Проблем с ключалка W203
Started by Mihailov, 24 Jan 2018 - 10:43:27
35 replies to this topic
#1
Posted 24 January 2018 - 10:43
Здравейте колеги, тази сутрин неможах да отключа с дистанционното и се наложи да направя това с ключа. След като се качих и пъхнах ключа в гълтача- никаква реакция, чу се само прицъкване от към багажника (предполагам от сам модула) и толкова. Пуснах една духалка да топли таблото ако има нещо замръзнало, но пак без успех. Някой може ли да препоръча ключар във Варна или Добрич? От Каварна съм и сигурно ще се наложи да я закарм на платформа.
П.С имам и сервизен ключ със който също не става
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
П.С имам и сервизен ключ със който също не става
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
#2 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 24 January 2018 - 13:08
Като натиснеш копче на ключа светка ли? Ако не, за батерия си
#3
Posted 24 January 2018 - 13:19
С другия ключ пробва ли?
#4
Posted 24 January 2018 - 13:56
"Гълтача" е мъртъв........ Освен ако акумулатора не е предал първи Богу дух.
#5 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 24 January 2018 - 14:41
"Гълтача" е мъртъв........ Освен ако акумулатора не е предал първи Богу дух.
Може да не е гълтача, защото и колата не се отключва с ключа.
#6
Posted 24 January 2018 - 14:49
Доколкото разбрах не се отключва през дистанционното на ключа. А целия сигнал по кан шината минава през гълтача който е CAN Master. Демек колега сигурно е прав, че е умрял гълтача.
#7
Posted 24 January 2018 - 19:54
Ако има напрежение в акумулатора и "гълтача" е наред трябва да се чуе моторчето за ключалката на волана (ELV), след поставяне на ключа в "гълтача" (EZS).
Плафона свети ли в купето, като се отвори врата? Имаше ли индикации за слаб акумулатор - затруднено стартиране на ДВГ.....?
Доколкото разбрах не се отключва през дистанционното на ключа. А целия сигнал по кан шината минава през гълтача който е CAN Master. Демек колега сигурно е прав, че е умрял гълтача.
И аз така разбрах, че не реагира от дистанционното....
#8
Posted 24 January 2018 - 21:16
Акумулатора е наред , но за всеки случай го смених със друг 95 А, освен това цял ден седя с откачени клеми на акумулатора.
А като отворя вратата плафона си светва, светва и таблото и след известно време си изгася, когато вкарам ключа никаква реакция.
Батериите на дистанционното са нови. А проблема със отключване/заключване от дистанционното често го прави и често ми изчезват километрите на автомобила и се появяват 6 чертички, но въпреки това си палеше без проблем. Ако гълтача е умрял , какво следва от тук нататък ?
Ходил съм при Ачо и установи , че няма синхронизация между таблото и ключалката, като най вероятно като са го пипали да връщат километрите са прецакали нещо, но гълтача си работеше без проблем ! На стар диагностиката нямаше никакви грешки в таблото.
Възможно ли е да е някой бушон и къде да го търся ?
Със сервизния ключ също не става.
Edited by Mihailov, 24 January 2018 - 21:18 .
#9
Posted 24 January 2018 - 21:30
Здрасти колега, по симптомите, които описваш, всичко говори за проблем в гълтача...доста често срещан проблем както при w203, така и при всички мерцедеси.
За да се установо на 100%, трябва да се разгледат актуалните стойности на eis модула, по време на проблема.
За да се установо на 100%, трябва да се разгледат актуалните стойности на eis модула, по време на проблема.
#10
Posted 24 January 2018 - 21:35
Има си процедура в Star Diagnose с която се установява кое не е наред в EZS модула. Дали ключа дали самия EZS. Радио сигнала се приема от задния SAM модул, така че има още един заподозрян за това,че автомобила не отключва от дистанционното. Щом сте успели да я изчетете с тестер, означава че EZS има захранване. Той е централния Gateway между всички ел. модули в колата използващи за комуникация CAN протоколи. В Силистра съм чувал за човек, който се занимава са "кръщавки" на подобни дефектни "гълтачи", но нямам никаква допълнителна информация.
#11
Posted 24 January 2018 - 21:38
Има си процедура в Star Diagnose с която се установява кое не е наред в EZS модула. Дали ключа дали самия EZS. Радио сигнала се приема от задния SAM модул, така че има още един заподозрян за това,че автомобила не отключва от дистанционното. Щом сте успели да я изчетете с тестер, означава че EZS има захранване. Той е централния Gateway между всички ел. модули в колата използващи за комуникация CAN протоколи. В Силистра съм чувал за човек, който се занимава са "кръщавки" на подобни дефектни "гълтачи", но нямам никаква допълнителна информация.
Аз до колкото съм чувал, ги кръщават с емулатор. И пак незнам колко вярно съм чул
#12
Posted 24 January 2018 - 21:44
Надявам се някой да му е минавал подобен проблем през главата и даде някави насоки към някой който се занимава с тия бъгове. А до тогава колата май ще си седи паметник.
#13
Posted 24 January 2018 - 22:27
Това с емулатора е ако ти се прецака заключващия механизъм на волана. Както колегите казаха най-вероятно проблема е в гълтача. Просто при 203 това е често срещан проблем. При 204 не съм виждал такъв проблем но пък там умира заключването на волана.
#14 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 25 January 2018 - 08:24
vonko наскоро имаше проблем с гълтача, ако не се лъжа. Той със сигурност знае къде и какво се смея, въпреки, че кара CLS.
#15
Posted 25 January 2018 - 09:13
В София този човек със сигурност ще му реши проблема:
https://www.facebook...54789877928875/
В Пловдив Грозданов. Другаде не знам.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users