
  • 2

#38 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 06 февруари 2018 - 16:46

От кобура става,от кобура!Хихихи!Технически ако е на шест,другото се оправя!Козметики колкото искаш!
И пак да кажа,че не говори добре за дилъра да предлага такава мръсна кола!Това най-малко е неуважение към клиента!

Хехе, бях забравил, че сега е модерно да се носят отзаде (кобурите).

Аз като носех едно време, си ми беше страничен, но най-вече в чанта ;)

Иначе за дилъра си прав, че е несериозно, а и за салона си прав-за 1000 лева ще стане като чисто нов

 

Поздрави,


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#39 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2018 - 09:31

Ако си е носил кобура в гъза, може и да се е надрала така седалката.
Но сега по темата, за да си спестиш безсмислено ходене по дилърите - нито един от двата
автомобила не става. Никой не дава нещо хубаво за без пари. Още повече официален дилър
на марката, даже там цените винаги са завишени. И двете S класи са под всякаква критика,
тази в Силвър стар поне е дълга база с панорама и почти фул екстри.
Моят съвет е да отърсиш някой по-скъпичък екземпляр с 2-3 години по-нов.
Никога не взимай модел, произведен първите 12 месеца след появата му на пазара.
И хора, научете се, че хубавите неща струват пари. Българина обожава да пести
пари за здраве, за здравословна храна, за поддръжка на автомобил и винаги гледа да
мине тънко. Затова и някои от тези неща му излизат най-скъпо.
Успех с търсенето !


  • 0

#40 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 февруари 2018 - 12:04

Между другото да вметна, че на теория може да се намери хубава кола за малко пари. Моята е такава, поне повече от година се показва като доста добър екземпляр. А беше в долната ценова граница за модела. Вярно, малко постничка и ситуацията с предния собственик беше сложна, та съм изкарал късмет явно.

 

 

 

Ако си е носил кобура в гъза, може и да се е надрала така седалката.
Но сега по темата, за да си спестиш безсмислено ходене по дилърите - нито един от двата
автомобила не става. Никой не дава нещо хубаво за без пари. Още повече официален дилър
на марката, даже там цените винаги са завишени. И двете S класи са под всякаква критика,
тази в Силвър стар поне е дълга база с панорама и почти фул екстри.
Моят съвет е да отърсиш някой по-скъпичък екземпляр с 2-3 години по-нов.
Никога не взимай модел, произведен първите 12 месеца след появата му на пазара.
И хора, научете се, че хубавите неща струват пари. Българина обожава да пести
пари за здраве, за здравословна храна, за поддръжка на автомобил и винаги гледа да
мине тънко. Затова и някои от тези неща му излизат най-скъпо.
Успех с търсенето !

 

Въпрос - ако на Силвър Стар-ската кола с протритата от пистолет седалка километрите са реални, къде виждаш потенциални проблеми с нея?


  • 0

#41 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2018 - 14:09

Между другото да вметна, че на теория може да се намери хубава кола за малко пари. Моята е такава, поне повече от година се показва като доста добър екземпляр. А беше в долната ценова граница за модела. Вярно, малко постничка и ситуацията с предния собственик беше сложна, та съм изкарал късмет явно.

 

 

Въпрос - ако на Силвър Стар-ската кола с протритата от пистолет седалка километрите са реални, къде виждаш потенциални проблеми с нея?

Имах интерес към въпросният автомобил за евентуална препродажба в Сърбия. Обадих се на мой близък, който работи там и ми каза още по телефона, че такъв гроб не са имали досега и не си заслужава даже да се разкарвам да го гледам. Това ми беше достатъчно и не съм задълбавал в излишни питания какво и има на колата и т.н. С твоята явно си изкарал късмет, но сам казваш. че е постничка и е на над 300 к километра. Ако въпросната S класа почти фул до горе с екстри и с читава история от официален сервиз беше ок, щеше да се продаде на първата седмица, а не да виси там от миналата година, замислете се малко. Или в Силвър Стар са толкова прости, че състоянието й е като за екземпляр който струва 30 бона, ама са решили да я пуснат за 22, че да не им заема място в така или иначе празния паркинг.


  • 3

#42 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 февруари 2018 - 15:10

Ясно :D


  • 0

#43 jokomoro

jokomoro

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Honda Legend

Публикувано 12 февруари 2018 - 17:38

Според мен цените които вървят по бг дилърите за доста подвеждащи поради факта, че същите в европейските сайтове са много ама много по-различни. За да излезе този автомобил в бг за 21к лева нов внос, това означава че е купен за 8к евро, а такива цени няма. Доста изчетох за този модел, общо взето навсякъде всички казват, че е здрав ако се поддържа редовно. Ще използвам темата да попитам кой е най-скъпият ремонт който може да се наложи да се направи?. Един познат с ML ми разказа за случай в който охладителят на скоростите който се намирал в радиатора се бил пробил и върнал антифриз към скоростите. От там блокирала кутията и прецакали мотора. Да животът продължи, колата отиде в морга и сега момчето кара Опел корса и си плаща кредита от 25к лева. По мои сметки само за да ти стои в гаража този автомобил изисква 5000лв. на година за каско, данък, обслужване и нови гуми. Естествено много хора карат без каско, купуват стари гуми и не си плащат данъците. По мои наблюдения частите заместители струват толкова колкото са тези на Пасат. Тук идва моментът кой майстор ще се учи на твоята кола, защото тези които са научени вече вземат толкова колкото в оторизираните сервизи.


Този пост е редактиран от jokomoro: 12 февруари 2018 - 17:53

  • 0

#44 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 12 февруари 2018 - 17:51

W221 е с около 30 процента по-скъп за подръжка от моя автомобил, така съм го смятал. Това говорим ако е супер запазен и не ти се налага да правиш скъпи ремонти. 5000лв на година ти е минимума ако нямаш сериозни проблеми. Каско сложи 1300, данък 500-600лв за този мотор(до тука имаш 2). Обслужване ти е към 500лв. До тук станаха 2500. Ако си купиш гуми за ес-ката - още 1500-2000лв(хайде гуми ще си купиш веднъж на 3-4 години два чифта тоест средно през година). И останаха около 500лв за евентуални ремонти или смяна на това онова, което е нищожно малко. Трябва да видя колко пари съм дал за CLS-а предната година, но моята кола не е правила проблеми.

 

Хеле пък ако стане нещо такова да изпуши мотора или скоростите, ужас. При ес-ката бих сложил и средно по 1-2 възглавници да се рециклират на година.


  • 0

#45 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2018 - 11:40

Имах такава S класа точно 1 година. Купих я на 30 Октомври и я продадох 1 година по-късно пак на 30 октомври. Годината беше 2014та ако не се лъжа, а положението следното - колата беше в състояние 9 от 10. Платих за нея 15 000 ЕUR , тогава беше добра цена. S320 CDI. 5 месеца след закупуването й ме удари таксиметров шофьор, правещ забранен обратен завой на доста голям булевард. Удар отпред в дясно - за смяна фар, капак, броня, десен халоген, десен калник. Предна дясна гума беше изместена с около 4-5 см по-назад. По двигателя и радиаторите щети нямаше.
Колата имаше каско и я оставих в сервиз на застраховател ПРИ ПОЗНАТИ Чаках 65 дни.... и след като я взех филмите започнаха - еърматика изпускаше когато си поиска. Ходих при Петко, при Иво в Ивайджет, в Балканстар. Дадох около 8000 лв и никой не можеше да ми обясни, защо колата ми 10 дни е ок, 2 дни е клекнала. или 1 ден е ок, вечерта кляка за 4 часа и пак се оправя. рециклирах възглавници, носачи, компресор на еърматик, после купувах нови и пак същия х*й. В Балкан Стар ми взимаха по 196 лв за реглаж, като ми се е случвало тй да отнема 7 часа и след като си взема колата да я връщам за рекламация, понеже и това не беше направено като хората. От там ми предложиха да сменям какви ли не части по метода на изключването, за да се оправи цитирам "евентуално" проблема. В един моемент ми писна и година по-късно я дадох за 22 000 лв. С ремонтите, гумите, каското и парите, които загубих за една година (нервите няма да ги споменавам) бях назад със сума надвишаваща 50% от цената на колата. Мой приятел има същата, кара я вече 3та година и досега е рециклирал два амортесьора (700-800лв общо) и е сменял масла, филтри и накладки. Така че си правете сметката преди да купите такава кола, защото не се знае какво може да се случи. 


  • 4





Also tagged with one or more of these keywords: S500, W221

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни