Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Духа само топло ?W124 300D


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2007 - 20:16

Ходих при електричара и се оказа студена споика на дясната врътка, тук съм заснел как се разглобява целият електронен модул на парното.
След като се свали модул от колата:
1. Свалят се "светлоотразителни лещи".
2. Свалят се лява и дясна врътка с по две болчета и две пластмасови чопчета, издърпват се странично.
3. Сваля се преден панел, само на пластмасови щипки.
4. Отвивата се четири болта, които държат електронната платка.
5. Освобождават се четири пластмасови чопчета откъм гърба на модула, които държат електронния куплунг.
6. Изважда се платката, като се освободят четири пластмасови чопчета (картина 8 )
7. Електричар
П.С. Внимавай за пластмасовите чопове, ако се счупат.......
Дано съм бил полезен, мисля че ако направиш това може да се разминеш с доста парички!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1.JPG   157,6K   72 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2_back.JPG   163,14K   56 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3.JPG   178,14K   57 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4.JPG   168,17K   54 Брой сваляния
  • Прикачен файл  5.JPG   148,1K   53 Брой сваляния
  • Прикачен файл  6.JPG   170,04K   52 Брой сваляния
  • Прикачен файл  7.JPG   169,03K   55 Брой сваляния
  • Прикачен файл  8.JPG   168,79K   63 Брой сваляния
  • Прикачен файл  9.JPG   152,15K   56 Брой сваляния
  • Прикачен файл  10.JPG   168,11K   52 Брой сваляния
  • Прикачен файл  11.JPG   175,34K   53 Брой сваляния

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#17 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 26 март 2007 - 20:57

Мерси много за отчета, колега :icon_welldone:
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#18 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2007 - 21:07

Ходих при електричара и се оказа студена споика на дясната врътка, тук съм заснел как се разглобява целият електронен модул на парното.
След като се свали модул от колата:
1. Свалят се "светлоотразителни лещи".
2. Свалят се лява и дясна врътка с по две болчета и две пластмасови чопчета, издърпват се странично.
3. Сваля се преден панел, само на пластмасови щипки.
4. Отвивата се четири болта, които държат електронната платка.
5. Освобождават се четири пластмасови чопчета откъм гърба на модула, които държат електронния куплунг.
6. Изважда се платката, като се освободят четири пластмасови чопчета (картина 8 )
7. Електричар
П.С. Внимавай за пластмасовите чопове, ако се счупат.......
Дано съм бил полезен, мисля че ако направиш това може да се разминеш с доста парички!



Мерси много това е супер полезно, ако беше светло още сега щях да отида до паркинга и да я разглобя, утре това ще ми е първата задача. Явно проблема си е баш от там, ще го разглобя и ще пиша и снимам какво съм видял.
  • 0

#19 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 27 март 2007 - 12:50

To и аз имам същия проблем, само че при мен (на 190ка) проблема е друг, просто зад врътката една пластмаска се е счупила и врътката си ми се върти просто, без да стига до управлението....и ми духа само топло отдясно... :)
  • 0
Публикувано изображение

#20 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2007 - 09:39

Поиграх си вчера, свалих тази платка, прегледах я, но нищо не открих което да изглежда повредено тоест разпоено, но за всеки случай поднових тук там спойката но нямаше резултат и днес ще пообиколя малко по ул. "Симеон" и по другите морги и араби за да потърся нова платка. Ето я моята:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#21 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 януари 2008 - 19:36

Нормално е, ако си натиснал ЕС бутона (тогава не духа от средните дюзи) и си намалил отоплението на MIN (за да духа отзад студено).
При натиснат Defrost, също няма да духа от средните дюзи, но иначе автоматично прави жега.
Ако не се влияе от копчетата, кофти...



Митко,не е точно така както го описваш.
Просто температурното копче е на МАХ и съм на ЕС опция и отзад духа студено.
До сега май не е духало топло.
  • 0

#22 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 27 януари 2008 - 12:09

Това е решението. Или нов модул, но е доста $$$.




сега от думите на само дизел излиза че този диод е причината
той е ценеров диод и служи да стабилизира напрежението на 18 волта!
но всеки такъв има определен ток на комсумация ! и трябва да се внимава! иначе пак ще изгори ! а това че е за 18волта не е беда
аз съм нов и не съмотварял нищо по моя мер! зависи от местото дали ще позволи преработка всмисъл да се замести диода с други 2 !
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#23 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 28 януари 2008 - 13:31

сега от думите на само дизел излиза че този диод е причината

Имах предвид по-скоро самата платка, не специално и единствено диода.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#24 NecromanZer

NecromanZer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 07 юли 2008 - 12:27

И аз имам един вапрос. Проблема ми е същия климатика духа само топло от ляво или от дясно а посредата студено. Но това се получава само след второто или третото запалване на двигателя за деня. Сутрин когато запаля колата климатика работи на 6 но след като угася колата и запаля отново духа само топло! Значи клапите ми донякаде работят но какъв може да бъде проблема ????? за да работят само от време на време и то само когато двигателя е студен.!?
  • 0

#25 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 юли 2008 - 23:03

И аз имам един вапрос. Проблема ми е същия климатика духа само топло от ляво или от дясно а посредата студено. Но това се получава само след второто или третото запалване на двигателя за деня. Сутрин когато запаля колата климатика работи на 6 но след като угася колата и запаля отново духа само топло! Значи клапите ми донякаде работят но какъв може да бъде проблема ????? за да работят само от време на време и то само когато двигателя е студен.!?



когато направи проблема пак, провери дали клапанчетата не са заяли. първо дай ухо дали цъкат, ако не цъкат, дай им 12V направо от батерията, ако цъкнат, значи управлението се е скапало, ако не цъкнат--за почистване и отваряне са
  • 0

#26 Tyto

Tyto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Формула1, Лов
  • Автомобил:
    MB W124 1985-1994
    LR DiscoI 1996

Публикувано 07 септември 2009 - 10:34

Колеги, то тя темата е малко отминала, но аз също имах точно такъв проблем и решението се оказа направо елементарно.
Да уточня, проблемът е, че духа постоянно топло, независимо дали е пуснат или спрян вентилатора.
Бях правил "ремонт" на горния плафон с лампата и ключа за люка и го бях свалил (естествено люка не проработи повече, но това е друга тема...)
Там има и едно маркуче което влиза някъде...
Когато това маркуче го поставих намястото му, всичко се оправи, т.е. не духаше топло (при врътки на синьо...) Пробвах и го махнах - в резултат врътките сякаш се изключиха и започна пак да си духа само топло, без значение в какво положение са....
Странна работа, но може и Вашите проблеми да са от това маркуче... Успех!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни