Турбото как е. Да не си счупил перка?

Загуба на мощност след кикдаун
Започната от Ivo Simeonov, 28 яну 2018 - 20:17:11
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 февруари 2018 - 23:09
#17
Публикувано 02 февруари 2018 - 01:29
Турбото как е. Да не си счупил перка?
Или да е блокирало?
Пробвай без да слагаш маркуча след турбото. Другите ги сложи на място и запали. Може да бръкнеш в турбината и да провериш как се върти оста, има ли луфтове аксиални или радиални.....
#18
Публикувано 02 февруари 2018 - 07:19
Когато започнах проверката, започнах първо с турбото. Според мен си има нормален луфт, няма счупени перки. Запалих я без закачени маркучи,върти си безпроблемно духа си от маркуча след турбото. Духа и от към другия край на интеркулера,но без закачен маркуч към ЕГР-а. Нз но ЕГР-а го къснах 24ч в бензин, преди това го пръсках с ЕГР-а клийнър спрей.Довечера ще пробвам да направя байпас на интеркулера, ако не съм успял да го изчистя добре ще си проличи дс ли е от него.Почвам да се предавам да я нося на майстор колкото и да не ми се иска, защото съм вдигнал ръце.Или да е блокирало?
Пробвай без да слагаш маркуча след турбото. Другите ги сложи на място и запали. Може да бръкнеш в турбината и да провериш как се върти оста, има ли луфтове аксиални или радиални.....
#19
Публикувано 02 февруари 2018 - 08:23
Да нямаш “качествен” ремап и да са объркали леко електрониката?
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#20
Публикувано 02 февруари 2018 - 15:48
Да нямаш “качествен” ремап и да са объркали леко електрониката?
Колата няма ремап поне в моите ръце, преди това какво е ставало нз, но според мен няма.
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#21
Публикувано 02 февруари 2018 - 16:52
Когато започнах проверката, започнах първо с турбото. Според мен си има нормален луфт, няма счупени перки. Запалих я без закачени маркучи,върти си безпроблемно духа си от маркуча след турбото. Духа и от към другия край на интеркулера,но без закачен маркуч към ЕГР-а. Нз но ЕГР-а го къснах 24ч в бензин, преди това го пръсках с ЕГР-а клийнър спрей.Довечера ще пробвам да направя байпас на интеркулера, ако не съм успял да го изчистя добре ще си проличи дс ли е от него.Почвам да се предавам да я нося на майстор колкото и да не ми се иска, защото съм вдигнал ръце.
Щом духа след кулера, значи има някаква проходимост. Опитай с разкачен маркуч от EGR-а да форсираш мотора. Вземи си помощник да подава газ, а ти провери има ли някаква сила нагнетения от турбото въздух. По лесно ще е отколкото да се мъчиш да правиш байпас на кулера. Възможно е съединението да се е разложило и когато турбото не надува (празен ход на мотора), да му се слепват стените в следствие на всмукването от двигателя. Знам че звучи странно, но все пак.....знае ли човек къде се крие зайчето?
#22
Публикувано 02 февруари 2018 - 21:36
Така или иначе неуспях да направя байпас.Разкачих маркуча от турбото и закачих този към ЕГР-а и маркуча пак се засмука.
Пробвахме да подам директно вакум към егр като не преминава през електромагнита и ЕГР-а си действаше доста повече отколкото вързан в нормална за него работа. Немога да разбера причината за засмукването на маркуча.
Пробвахме да подам директно вакум към егр като не преминава през електромагнита и ЕГР-а си действаше доста повече отколкото вързан в нормална за него работа. Немога да разбера причината за засмукването на маркуча.
#23
Публикувано 02 февруари 2018 - 21:38
Минах я тая игра още преди два дена след измиването на кулера с бензин трябваше да продухам добре преди да сложа маркуча към ЕГР-а и духаше сериозно. Принципно не работя сам върхо колата ди и винаги имам човек до себе си. Та този човек каза че си духа стабилно от турбинатаЩом духа след кулера, значи има някаква проходимост. Опитай с разкачен маркуч от EGR-а да форсираш мотора. Вземи си помощник да подава газ, а ти провери има ли някаква сила нагнетения от турбото въздух. По лесно ще е отколкото да се мъчиш да правиш байпас на кулера. Възможно е съединението да се е разложило и когато турбото не надува (празен ход на мотора), да му се слепват стените в следствие на всмукването от двигателя. Знам че звучи странно, но все пак.....знае ли човек къде се крие зайчето?
#24
Публикувано 02 февруари 2018 - 21:51
То тоя мотор няма ли вихрови клапи във всмукателния колектор. Те в какво състояние са и да не са в затворено положение?
#25
Публикувано 03 февруари 2018 - 07:47
Доколкото знам има вихрови клапи, но по горе в постовете имаше колега, който твърдеше, че няма да е от тях .Затова и не са гледани, а там достъпа е труден зада проверя моторчето и лоста който движи клапите в какво състояние е.То тоя мотор няма ли вихрови клапи във всмукателния колектор. Те в какво състояние са и да не са в затворено положение?
Този пост е редактиран от Ivo Simeonov: 03 февруари 2018 - 07:47
#26
Публикувано 03 февруари 2018 - 08:19
Аз не мога да си обясня как вихровите клапи могат да са причина за сплескване на маркуча преди ЕГР-а.Чисто физически.
#27
Публикувано 03 февруари 2018 - 12:47
Нямам идея, затова се допитвам до вас.Вчера навързах цялата турбо система да си е както трябва. Единственото което направих е, че откачих маркуча от турбото и запалихме колата и маркуча който е към ЕГР-а отново се сви по незнайни причини. Дилемата е голяма.Аз не мога да си обясня как вихровите клапи могат да са причина за сплескване на маркуча преди ЕГР-а.Чисто физически.
#28
Публикувано 03 февруари 2018 - 15:06
Нямам идея, затова се допитвам до вас.Вчера навързах цялата турбо система да си е както трябва. Единственото което направих е, че откачих маркуча от турбото и запалихме колата и маркуча който е към ЕГР-а отново се сви по незнайни причини. Дилемата е голяма.
Смени го тоя пусти кашкавален маркуч.....дори и само за пробата.... Пък и кулера може да смениш нищо че си го измил.
Защо не откачиш маркуча от другата му страна, която е към кулера, да го закопчееш към колектора и да запалиш. Да видим пък тогава какво се получава. Чак такова съпротивление да оказва кулера...не ми се вярва, но колко му е да се е разпаднал вътрешно и да подпира въздуха....Вече какво ли не ми минава през ум....
#29
Публикувано 04 февруари 2018 - 08:39
Освен този маркуч да е дал фира, малко неща останаха дето не си проверил. Вземи за проба от някъде, в кулера няма какво да гледаш повече щом си го чистил. Ако пак се държи така, сваляш и турбината за преглед в сервиз за такива.
#30
Публикувано 05 февруари 2018 - 11:55
Цялата работа май ще излезе в турбото, леко запиране на перките и недостатъчен дебит на въздух и затова маркуча де засмуква.
Сега сагата е следната рециклиране на турбо с нова средна част 6м гаранции или турбо втора употреба.
Сега сагата е следната рециклиране на турбо с нова средна част 6м гаранции или турбо втора употреба.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни