Здравейте колеги.Колата е C220 143 k.с 2002 автомат.Днес след опит да изпреваря с натискане на педала и кикдауването колата загуби мощност и изписа на борд таблото еl. power control visit workshop,а педала на газта изобщо не функционираше да правя кикдаун или да набера малко по-бързо.След изгасяне на колата и стартирането и няма изписана грешка на таблото.Колата няма тяга и неможе да набира добре,а при рязко натискане на педала колата се замисля и започва да набира малко по осезаемо след 3000 оборота,но няма кикдаун.Колата я закачихме на диагностика Delphi излязоха грешките:
Р1222 - Датчик 1 стойност на педала
Р0100 - Уред за измерване на въздушната маса (горещ слой)
Р1470 - Регулатор на налягането на турбото
Грешките са изтрити и няма помен от тях,но колата е в същото положение.Размених клапаните на ЕГР-а с този на вакумното управление,но резултата е същия и няма нова грешка.Колата на място се форсира до 2000 об ,а от 2000 до 2500 има едно претрисане и след 3000 об колата се поизчиства и се форсира добре,но искам ли да натиска рязко и да направя кикдаун излиза пак грешка в педала и изписва на таблото el power control visit workshop.В движение колата се кара спокойно до 2000 об и е тромава,но ако искам да я натиска малко или повече е мудна и няма тяга.Акумулатора го откачихме за евентуално изчистване,но пак няма резултат.Тази вечер излизах и правих опити отново,колата от 10 пъти да набере както трябва го направи 2-3 пъти,а през останалото време все едно колата няма турбо има замисляне и след това се усеща леко вървене,но не такова каквото трябва да е.
Поразчетохме се с един приятел и стигаме до консенсуса,че проблема може да се свежда от смукателния колектор и прословутите клапи.
Моля ако някой е имал сходен или същия проблем да помогне,че без кола не се седи и да се почва да се действа по нея.