Проблем с ключалка W203
Започната от Mihailov, 24 яну 2018 - 10:43:27
35 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 януари 2018 - 10:43
Здравейте колеги, тази сутрин неможах да отключа с дистанционното и се наложи да направя това с ключа. След като се качих и пъхнах ключа в гълтача- никаква реакция, чу се само прицъкване от към багажника (предполагам от сам модула) и толкова. Пуснах една духалка да топли таблото ако има нещо замръзнало, но пак без успех. Някой може ли да препоръча ключар във Варна или Добрич? От Каварна съм и сигурно ще се наложи да я закарм на платформа.
П.С имам и сервизен ключ със който също не става
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
П.С имам и сервизен ключ със който също не става
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
#2 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 24 януари 2018 - 13:08
Като натиснеш копче на ключа светка ли? Ако не, за батерия си
#3
Публикувано 24 януари 2018 - 13:19
С другия ключ пробва ли?
#4
Публикувано 24 януари 2018 - 13:56
"Гълтача" е мъртъв........ Освен ако акумулатора не е предал първи Богу дух.
#5 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 24 януари 2018 - 14:41
"Гълтача" е мъртъв........ Освен ако акумулатора не е предал първи Богу дух.
Може да не е гълтача, защото и колата не се отключва с ключа.
#6
Публикувано 24 януари 2018 - 14:49
Доколкото разбрах не се отключва през дистанционното на ключа. А целия сигнал по кан шината минава през гълтача който е CAN Master. Демек колега сигурно е прав, че е умрял гълтача.
#7
Публикувано 24 януари 2018 - 19:54
Ако има напрежение в акумулатора и "гълтача" е наред трябва да се чуе моторчето за ключалката на волана (ELV), след поставяне на ключа в "гълтача" (EZS).
Плафона свети ли в купето, като се отвори врата? Имаше ли индикации за слаб акумулатор - затруднено стартиране на ДВГ.....?
Доколкото разбрах не се отключва през дистанционното на ключа. А целия сигнал по кан шината минава през гълтача който е CAN Master. Демек колега сигурно е прав, че е умрял гълтача.
И аз така разбрах, че не реагира от дистанционното....
#8
Публикувано 24 януари 2018 - 21:16
Акумулатора е наред , но за всеки случай го смених със друг 95 А, освен това цял ден седя с откачени клеми на акумулатора.
А като отворя вратата плафона си светва, светва и таблото и след известно време си изгася, когато вкарам ключа никаква реакция.
Батериите на дистанционното са нови. А проблема със отключване/заключване от дистанционното често го прави и често ми изчезват километрите на автомобила и се появяват 6 чертички, но въпреки това си палеше без проблем. Ако гълтача е умрял , какво следва от тук нататък ?
Ходил съм при Ачо и установи , че няма синхронизация между таблото и ключалката, като най вероятно като са го пипали да връщат километрите са прецакали нещо, но гълтача си работеше без проблем ! На стар диагностиката нямаше никакви грешки в таблото.
Възможно ли е да е някой бушон и къде да го търся ?
Със сервизния ключ също не става.
Този пост е редактиран от Mihailov: 24 януари 2018 - 21:18
#9
Публикувано 24 януари 2018 - 21:30
Здрасти колега, по симптомите, които описваш, всичко говори за проблем в гълтача...доста често срещан проблем както при w203, така и при всички мерцедеси.
За да се установо на 100%, трябва да се разгледат актуалните стойности на eis модула, по време на проблема.
За да се установо на 100%, трябва да се разгледат актуалните стойности на eis модула, по време на проблема.
#10
Публикувано 24 януари 2018 - 21:35
Има си процедура в Star Diagnose с която се установява кое не е наред в EZS модула. Дали ключа дали самия EZS. Радио сигнала се приема от задния SAM модул, така че има още един заподозрян за това,че автомобила не отключва от дистанционното. Щом сте успели да я изчетете с тестер, означава че EZS има захранване. Той е централния Gateway между всички ел. модули в колата използващи за комуникация CAN протоколи. В Силистра съм чувал за човек, който се занимава са "кръщавки" на подобни дефектни "гълтачи", но нямам никаква допълнителна информация.
#11
Публикувано 24 януари 2018 - 21:38
Има си процедура в Star Diagnose с която се установява кое не е наред в EZS модула. Дали ключа дали самия EZS. Радио сигнала се приема от задния SAM модул, така че има още един заподозрян за това,че автомобила не отключва от дистанционното. Щом сте успели да я изчетете с тестер, означава че EZS има захранване. Той е централния Gateway между всички ел. модули в колата използващи за комуникация CAN протоколи. В Силистра съм чувал за човек, който се занимава са "кръщавки" на подобни дефектни "гълтачи", но нямам никаква допълнителна информация.
Аз до колкото съм чувал, ги кръщават с емулатор. И пак незнам колко вярно съм чул
#12
Публикувано 24 януари 2018 - 21:44
Надявам се някой да му е минавал подобен проблем през главата и даде някави насоки към някой който се занимава с тия бъгове. А до тогава колата май ще си седи паметник.
#13
Публикувано 24 януари 2018 - 22:27
Това с емулатора е ако ти се прецака заключващия механизъм на волана. Както колегите казаха най-вероятно проблема е в гълтача. Просто при 203 това е често срещан проблем. При 204 не съм виждал такъв проблем но пък там умира заключването на волана.
#14 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 25 януари 2018 - 08:24
vonko наскоро имаше проблем с гълтача, ако не се лъжа. Той със сигурност знае къде и какво се смея, въпреки, че кара CLS.
#15
Публикувано 25 януари 2018 - 09:13
В София този човек със сигурност ще му реши проблема:
https://www.facebook...54789877928875/
В Пловдив Грозданов. Другаде не знам.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни