Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуба на мощност след кикдаун


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2018 - 23:09

Турбото как е. Да не си счупил перка?


  • 0

#17 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 02 февруари 2018 - 01:29

Турбото как е. Да не си счупил перка?

 

Или да е блокирало?

Пробвай без да слагаш маркуча след турбото. Другите ги сложи на място и запали. Може да бръкнеш в турбината и да провериш как се върти оста, има ли луфтове аксиални или радиални.....


  • 0

#18 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 02 февруари 2018 - 07:19

Или да е блокирало?
Пробвай без да слагаш маркуча след турбото. Другите ги сложи на място и запали. Може да бръкнеш в турбината и да провериш как се върти оста, има ли луфтове аксиални или радиални.....

Когато започнах проверката, започнах първо с турбото. Според мен си има нормален луфт, няма счупени перки. Запалих я без закачени маркучи,върти си безпроблемно духа си от маркуча след турбото. Духа и от към другия край на интеркулера,но без закачен маркуч към ЕГР-а. Нз но ЕГР-а го къснах 24ч в бензин, преди това го пръсках с ЕГР-а клийнър спрей.Довечера ще пробвам да направя байпас на интеркулера, ако не съм успял да го изчистя добре ще си проличи дс ли е от него.Почвам да се предавам да я нося на майстор колкото и да не ми се иска, защото съм вдигнал ръце.
  • 0

#19 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 02 февруари 2018 - 08:23

Да нямаш “качествен” ремап и да са объркали леко електрониката?


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#20 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 02 февруари 2018 - 15:48

Да нямаш “качествен” ремап и да са объркали леко електрониката?
Колата няма ремап поне в моите ръце, преди това какво е ставало нз, но според мен няма.

Sent from my iPhone X using Tapatalk


  • 0

#21 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 02 февруари 2018 - 16:52

Когато започнах проверката, започнах първо с турбото. Според мен си има нормален луфт, няма счупени перки. Запалих я без закачени маркучи,върти си безпроблемно духа си от маркуча след турбото. Духа и от към другия край на интеркулера,но без закачен маркуч към ЕГР-а. Нз но ЕГР-а го къснах 24ч в бензин, преди това го пръсках с ЕГР-а клийнър спрей.Довечера ще пробвам да направя байпас на интеркулера, ако не съм успял да го изчистя добре ще си проличи дс ли е от него.Почвам да се предавам да я нося на майстор колкото и да не ми се иска, защото съм вдигнал ръце.

 

Щом духа след кулера, значи има някаква проходимост. Опитай с разкачен маркуч от EGR-а да форсираш мотора. Вземи си помощник да подава газ, а ти провери има ли някаква сила нагнетения от турбото въздух. По лесно ще е отколкото да се мъчиш да правиш байпас на кулера. Възможно е съединението да се е разложило и когато турбото не надува (празен ход на мотора), да му се слепват стените в следствие на всмукването от двигателя. Знам че звучи странно, но все пак.....знае ли човек къде се крие зайчето?


  • 1

#22 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 02 февруари 2018 - 21:36

Така или иначе неуспях да направя байпас.Разкачих маркуча от турбото и закачих този към ЕГР-а и маркуча пак се засмука.
Пробвахме да подам директно вакум към егр като не преминава през електромагнита и ЕГР-а си действаше доста повече отколкото вързан в нормална за него работа. Немога да разбера причината за засмукването на маркуча.
  • 0

#23 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 02 февруари 2018 - 21:38

Щом духа след кулера, значи има някаква проходимост. Опитай с разкачен маркуч от EGR-а да форсираш мотора. Вземи си помощник да подава газ, а ти провери има ли някаква сила нагнетения от турбото въздух. По лесно ще е отколкото да се мъчиш да правиш байпас на кулера. Възможно е съединението да се е разложило и когато турбото не надува (празен ход на мотора), да му се слепват стените в следствие на всмукването от двигателя. Знам че звучи странно, но все пак.....знае ли човек къде се крие зайчето?

Минах я тая игра още преди два дена след измиването на кулера с бензин трябваше да продухам добре преди да сложа маркуча към ЕГР-а и духаше сериозно. Принципно не работя сам върхо колата ди и винаги имам човек до себе си. Та този човек каза че си духа стабилно от турбината
  • 0

#24 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2018 - 21:51

То тоя мотор няма ли вихрови клапи във всмукателния колектор. Те в какво състояние са и да не са в затворено положение?


  • 0

#25 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 03 февруари 2018 - 07:47

То тоя мотор няма ли вихрови клапи във всмукателния колектор. Те в какво състояние са и да не са в затворено положение?

Доколкото знам има вихрови клапи, но по горе в постовете имаше колега, който твърдеше, че няма да е от тях .Затова и не са гледани, а там достъпа е труден зада проверя моторчето и лоста който движи клапите в какво състояние е.

Този пост е редактиран от Ivo Simeonov: 03 февруари 2018 - 07:47

  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 февруари 2018 - 08:19

Аз не мога да си обясня как вихровите клапи могат да са причина за сплескване на маркуча преди ЕГР-а.Чисто физически.
  • 0

#27 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 03 февруари 2018 - 12:47

Аз не мога да си обясня как вихровите клапи могат да са причина за сплескване на маркуча преди ЕГР-а.Чисто физически.

Нямам идея, затова се допитвам до вас.Вчера навързах цялата турбо система да си е както трябва. Единственото което направих е, че откачих маркуча от турбото и запалихме колата и маркуча който е към ЕГР-а отново се сви по незнайни причини. Дилемата е голяма.
  • 0

#28 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 03 февруари 2018 - 15:06

Нямам идея, затова се допитвам до вас.Вчера навързах цялата турбо система да си е както трябва. Единственото което направих е, че откачих маркуча от турбото и запалихме колата и маркуча който е към ЕГР-а отново се сви по незнайни причини. Дилемата е голяма.

Смени го тоя пусти кашкавален маркуч.....дори и само за пробата.... Пък и кулера може да смениш нищо че си го измил.

Защо не откачиш маркуча от другата му страна, която е към кулера, да го закопчееш към колектора и да запалиш. Да видим пък тогава какво се получава. Чак такова съпротивление да оказва кулера...не ми се вярва, но колко му е да се е разпаднал вътрешно и да подпира въздуха....Вече какво ли не ми минава през ум....


  • 0

#29 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 04 февруари 2018 - 08:39

Освен този маркуч да е дал фира, малко неща останаха дето не си проверил. Вземи за проба от някъде, в кулера няма какво да гледаш повече щом си го чистил. Ако пак се държи така, сваляш и турбината за преглед в сервиз за такива.
  • 0

#30 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 05 февруари 2018 - 11:55

Цялата работа май ще излезе в турбото, леко запиране на перките и недостатъчен дебит на въздух и затова маркуча де засмуква.
Сега сагата е следната рециклиране на турбо с нова средна част 6м гаранции или турбо втора употреба.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни