Проблем с ключалка W203
Started by Mihailov, 24 Jan 2018 - 10:43:27
35 replies to this topic
#31
Posted 02 November 2019 - 13:18
Благодаря! Ще я карам понеделник и ще пиша какво е било.
#32
Posted 04 November 2019 - 16:51
Проблема е установен - счупен палец на дръжката на вратата - оказа се много често срещан проблем и има защо. Палеца едно че е от нещо като месинг, но и профилът му е такъв, че в средата е дебел около 2мм. Страшна тъпотия, това е някаква маркетингова мисъл, не вярвам да има толкова тъпи инженери.
Проблемът е че палецът накрая е с доста голям профил (тоест тежък) и ако някой изпусне или затвори вратата по-силно, е нормално да се счупи в тънката част (която е горе-долу в средата).
Сменя се цялата брава разбира се тоя месинг не подлежи на никакъв ремонт. След като прозвънях 8 морги и никъде нямаше, и експериментирахме с брава от седан (не става!) накрая намерих "нова" брава в Перник срещу 80лв. .... което се оказа малко по-добра цена, че навсякъде като питах за колко се продават ми обявиха около 100-110 лв
Малко снимки.
Въпроснияt палец.
Ето и от къде се отчупил.
Задачата на този палец е когато стиснеш дръжката за отваряне да натисне ей тази пъпка (със зеления опръстен), която пък подава електрически сигнал и завърта клЮчалката, позволявайки на дръжката да отключи (много "опростена" система, нямам думи)
Ту к се вижда точно колко е изтънен профила на този палец и къде се чупят по принцип.... Само да кажа че на дръжката на седана точно този профил на палеца е 3 пъти по-дебел.
Сега умувам дали да си сваля ключалката от старата брава или да редя ключалката на тази новата......
Edited by Brozestian, 04 November 2019 - 16:52 .
#33
Posted 04 November 2019 - 20:17
Според мен,ако старата ключалка е работила,ползвай нея.
Естествено,почисти я хубаво с ВД и я напълни с грес.Ако имаш медна е добре защото мн.трудно се отмива.
Но каквато и мазнинка да сложиш ще е в плюс.
И си проверявайте амортисьорите дали работят адекватно,защото това е една от причините освен стареенето и умората на метала.
Естествено,почисти я хубаво с ВД и я напълни с грес.Ако имаш медна е добре защото мн.трудно се отмива.
Но каквато и мазнинка да сложиш ще е в плюс.
И си проверявайте амортисьорите дали работят адекватно,защото това е една от причините освен стареенето и умората на метала.
Edited by daimler1, 04 November 2019 - 20:18 .
#34
Posted 08 November 2019 - 00:32
@daimler1 Благодарско за съветите.
Бравата е сменена и в крайна сметка ми наредиха ключалката срещу 25 лв., защото свалянето на новата ключалка е трудно без ключа. Ако някой му трябва добър автоключар в София, съм доволен от момчетата до ковачница Крали Марко на Сточна гара.
Всичко е смазано, иначе амортисьорите на багажника ми вече са за смяна... ще потърся и съвсем скоро ги сменям
#35
Posted 02 March 2020 - 19:46
Здравейте колеги нов съм и не ми дава да създам тема ..
Проблемът е следният колата е w203 мерцедес 2001 година след като колата не е работила цяла вечер става сутрин пали всичко точно от раз но след като колата загрее на към 70,80,90 градуса след като изагася колата не отчита ключа трябва да я чакам около час и пак тръгва има случай в който взима ключа но никакви лампи по таблото не светват също така след като загрее лампите на таблото и на радиото започват да изчезват малко по-малко все едно токът е слаб но акумулаторът е чисто нов 100ah какъв може да е проблема
Edited by Ivan312, 02 March 2020 - 20:01 .
#36
Posted 02 March 2020 - 20:56
Като за начало проверете сигурна ли е масата(-)на автомобила.
Вижте зареждането и релето му.
След като проверите тоците вече може да се мисли за гълтач,но надали.От него няма да ти спира радиото или осветлението.
Вижте зареждането и релето му.
След като проверите тоците вече може да се мисли за гълтач,но надали.От него няма да ти спира радиото или осветлението.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users