Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загуба на мощност след кикдаун


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 05 February 2018 - 13:35

Цялата работа май ще излезе в турбото, леко запиране на перките и недостатъчен дебит на въздух и затова маркуча де засмуква.
Сега сагата е следната рециклиране на турбо с нова средна част 6м гаранции или турбо втора употреба.

Аз бих рециклирал или ново.
  • 0

#32 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 05 February 2018 - 15:45

Нека първо да го проверят и почистят, много пъти само това правят, обаче на клиента го представят като рециклирано.

Ти вече си имаш втора употреба, за какво ти е още едно? :)


  • 0

#33 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 06 February 2018 - 08:42

Аз бих рециклирал или ново.

+1


  • 0

#34 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 06 February 2018 - 23:50

И така сагата вече приключи. Сложих втора употреба турбо всичко точно до момента в който маркуча се засмука отново. Почнаха се пак едни псувни и майки до девето коляно. Почвам да търся маркучи от вик 50мм и правим байпас на кулера и ооооо имаме турбо,духа яко маркуча не се свива и колата 6 точки.Почваме с драмата в кулера яко чистене, киснене с джантол подсушаване,продухване и проба. Както казвам щом всичко завършва добре усмивката се връща на лицето.Колата е оправена, остана само да върна бронята на място.
Благодаря на всички които се отзоваха.

П.с Ако някой му се наложи да рециклира турбо,средна част с настройка и проверка е между 450-550 лв според средната част в почти цяла България.
  • 0

#35 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 07 February 2018 - 09:13

Добре е че вече е ясно кой е главния заподозрян за проблема. И какво излезе от кулера по време на процедурите?


  • 0

#36 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 07 February 2018 - 10:23

Използвах джантол препарат за алуминиеви джанти.Разтваря се 1:10 или 1:20, накисва се и после премиване с вода,ако някой иска може и водоструйка. Просто всичко кипва и излиза пяна с мизерия, няма нещо голямо изпаднало поне неуспях да видя, но е чист вече.

Edited by Ivo Simeonov, 07 February 2018 - 10:24 .

  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users