Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загуба на мощност след кикдаун


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 28 January 2018 - 20:17

Здравейте колеги.Колата е C220 143 k.с 2002 автомат.Днес след опит да изпреваря с натискане на педала и кикдауването колата загуби мощност и изписа на борд таблото еl. power control visit workshop,а педала на газта изобщо не функционираше да правя кикдаун или да набера малко по-бързо.След изгасяне на колата и стартирането и няма изписана грешка на таблото.Колата няма тяга и неможе да набира добре,а при рязко натискане на педала колата се замисля и започва да набира малко по осезаемо след 3000 оборота,но няма кикдаун.Колата я закачихме на диагностика Delphi  излязоха грешките:

Р1222 - Датчик 1 стойност на педала

Р0100 - Уред за измерване на въздушната маса (горещ слой)

Р1470 - Регулатор на налягането на турбото

Грешките са изтрити и няма помен от тях,но колата е в същото положение.Размених клапаните на ЕГР-а с този на вакумното управление,но резултата е същия и няма нова грешка.Колата на място се форсира до 2000 об ,а от 2000 до 2500 има едно претрисане и след 3000 об колата се поизчиства и се форсира добре,но искам ли да натиска рязко и да направя кикдаун излиза пак грешка в педала и изписва на таблото el power control visit workshop.В движение колата се кара спокойно до 2000 об и е тромава,но ако искам да я натиска малко или повече е мудна и няма тяга.Акумулатора го откачихме за евентуално изчистване,но пак няма резултат.Тази вечер излизах и правих опити отново,колата от 10 пъти да набере както трябва го направи 2-3 пъти,а през останалото време все едно колата няма турбо има замисляне и след това се усеща леко вървене,но не такова каквото трябва да е.

Поразчетохме се с един приятел и стигаме до консенсуса,че проблема може да се свежда от смукателния колектор  и прословутите клапи.

Моля ако някой е имал сходен или същия проблем да помогне,че без кола не се седи и да се почва да се действа по нея.


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 28 January 2018 - 20:54

Ако сте я гледали с Делфито само ще се чешете по главите,трябва Стар


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#3 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 28 January 2018 - 21:20

Отново виждам проблем с педала за газ........ Прочетете я с каквото трябва пък да видим.


  • 0

#4 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 January 2018 - 08:34

Добро утро. Тази сутрин ново 20.Маркуча който влиза в ЕГР-а беше залепнал все едно нещо го е присмукал. Някакви идеи
  • 0

#5 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 January 2018 - 11:07

Добро утро. Тази сутрин ново 20.Маркуча който влиза в ЕГР-а беше залепнал все едно нещо го е присмукал. Някакви идеи

Да добавя, че при подаване на газ маркуча който влиза в ЕГР-а се свива. Смъкнах го няма спукано по негова здрав си е.
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2018 - 12:27

Той е здрав,за това се свива.Явно имаш нещо запушено назад и би трябвало колата да не върви.Може да се окаже че проблема не е в педала на газта.
Трябва да се разглобява и гледа.Може и да опиташ от турбота да надуваш през щуцер системата.Някой клапан да е останал в затворено положение?
  • 0

#7 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 January 2018 - 12:45

Той е здрав,за това се свива.Явно имаш нещо запушено назад и би трябвало колата да не върви.Може да се окаже че проблема не е в педала на газта.
Трябва да се разглобява и гледа.Може и да опиташ от турбота да надуваш през щуцер системата.Някой клапан да е останал в затворено положение?

Я ми поясни малко. Констатирахме с едно приятелче,за вихровите клапи в смукателния колектор според него са блокирали и колата няма откъде да вземв въздух и затова засмуква маркуча преди ЕГР-а. Защото откачах маркуча отгоре и от него надолу не се усеща да дърпа както и отгоре към ЕГР-а също.
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2018 - 14:18

Според мен няма логика вихровите клапи да са виновни,дори да са блокирали те не затапват колектора така че да сплесква маркуч.Освен това въздуха идва от посока турбото към всмукателен колектор.За да се сплеска маркуча трябва да има нещо запушено назад към кулер,турбо(образно казано)и при работата си двигателя да засмуче.
  • 0

#9 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 January 2018 - 14:40

Според мен няма логика вихровите клапи да са виновни,дори да са блокирали те не затапват колектора така че да сплесква маркуч.Освен това въздуха идва от посока турбото към всмукателен колектор.За да се сплеска маркуча трябва да има нещо запушено назад към кулер,турбо(образно казано)и при работата си двигателя да засмуче.

След турбото е входа на интеркулера от там другата страна е изхода на кулера влиза маркуча който буквалния се вакумира и след това е ЕГР-а и смукателния колектор. Ако бъркам ме поправи.
  • 0

#10 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 January 2018 - 21:31

Тази вечер смъкнах всичко що е турбо пътища.Запалих колата и колата има форсиране както преди.Интересно е,че маркучите са леко омаслени,но не са запушени или нещо друго.В момента си мисля,че проблема идва от интеркулера защото при извадени тръби без достъп до него турбината си върти и завихря добре и няма проблем с форсирането.Вярно е,че турбината не е под товар и е възможно да е и от нея,но все още съм без конкретен отговор.Някой може ли да сподели как се смъква кулера,че се пулих 30 мин и неуспях.

Някой с някаква идея?


Edited by Ivo Simeonov, 29 January 2018 - 21:33 .

  • 0

#11 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 30 January 2018 - 07:40

Трябва да свалиш бронята и тогава ще имаш достъп до кулера. Защо не провериш какво е положението с въздушния филтър? Може да е "налапала" я вестник, я найлонова чантичка.....


  • 0

#12 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 30 January 2018 - 10:02

Трябва да свалиш бронята и тогава ще имаш достъп до кулера. Защо не провериш какво е положението с въздушния филтър? Може да е "налапала" я вестник, я найлонова чантичка.....

Филтъра с кутията го смъквам за Н-ти път и нищо и няма.Бронята е денонтирана от колата още вчера,но нз как да смъкна самия интеркулер защото има 4 водача, като горните са тип кука но закривени единия наляво другия надясно. Гледах за щипки,гледах за болтове но без успех. Дайте идея как да го сваля и с какво да го почистя отвърее без да се повреди нещо.
  • 0

#13 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 30 January 2018 - 13:27

Долните два "водача" са тип щипка. Като натиснеш от долу на горе се откопчава от водния радиатор. Накланяш долната част на кулера напред ( по посока на движение на колата ) и го изнизваш същевременно надолу. Малко трудничко става разкопчаването, но не е нещо страшно. Почисти хубаво и ще видиш зъбчетата на щипките.

Чудно ми е какво ще се е случило в кулера, че да не може да преминава въздух.... и как е оцелял маркуча от турбото към кулера?!???!?  :dontknow


  • 0

#14 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 30 January 2018 - 14:20

Долните два "водача" са тип щипка. Като натиснеш от долу на горе се откопчава от водния радиатор. Накланяш долната част на кулера напред ( по посока на движение на колата ) и го изнизваш същевременно надолу. Малко трудничко става разкопчаването, но не е нещо страшно. Почисти хубаво и ще видиш зъбчетата на щипките.
Чудно ми е какво ще се е случило в кулера, че да не може да преминава въздух.... и как е оцелял маркуча от турбото към кулера?!???!? :dontknow

Днес като се прибера ще огледам отново и ще направя друг тест и ще смъкна да го почистя.Нямам идея каквото се случи и за мен е необяснимо, че грешки сега няма а колата е удошена.
  • 0

#15 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 01 February 2018 - 23:04

5 дена драми и все още съм в нищото.Чистих ЕГР-а,свалях кулер чистих и него,но без резултат.Всички турбо пътища са проверени за спукано или проблем по тях>Въртях и двата вакумни клапана през турбото и те си държат лоста - клапана за турбото.При разкачен турбо маркуч от горния край само където влиза в егр-а колата си се форсира без никакви проблеми,но в момента в който сложа маркуча и даже няма нужда се за закопчава той се засмуква,колата заглъхва,неможе да се форсира или само до 2500 с мъка.Просто не и достига кислород или въздух нз точно как да се изразя.Отчаях се прекалено много,все си мислех,че ще успея да я оправя,но за жалост неуспях.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users